čtvrtek 6. října 2016

Mléčné potěšení se Soaphoriou

Přeji pěkný den. 

V dnešním článku vám napíšu o organickém sprchovém gelu od Soaphorie s úžasnou vůní mléčné potěšení. Už dříve jsem měla tělový peeling s touhle vůní a byla to láska na první přičichnutí.



Vezmeme to ale hezky popořadě a nejdříve si můžete přečíst menší info, které je na stránce krasnakazdyden.cz uvedené:

Sprchový gel je vyrobený z těch nejkvalitnějších přírodních a organických surovin. Jedinečné složení na bázi derivátů z kokosového oleje dokonale, ale šetrně pročistí povrch pokožky, zatímco jojobový olej zanechává pokožku sametově hebkou a vláčnou. Přidané esenciální oleje promění každodenní rutinu na smyslný požitek. 


Aktivní látky v podobě mléčných proteinůkokosového oleje a jasmínu dodají vaší pokožce potřebné vitamíny a regeneraci.

Mléčné proteiny stimulují krevní oběh a pozitivně ovlivňují regeneraci buněk pokožky - hlavně když je vysušená. Mléčné proteiny pokožku hydratují a přispívají k její elasticitě. Jasmín vám dodá smyslnost, jeho afrodiziakální účinky oceníte ve spojení s jeho zklidňujícími účinky. Vypjaté nervy, stres, úzkost, nervozita a strach zmizí. Ve spojení s mléčnými proteiny se postará o vaši pokožku, ošetří kožní choroby a dokonce pomůže při premenstruačních symptomech, křečích a při problémech menopauzy.

Obal je průhledná plastová lahvička s uzávěrem na zašroubování a obsahuje 250 ml sprchového gelu. Po otevření vás omámí sladká vůně, která mi hrozně připomíná Salko, zahuštěné slazené mléko. Nejraději bych ho snědla, ale už v dětství jsem se přesvědčila, že nic v kosmetice nechutná tak dobře, jako voní. Kdo miluje sladké, mléčné vůně, zamiluje si i tento sprchový gel.

Gel je světle žluté barvy a v lahvičce mi přijde trochu tekutější. Po vymáčknutí na houbičku je ale  konzistence krásně gelová. 

I když je sprchový gel přírodní, vytvoří jemnou pěnu a krásně vaši pokožku umyje. Po umytí vůbec nevysušuje a hezky provoní ne jen vaši pokožku, ale i koupelnu. 


Pro ty, co tomu rozumí jsem vyfotila zadní etiketu se složením gelu.

Celkově jsem se sprchovým gelem velmi spokojená. Jedinou nevýhodu vidím ve šroubovacím uzávěru, který docela často zapomínám zavírat a tak někdy bývá sprchový gel otevřený do dalšího sprchování.

+ krásná sladká vůně
+ pěkně umyje
+ nevysušuje
+ přírodní

- u mě šroubovací uzávěr, zapomínám zavírat


Pokud vás sprchový gel zaujal, můžete ho koupit tady a děkuji paní Míši z obchůdku krasnakazdyden.cz za možnost vyzkoušení.



Organický sprchový gel mléčné potěšení 
od Soaphorie za mě dostává
5 z 5-ti srdíček.

26 komentářů:

  1. Nice product :) it looks like some drink :D

    Best regards, Anna <3

    annax1303.blogspot.de

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá skvelo. Soaphoriu mám rada, ale sprcháč som teda ešte nevyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na to že je to přírodní tak dobře pění :) Ale musí opravdu nádherně vonět :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Musí nádherně vonět, k Vánocům si chci něco od téhle značky nadělit, tak se těším, až ji konečně vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budeš mít určitě pěkný dáreček. :-)

      Vymazat
  5. Haha, taky jsem se jako malá přesvědčila, že ne všechno, co vypadá hezky, se dá i jíst :D Já jsem si takhle jednou lízla kolomazi, protože vypadala jak čokoláda :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale fuj. :-D Opravdu jsi mě pobavila a věřím, že jako čokoláda nechutnala. :-D

      Vymazat
  6. ta vôňa musí byť dokonalá :) a vyzerá skvelo

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, táto značka ma začala v poslednej dobe dosť zaujímať, tak ďakujem za tip! :D
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co. Soaphorii mám ráda, ještě je super i Dulcie. :-)

      Vymazat
  8. Soaphoriu mám veľmi rada a toto vyzerá naozaj super! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Soaphorii mám moc ráda, hlavně na sprchu, koupel a peeling. Jejich uzávěry mě taky občas štvou, lepší je pumpička než šroubovací

      Vymazat
    2. Je skvělý, vyzkoušela jsem už dost od této značky a taky by mi více vyhovovala pumpička. :-)

      Vymazat
  10. Vyzerá to naozaj luxusne. Už na prvý pohľad ma zaujala tá netradičná farba, avšak veľmi sa mi páči aj tá extra penitosť :) Myslím si, že musí byť naozaj úžasný

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovědětVymazat
  11. No tak to je bomba, musím ho mít :D!
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pár produktů od Soaphoria jsem zkoušela a byla jsem spokojená. Zrovna na tenhle produkt jsem koukala, ale nakonec jsem si ho neobjednala.. Ale časem bych se po něm mrkla. :)
    CATHERINE SVB

    OdpovědětVymazat

© Welcome to my world, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena