čtvrtek 21. května 2015

Antiperspirant s vůní levandule od Yves Rocher

Vítejte u mé další recenze.

Tentokrát se budeme věnovat kuličkovému antiperspirantu s vůní levandule od Yves Rocher.

Balení je světle fialové s popisem a levandulí. Uzávěr je na zašroubování.

Složení

Vůně je moc pěkná, opravdu levandulová. Po nanesení dlouho zasychá a mám lepivý pocit. Je mi celkově nepříjemný a tento produkt mi opravdu nesedl. Je to antiperspirant a měl by zamezovat pocení, což u mě jaksi nefunguje. Ani nebyl žádný náznak, že bych se potila méně.

+ vůně

- dlouho zasychá
- lepivý pocit
- jako antiperspirant u mě nefunguje

Celkově kuličkové antiperspiranty nemusím a ani nevím, co mě napadlo si tento objednat. Ale chtěla jsem vyzkoušet, bohužel zklamal. Máte někdo s tímto antiperspirantem zkušenosti? Funguje na vás?
Antiperspirant můžete koupit zde za 89,-, ale seženete ho i za méně, když je v akci.

Levandulový antiperspirant mi nijak neublížil, jen hezky voní, ale nefunguje.
Za mě dostává
2 z 5-ti srdíček

24 komentářů:

  1. Vôňu levandule milujem :) Škoda že nefunguje.
    LifeAsIva

    OdpovědětVymazat
  2. Já kuličkový nemám moc ráda, jenom tuhý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale myslela jsem si, když je to od YR, že bude dobrý.

      Vymazat
  3. Škoda, že nefunguje, tuhle jsem je očuchávala v YR a rozmýšlela se, jestli si ho vzít :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by ti zabral. Nevím no, ale voní hezky.

      Vymazat
  4. takovou vůni miluji, ještě jsem ji na antiperspirantech neviděla, ale je to možná tím, že kuličky moc nekupuji. :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už kuličku taky dlouho nekoupím. :)

      Vymazat
  5. celkom ma prekvapilo, že nefunguje dobre :/ od YR by som čakala viac

    Giveaway na mojom blogu:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Kuličkové vyloženě nekupuji, ale škoda že nezabírá. Musí totiž nádherně vonět :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Značku Yves Rocher mám ráda hlavně kvůli vůním. Celkově ale kuličkové tekuté deodoraty moc nekupuji, mám radši ty pevné. Přijde mi, že lépe zabraňují pocení. :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,mají pěkné vůně. Ale mám od nich kondicionér na barvené vlasy a ten mi moc nevoní.

      Vymazat
  8. Levandulová vůně super, ale kuličkové antiperspiranty jsou podle mě děs. Akorát dlouho čekáte než zaschne, máte divný pocit a stejně to nic nedělá. Takže takový zbytečný produkt podle mě.

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem kdysi měla kuličkový antiperspirant tuším od Fa a byla jsem s ním spokojená.

      Vymazat
  9. Lepivé.. to odrazuje a znám tohle u spousty antiperspirantů. Lenadulové aroma mám moc ráda a v pokoji mi voní spousta věciček s levandulí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nepříjemné, asi poletí do koše. :-/

      Vymazat
  10. Měla jsem s lotosovým květem, sice jsem musela chvilku počkat, než zaschnul, ale proti pocení zabraňoval :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jinou vůni už raději zkoušet nebudu. :-)

      Vymazat
  11. Já takové moc nemusím, ale nemusí být vůbec špatný, asi bych si ho koupila jen kvůli té vůni :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/nove-zasoby-ryoru.html

    OdpovědětVymazat
  12. Od Yves Rocher som ešte antiperspirant nemala, a keďže používam iba rexonu, tak vlastne ani s vôňou levandule, ale snáď nájdem nejaký, ktorý by aj dobre fungoval aj tak pekne voňal :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  13. Taky takové věci nemusím, takže si ho asi ani kupovat nebudu :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  14. milujem levandulovu vonu :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

© Welcome to my world, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena