pátek 3. dubna 2015

Jak se jednoduše ostříhat?

Ahojte holky.

Dneska tu pro vás mám tip, jak se jednoduše ostříhat. Možná to některé poznáte, i já to mám v pc uložené už delší dobu, ale nemám odvahu to sama vyzkoušet.

Zdroj tohoto článku i obrázků www.napadynavody.sk.

Vlasy si sepněte do culíku, tak jak to vidíte na obrázku níže.

Vlasy zastřihněte rovně a podle délky jakou chcete. Dostřihejte nerovnosti.

 A hotovo.

K tomuto stříhání najdete spoustu videí na youtube. Ale toto je naprosto dokonalé a doporučuji se podívat do konce na výsledek.


Co na toto stříhání říkáte? Mě se konečný výsledek moc líbí, ale doma to raději nezkoušejte, nechte to na kadeřnici. :-)

16 komentářů:

  1. No vidim, ze to vypada skvele, ale odvahu teda na to nemam. :D
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Je to drsný, ale nedala bych to :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá vychytávka, vypadá to fakt dobře a lehce, ale já bych tohle radši nechala na mé kadeřnici :D :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  4. Já si teda radši zajdu ke kadeřnici, sama si skoro neudělám ani žádný účes (ať už nějaký pěkný drdol či záplet) :D
    Ale je to teda jako hodně dobrý, když je někdo zručný :)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já ráda zkouším nové věci, ale na tohle opravdu nemám. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. tak toto by som nenechala ani na kaderníčku :D bála by som sa, že by boli rôzne pramene inak dlhé a potom by musela odstrihnúť ešte viac aby to zarovnala :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám na to ,,koule,, :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. to je úžasné, ja sa celkom bojím kaderníčok, lebo mi väčšinou odstrihnú vlasy dosť krivo, ale neviem neviem či naberiem odvahu na takéto niečo :D každopádne veľmi zaujímavý článok :) ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím, asi bych to nezkusila - mám vlasy dlouhé pod pas a nechávám si zastřihovat jen konečky :) Ale ani kdybych je měla kratší, tak bych na to neměla odvahu, jelikož jsem 'velmi šikovná' a určitě bych se nějak skalpovala, ustřihla si prsty a vypíchla oko :D

    http://jasmineday99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzkoušeno. Jednou :D A naposledy :D Vypadá to jednoduše, ale i tohle se musí umět :D

    OdpovědětVymazat
  11. Z "hecu" jsem vyzkoušela a od té doby jsem nenavštívila kadeřnici :D Vždy mi to parádně sestříhá vlasy, takže nemusím chodit k předraženým kadeřnicím :)
    http://www.fitnessmotivationCZ.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoduchý trik na to, aby na vlasech byla postupka. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, tohoto článku jsem si u tebe vůbec nevšimla :) Já se takhle snažím stříhat už rok a pokaždé to dopadne jinak, ale ten culík je docela bezpečná metoda (až na to, že ve videu to vypadá skvěle a já si vždycky nějak udělám zub uprostřed hlavy).

    OdpovědětVymazat
  14. skusila som :P - katastrofa nikdy som si tak neznicila vlasy

    OdpovědětVymazat
  15. Já se nedávno přesně takhle ostříhala.. Já se toho nebojím:DD. Jen jsem to měla v předu kratší, než jsem chtěla, ale jinak jsem spokojená. Korunky ušetřené a kreativita vybouřená:D.

    Měj se krásně!

    papa ByGabra
    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat

© Welcome to my world, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena