sobota 4. dubna 2015

Košile s krátkým rukávem John Baner

Vítejte u dálšího článku.

Úplně jsem vám zapomněla napsat, že jedna věc z mého wishlistu je splněna. Koupila jsem si v Bonprixu krásnou košilku a už ji mám doma. Myslím, že poslední wishlist uzavřu, protože Miracle gel top coat zatím nikde k sehnání není a ani výrobce neví, kdy se vrátí zpět. A co se týká EOS balzámu, tak jsem na něj četla už i negativní recenze, tak stále váhám. Je ale možné, že vyhraje zvědavost a vlastní zkušenost.

Pojďme už ke košili.

Košile se mi moc líbila a tak jsem neváhala a objednala si ji. Stála mě 10 eur a seženete ji ještě v Bonprixu.

Je velmi pěkně udělaná.

Rukáv je celkem zajímavý. Tady je foto před ohrnutím

Po ohrnutí je na rukávu vyšitý nápis. Moc se mi to líbí

Jedna věc mě na této košili zaujala a to, že poslední knoflík má jinou barvu než ostatní. Dívala jsem se na stránky Bonprixu a i tam je vyobrazená s jedním tmavým knoflíkem.

Košile je velmi pohodlná, volná a mám ji odloženou na léto. Nebo aspoň na teplé počasí, kdy se bude dát jít ven s krátkým rukávem. I barevná kombinace se mi líbí. Materiál je 61% bavlna, 34% polyester a 5% elastan.


Od John Baner mám doma ještě jednu košili. Tu jsem taky kupovala v Bonprixu, ale už dříve a na jejich stránkách jsem ji nenašla. 

Tato košile je taky velmi pěkná

Na boku je potisk krásného páva, pohled zepředu

Potisk je přes celý bok a část je i na zádech. Detail celého potisku

Košile nemá knoflíky, ale takové cvočky.

I tato košile je velmi pohodlná, volná a strašně ráda ji nosím. Moc se mi líbí potisk a zapínání má velmi jednoduché. Materiál je 100% bavlna.

Líbí se vám taky košile s krátkým rukávem?
SHARE:

9 komentářů

  1. Jéééj ja si pamatam tuto sablonu ked som zacinala s blogovanim <3
    Tá prvá košela sa mi paci viac <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  2. Obě košile jsou tedy pěkné, musím ti je pochválit, nicméně já bych si je na sebe nikdy nevzala - nejsem totiž ten typ, kterému by takové věci slušely. Každopádně jsem hrozně ráda, když vidím, že věci, které já nosit nikdy nebudu, nosí někdo jiný :-) Miluji, že každý člověk je prostě jiný. Ať se ti tedy krásně nosí :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  3. Obidve sú veľmi pekné :) Tá prvá bude v lete (a aj v teplejšej jari) vyzerať super :) A osobne mám košele veľmi rada, skôr s dlhým rukávom, ale mám aj jednu divoko farebnú s krátkym rukávom a v lete je taká veselá :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  4. Tak prvni se mi libi vice, je takova zajimava az velice pekna.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, děkuji za názory. :-) Mě se tyto košile moc líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné košile, dříve jsem je taky dost nosila, teď už jim zase tolik nepřicházím na chuť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné košile, já košile miluju, ale spíš mám radši ty s dlouhým rukávem. Doma mám tři s dlouhým rukávem a tři s krátkým rukávem. Spíš nosím ty s dlouhým a úplně nejvíc miluju mou riflovou košili :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké jsou obě, ale taky mám radši s dlouhým rukávem :)

    OdpovědětVymazat
  9. Musím přiznat, že košile tak často nenosím ale kombinace zelené a růžové se mi líbí moc :))

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig