pátek 2. září 2016

Soutěž o balíček přírodní kosmetiky - UKONČENO

Přeji pěkný den.

Prázdniny už skončily a já jsem si pro vás na začátek školního roku připravila soutěž o menší balíček s přírodní kosmetikou.


Balíček bude obsahovat Francouzský jíl od Soaphorie v plném balení. Má široké spektrum využití a na co všechno se dá použít si můžete přečíst tady.

Tvoj balzám na rty s čokoládovou vůní. Od této značky mám pleťový krém a jsem s ním velmi spokojená. Doufám, že stejně dobrý bude i tento balzám.

Šumivou bombu do koupele, která nádherně voní i přes obal.

Kopřivový tuhý šampon s vůní růží, který je sice otevřený, ale nepoužitý. Posloužil mi pouze na focení jednoho článku.

Vzoreček bio růžové vody ve spreji od Dulcie na všechny typy pleti. Jemně čistí a tonizuje pleť.

Vzoreček přírodního čistícího mýdla s aktivním uhlím na problematickou pleť.

Další je opět vzoreček tělového i vlasového šamponu 2 v 1 pro děti, ale samozřejmě ho můžou použít i dospělí.

Z nekosmetických věcí bude balíček obsahovat kosmetickou taštičku, která je nová, nepoužitá. Má příjemný semišový povrch a doufám, že potěší každou milovnici kočiček.

A jako poslední jsou dvě různé krabičky od krémů, které jsem si sama ozdobila a slouží jako přenoska na tuhé šampony. Využít ji můžete samozřejmě i jinak a záleží jen na vás, kterou si vyberete. Můžete ji i odmítnout.

Co pro výhru udělat?
1. Napsat jakýkoliv komentář s vaším emailem.
2. Z důvodu podvodu nepsat jako anonym.
3. Vybrat si krabičku, kterou chcete. Můžete ji klidně i odmítnout.
4. Mít doručovací adresu v ČR nebo na Slovensku. 

Všem držím palce a přihlašovat se můžete do 16.9.2016. Následující den vyberu jednoho šťastlivce, kterého tu pod článek zveřejním a budu ho kontaktovat na zadaný email.


Vítězkou se stává komentář s číslem 34, Niku Nika, gratuluji. Již byla o výhře informována.

41 komentářů:

  1. Jeej, to je super Giveaway! O prírodnú kozmetiku som sa začala nedávno trochu viac zaujímať a v tomto balíčku vyzerá všetko veľmi lákavo :) A aj tá kozmetická taška je úplne super :D Krabičku by som si vybrala prvú.
    hellomynameisev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kosmeticka tasticka je krasna.
    Krabicka se mi libi prvni.
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty ruzicky na ozdobení fotek jsou parádní! :) Líbí se mi jaké věci jsi do soutěže dala a ta kosmetika taštička je krásná na pohled. :) Jinak určitě bych si vybrala krabičku hned tu první :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherna, vyborna a skvela - giveaway pro me jak delana! Velmi se mi libi krabicka ozdobena ruzi🌼

    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ta taštička je prostě kouzelná! Kdyby se na mě usmálo štěstí, vybrala bych si první krabičku bez růže. Hodně by mě zajímal ten francouzský jíl.
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC:Janie Hannagonova
    Krabička sa mi páči prvá.
    kajuska881@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty krabičky se ti opravdu povedly, hlavně ta druhá, která vypadá, že byla složitější. :)
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Výborná kosmetická taška. Já momentálně hledám i živou číču, ale zatím jsem nenašla žádnou, která by mě potřebovala tak moc, jako já ji.Z krabiček se mi líbí ta bez růže. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne vecičky! Mne sa páčia obe krabičky, avšak, som skôr minimalista, takže o trošičku viac vyhráva tá bez ruže ;)
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Super věci a ten balzám musí být super ,čokoládová vůně je jedna z mých nejoblíbenějších:) Krabičky se ti povedly obě, líbí se mi víc první, ale bylo by mně jedno kterou:)

    email: somethingbykate@seznam.cz

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. jeee to vypadá krásně. Krabičky jsou krásné, ale ta puntikatá je úžasná :) jsi šikulka. Přírodní kosmetiku miluji, takže si přijdu na své :)
    email: sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tento balíček by som naozaj veľmi chcela vyhrať, najmä kvôli kozmetike, no ozkošná taštičk je tiež super :) To by bolo aké super, keby som vyhrala na tvojej súťaži, ešte sa mi žiadnu GA nepodarilo vyhrať :(

    GFC: Katarína Sládečková
    e-mail: sladeckova219@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Alex B
    sasanemo@azet.sk
    Mne sa ľúbi aj taštička aj tá kozmetika, takže mi to je jedno a inak skvelé vecičky, ešte som so žiadnou značkou nemala skúsenosť :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná soutěž Martinko :) ♥ Vybrala jsi super produkty a navíc do toho zapojila něco svého, krabičky jsou povedené, moc se mi líbí hlavně ta první :)
    mail: 1elka@email.cz

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkná soutěž.
    Krabičky jsou hezké, vybrala bych první.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krabička se mi líbí první :).
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Tá prvá krabička je veľmi krásna. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ta taštička je fakt roztomilá :) vybrala bych si první krabičku :)
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná GA.
    Siraelxy@gmail.com
    Krabičky jsou moc hezké, ta celopuntíkatá se mi líbí o trošku víc.

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherná giveaway, teraz na konci prázdnin aspoň niečo, čo poteší :). Krabička sa mi páči tá s ružičkou :3 a môj email je zerilixd@gmail.com :).

    OdpovědětVymazat
  21. Velmi pěkná soutěž. Obsahuje samé zajímavé značky.
    Líbí se mi krabička celá puntíkatá.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné věci, značka Soaphoria mě hodně láká. Krabičky jsou pěkné, víc se mi líbí celá puntíkatá.
    GFC: Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Za mě první krabička :)
    kutrovavendula@seznam.cz
    GFC Vendula Janků

    OdpovědětVymazat
  24. To je tak krásná soutěž! Líbí se mi první krabička :)
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Krásne veci (: Ja by som brala tú prvú krabičku.
    GFC: Daniela Slavik
    mail: dani.inthelibrary@gmail.com

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovědětVymazat
  26. Mnam, cokoladovy balzam :) Mmmmm :) Bol by to pre mna zaujimavy experiment, o vacsine veci som este ani nepocula predtym :) A krabicku prvu bez ruze samozrejme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ummm... mail je jana.staurovska at gmail.com (v tejto podobe aby to neprecitali spamovaci boti)

      Vymazat
  27. Pěkná soutěž :-) můj email je Paja. Kopuleta@seznam.cz. Krabička se mi líbí ta první jednoduchá bez růže :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Mě se líbí první krabička :)
    E-mail: ada.voracova@gmail.com
    GFC: Adéla Voráčová

    OdpovědětVymazat
  29. Te-ri-nka@seznam.cz
    První krabička:)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahojky :), máš moc pěkný blog a giveaway o přírodní kosmetiku super. Jinak bych si vybrala první krabičku.
    Evik.Hladik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, jsem tu úplnou náhodou a šmejdím tu:) Zkusím to tu teda taky. (Líbí se mi puntikatá krabička.) A složím si pár motýlků!
    luciekacrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Krásna giveaway!
    Chcela by som prvú, bodkovanú krabičku :)
    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Moc pěkná soutěž, přírodní kosmetiku jsem si moc oblíbila a ráda zkusím tyto výrobky dané značky :)
    va.lucinka@seznam.cz
    gfc Lusy

    OdpovědětVymazat
  34. Veľmi pekné vecičky sú tam A ľúbi sa mi ta prvá krabička, krásna je tá taška A ten balzam na pery 19lalala19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Krásná GA! Od Soaphoria jsem koukala hlavně na ty jejich tuhé šampony, ale právě rozmýšlím mezi jejich a mezi těmi od lushe. Slyšela jsem na ně samou chválu hlavně s ohledem na jejich složení, které by mělo být vhodné i pro velmi citlivé hlavičky. A krabičky jsou rozkošné! Samozřejmě bych zvolila tu první :)
    Děkujeme za GA!
    mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásne veci. Najviac sa mi páči ten balzam. Cez GFC ťa sledujem ako Danka Krnáčová. Môj email je dankamandarinka@gmail.com. Páčila by sa mi prvá krabička.

    OdpovědětVymazat
  37. Krabička je super věc, líbí se mi ta první :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: ZuZu
    sabova24 (zavináč) gmail (bodka) com
    oo tá výhra vyzerá super :) a krabičku si neprosím sama ich mám doma ajajaj :D

    OdpovědětVymazat
  39. To vypadá dobře, jen krabičku bych s dovolila odmítnout :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

© Welcome to my world, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena