pondělí 20. července 2015

Co si vzít k vodě?

Pěkný sluneční den, přeji.

Strašně ráda chodím na koupaliště nebo jen tak k vodě a napadlo mě, že vám napíšu článek, co si většinou beru do batůžku.


1. Plavky - To je asi nejdůležitější věc, pokud se nejdete koupat na Adama a Evu nebo ve spodním prádle, popřípadě páni v kraťasech. Na většině koupališť je to zakázáno (spodní prádlo, kraťasy) a vyžadují plavky. Já mám tyto z Astratexu a jsou skvělé.

2. Opalovací krém - Další docela důležitá věc, protože bez ní byste se velmi nepříjemně spálili. Sice je většina opalovacích krémů voděodolná, ale doporučuji se namazat i po koupání. Určitě nezapomínejte na ochranu rtů, už jste si někdy spálili rty? Já používám tuto dvojici, která má ochranný faktor 20.

3. Osuška - Nejraději si beru nějakou větší osušku, na které ležím nebo deku a potom menší ručník, do kterého se utírám. Deku dávám vždy tak, abych na ní z vody viděla.

4. Malý obnos peněz - Opravdu jen na to nejnutnější. Vstupné a pár drobných na zmrzku, pití, popřípadě hranolky. Nenosím ani celou peněženku, ale vždy si vezmu tento malý pytlíček a dám do něj pár drobných.

5. Pokrývka hlavy - Nejhorší, co může v létě být je dostat úpal. Proto noste nějaký klobouček, kšiltovku nebo i klidně mokrý ručník, mokrý kapesník.

Můžete si sebou vzít nafukovací lehátko, míč a pokud neumíte plavat, tak i plavací kruh nebo rukávky. :-)

Co si berete k vodě vy? 

P.S.: Nezapomeňte se přihlásit do prázdninové giveaway.
SHARE:

22 komentářů

  1. To je super clanek. Vetsinou ja si ksiltku neberu, protoze zadnou nemam.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak nemusí to být zrovna kšiltovka. :-)

      Vymazat
  2. Určitě zajímavý článek :) beru si stejné věci, někdy taky časopis, který stejně nikdy nečtu, protože jsem celou dobu ve vodě :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  3. ja si vždy zabudnem klobúk a vždy mi potom horí hlava :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. The bikini looks so cute! Where did you get it?

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek, který se příjemně četl! Většinou k vodě nosím úplně stejné věci, akorát dost často zapomínám na balzám rty a pokrývku hlavy. Avšak od té doby, co mám slušivý klobouk, už zapomínám méně! :D :) Mimochodem máš moc hezké plavky! ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) To se ti ani nedivím, klobouček jsem na tvém blogu viděla a je parádní. :-)

      Vymazat
  6. Super článok! Ja si musím pri mojej sestre vždy brať celú peňaženku a tiež vždy zabudnem niečo na hlavu a behám len s tričkom na hlave :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Tak dát si tričko na hlavu mě nenapadlo, ale i to je možnost. :-D

      Vymazat
  7. Já si beru taky vždycky ručník, balzám na rty, trošku peněz a vodu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten baby lips mám a je super :) jinak hezký nápomocný článek
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Plavky jsou krásne a ten baby lip si chci koupit,ale furt sem se k tomu nedokopala :D
    www.terina98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Bez balzámu na rty a klobouky bych nedala ani ránu :))

    OdpovědětVymazat
  11. pekný článok :) veľmi často rozmýšľam nad tým, že by som si tiež mala v takomto teple brať niečo na hlavu, ale nič také pekné nemám :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Ty plavecky jsou kraaaasne! Astratex mam take rada.

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig