úterý 10. května 2016

Objednávky z Aliexpressu

Přeji pěkný den.

Za delší dobu se mi tady nahromadily věci, které jsem objednala z Aliexpressu. Velmi ráda na stránce objednávám, protože se tam dá sehnat skoro všechno a dost levně. Jedinou nevýhodou je doba doručení. Někdy objednaný výrobek přijde do 2 týdnů a u některých čekám i 4 týdny. Už se mi stalo, že se objednávky po cestě ztratily a stránka nemívá problém s vrácením peněz.

Jako první jsem si objednala vodolepky na nehty, které jsem vám blíže ukazovala v tomhle článku. Jsem s nimi velmi spokojená. Balení obsahuje 50 kusů s krásnými jarními motivy kvetoucích kytiček nebo motýlků. Koupila jsem tady.


Dále jsem si objednala ozdobné nálepky na nehty se kterými jsem taky moc spokojená. Balení obsahuje 30 kusů a jedná se opět o jarní motivy se spoustou kytiček, motýlků, ale i srdíček. Koupíte tady.

U nehtů ještě zůstaneme. Tady jsem si koupila barevné lepící pásky na různé zdobení nehtů. Ještě jsem je nezkoušela, ale až vyzkouším, tak určitě ukážu nějaké lakování s nimi.

Do útulku k pejskům jsem hledala ledvinky a zaujala mě klasicky růžová. Byla sice levná, ale znovu bych si ji nekoupila. Pásek kolem pasu moc dobře nedrží, uvolňuje se a materiál je tenký. Po cca 2 týdenním nošení se už začíná trochu trhat. Jinak vypadá úplně stejně jako je vyobrazená u prodejce a koupíte ji tady.

Jsem ráda, že jsem si k ledvince objednala i kapsičku, která je o dost lepší. Materiál je pevnější a dává se na opasek.  Jediná nevýhoda je ta, že mi poslali jinou barvu než jsem si vybrala. Chtěla jsem světle hnědou a přišla maskáčová. Koupíte tady.

Dále jsem si objednala čepici, která se dá nosit normálně nebo jako čelenka a dá se použít i jako šála kolem krku. Je sice z tenčího materiálu, ale velmi příjemného. Ještě jsem ji na sobě neměla a tak si budu muset počkat na chladnější počasí. Koupíte tady.

Zdroj

A jako poslední si přítel objednával kancelářské spony na papír. Vypadají hezky, jsou kvalitní, drží, ale myslel si, že v balení jich bude více. Odkaz na spony už nemám.

Co vy a Aliexpress? Objednáváte?

26 komentářů:

  1. Objednala sis fajn věci, hlavně ty nálepky na nehty jsou krásné a čepice vypadá moc fajn :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na čepici se dost těším až ji budu moct nosit. :-)

      Vymazat
  2. všetky nálepky na nechty sú krásne :) ja mám jednu takú pásku a za mňa to je prepadák :( vyzerá to pekne asi len hodinu-dve a potom sa mi to začne odlepovať

    OdpovědětVymazat
  3. Z Ali jsem objednávala jen jednou nějakou hovadinku, přišla asi po měsíci a předčila mé očekávání. Nálepky jsou moc hezké, těším se na letní nehtové dizajny :)

    OdpovědětVymazat
  4. No vidím že máš pořádnou zavislost na nálepkách na nehty :)) Vše je pěkné, škoda že ta ledvinka nevydrží no, ale to druhé muzes i vymenit ne? :) Ale to je zase poštovné..skoda.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vrátit můžu, ale poštovné zpět by bylo dražší než samotná kapsička. :-D

      Vymazat
  5. Ja si objednávam kryty na mobily a šperky, ale nie je to nejaká extra kvalita, s obalmi som však spokojná, inak pekné vecičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obaly na mobil si taky zvyknu objednávat a jsou super. :-)

      Vymazat
  6. Krásne veci si si objednala :D tieto posledné spony sú roztomilé ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale málo jich přišlo. :-D

      Vymazat
  7. Z Ali objednávám, ale snažím se držet pravidla že co nepotřebuji, to neberu. Ovšem někdy se prostě neudržím a pak jde do košíku kde co :D. Kupuju tam převážně šperky, protože když dobře hledáš, tak kvalitně jsou jako šperky z normálních obchodů a stojí o tři čtvrtiny méně. Ty spony mají fakt pěkné barvy! :)


    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šperky jsem si u nich taky objednala a jeden prstýnek mi za chvíli zčernal, ale druhý je stále pěkný. :-)

      Vymazat
  8. Ďalšie vodolepky? Už sa teším na recenziu a ten batožtek je super. Osobne som si od nich zakúpila zatiaľ iba kryty na mobil, nakoľko nemám PayPal a kamarátka mi teda kupuje

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. Ty na nehty jsou super, hlavně se mi líbí motivy. jen já s tím doma mám trošku boje:-D
    Jinak všechny věci jsou pěkné, z ebay zkušenosti nemám, ale dost často tam koukám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ti tuším jedny nebo dvě poslala ať vyzkoušíš. :-D

      Vymazat
  10. objednávam aj ja z alie a už pol roka čakám na kabát -.-

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já bych už chtěla vrátit peníze.

      Vymazat
  11. Hi Lovely blog... would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí čepka! A vodolepky jsem si po té, co jsem je u tebe viděla, také pořídila! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak doufám, že s nimi budeš stejně spokojená jako já. :-)

      Vymazat
  13. Jééj krásne veci. Tie pásky na zdobenie nechtov som si chcela objednať. Z alixpresu som si po prvý lrát objednala kryty na mobil a som nadmieru spokojná.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty pásky jsem ještě nezkoušela, tak jsem zvědavá, jaké budou a zda budou držet. Kryty si objednávám dost často a jsem s nimi taky moc spokojená. :-)

      Vymazat
  14. Mrkněte i na náš český eshop (www.planner-addict.cz), kde najdete nejen věci k nákupu, ale i nějaké tipy a triky na organizování diáře ;-)

    OdpovědětVymazat

© Welcome to my world, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena