pondělí 2. března 2015

Lak na nehty Gabriella Salvete Sugar enamel

Vítejte u další recenze.

Ráda bych vám představila lak na nehty od Gabriella Salvete Sugar enamel. Je to odstín 01 farfalla světle fialový s bílými částečkami. 


Obal je klasický jako má každý lak. Uzávěr je na zašroubování a je ozdoben pěknými puntíky. 
Štěteček je normální velikosti a lak se dobře nanáší. 
Jsou lepší dvě vrstvy a na nehtech mi vydrží 3 dny bez použití krycího laku.
Celkově mám s laky od Gabriella Salvete velmi dobrou zkušenost, že dlouho vydrží.

Takto vypadá na nehtech a strašně se mi líbí.

+ velmi pěkný
+ dlouho vydrží
+ dobře se nanáší

- na žádné jsem nepřišla

Lak jsem koupila na Slovensku ve 101 drogerii za cca 3 eura, ale myslím, že koupíte i v ČR. Z řady Sugar je více pěkných odstínů. 

Máte taky takový lak?
SHARE:

1 komentář

  1. Barva laku je pěkná, já jsem měla od GS jeden třpytkatý v odstínů Lila a byl to můj oblíbený :)

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig