středa 8. února 2017

Spotřebováno 01/2017

Přeji pěkný den.

Začátek nového měsíce je už tady a je na čase vrhnout se na článek se spotřebovanými výrobky za minulý měsíc. Tentokrát jsem toho moc nespotřebovala, ale něco málo se nasbíralo.

1. Zklidňující odličovadlo s aloe od Herbalife - Sice mělo zvláštní vůni, ale fungovalo skvěle. Odlíčilo naprosto vše. Sadu od Herbalife jsem vyhrála. Vím, že je to dražší kosmetika a sama bych si tento odličovač asi nekoupila, ale komu nevadí vyšší cena, můžu doporučit.

2. Čistící jílová maska s mátou od Herbalife - Měla světle zelenou barvu, při zasychání stahovala pleť, ale krásně vyčistila. Byla jsem s ní spokojená a recenzi si můžete přečíst tady. Sama bych si masku nekoupila, ale stejně jako odličovač můžu doporučit.

3. Oční maska od Priody - Byla to moje první zkušenost s oční maskou, ale nijak mě nenadchla. Vypadala jsem v ní jako želva Ninja, byla strašně mokrá a všude tekla. Navíc jsem po použití nezpozorovala žádné výsledky. Taky bych na obalu uvítala napsanou aspoň dobu působení. Měla jsem ji v U-BOXu a nepřemýšlím nad její koupí.


4. Kouzelné mýdlo od Palmolive - Už jsem vám o něm několikrát psala a už ho plánuji ze spotřebována vyškrtnout. Voda uvnitř se po stisknutí aplikátoru změní na pěnu, která je velmi příjemná, ruce nevysušuje a krásně voní. Doporučuji.

5. Krém na ruce od Dove - Měla jsem ho v balíčku od Katky. Měl nádhernou vůni, krásně hydratoval, nebyl mastný a byla jsem s ním velmi spokojená. Určitě někdy koupím.

6. Vzoreček přírodního deodorantu s vůní citrónové trávy - Vůně je svěží, citrusová, ale účinkem mě nenadchl. Četla jsem na něj spousty pozitivních recenzí. Jsem ráda, že jsem mohla deodorant vyzkoušet ve vzorečku. Ta trocha mě přesvědčila, že plné balení nepotřebuji.

7. Tělové máslo od Alverde s vůní violky - krásně vonělo, skvěle hydratovalo a myslím, že si nakoupím více máslíček od Alverde. Recenzi si můžete přečíst tady a za sebe doporučuji.

Máte nějakou zkušenost s mými spotřebovanými výrobky? Poznáte je? Jak jste s nimi spokojení vy?
SHARE:

28 komentářů

  1. Očnú masku Priody sa už taktiež chystám čoskoro vyskúšať, mám od nej celkom veľké očakávania, no keď píšeš, že si nespozorovala žiadne výsledky, tak si od nej už moc nesľubujem. Dove fialový krém na ruky mi moc nevyhovoval, viacej sa mi páčil krém z modrej rady.
    Inak, ak by si mala chuť si zasúťažiť, kukni ku mne na blog, kde aktuálne prebieha giveaway, budem rada, ak sa zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba s maskou budeš spokojenější, mě se to moc nepozdávalo, byla hrozně mokrá, všude mi to teklo a výsledky žádné.

      Vymazat
  2. Mýdlo od Palmolive jsem nikde neviděla, ani nevím, že něco takového vyrábí. Mám pěnové mýdlo od Baley a je skvělé.
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Balea má pěnové mýdla? To jsem ani nevěděla, musím omrknout. Jinak mýdla od Palmolive najdeš určo v DMku a viděla jsem je i v Tetě. :-)

      Vymazat
  3. Zkušenost nemám ani s jedním, ale v drogerii jsem viděla pěnové mýdlo Palmolive, ale v té druhé ovocné variantě, tuším, že bylo malinové a to plánuji koupit, až trochu pohnu se zásobami :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, malinové jsem měla taky a moc hezky vonělo. :-)

      Vymazat
  4. Zatím jsem se s ničím z tvé kosmetiky nesetkala, zaujalo mě to tělové máslíčko, miluji všechny možné krémy, máslička atd. takže se po něm určitě alespoň mrknu.:) Ta kosmetika od Herbalife může být také skvělá, ale já jsem zrovna z těch, která moc často do drahé kosmetiky neinvestuje.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když už investuji do kosmetiky, tak jedině do té přírodní. Jinak si taky raději koupím něco, co vyjde levněji. :-)

      Vymazat
  5. Značka Herbalife ma už dlhšie láka a asi sa po niečom na vyskúšanie poobzerám :)
    BeautyByLenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrobky byly skvělé, určitě je můžu doporučit. :-)

      Vymazat
  6. žádné z těchto přípravků neznám :/

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, aspoň víš, co stojí za vyzkoušení. :-)

      Vymazat
  7. To mýdlo od Palmolive už jsem v drogerii viděla, jen v jiné variantě a nemít teď takové zásoby jiných mýdel, tak si je hned koupím. A lákal by mně krém na ruce Dove, hlavně teď přes zimu mám obrovskou spotřebu krémů na ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nikdy předtím Dove neměla, tak jsem byla ráda, že ho můžu konečně vyzkoušet a byla jsem spokojená. :-)

      Vymazat
  8. To mydlo od Palmolive chcem už dlhšie vyskúšať a tie masielka od Alverde mám aj ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co na ně říkáš? Snad budeš mít taky časem recenzi. :-)

      Vymazat
  9. Mydlá od Palmolive máme doma, ich vôňa je dokonalá ♥

    OdpovědětVymazat
  10. prírodný dezodorant by som teda veľmi rada vyskúšala, ale keďže ťa tento nepotešil, zrejme po ňom nesiahnem ani sama :) mydlo muselo byť super!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten deodorant je hodně individuální. Někomu vyhovuje, někomu ne. To chce opravdu nejdříve takto vyzkoušet a jestli si objednáváš přírodní kosmetiku, popros o vzoreček. Určitě ti ho rádi pošlou. :-)

      Vymazat
  11. Dove má skvelé výrobky, čo sa týka starostlivosti o pokožku . :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuto značku moc nekupuji, ale asi začnu. Krém byl fajn. Ještě bych chtěla vyzkoušet jejich šampony. :-)

      Vymazat
  12. Ten DOVE som mala aj ja a bola som s ním spokojná. Preto som ti ho vložila tiež do balíčka a som rada, že ti vyhovoval

    OdpovědětVymazat
  13. Palmolive mýdlo na ruce mě dosti láká, ale za 99 kč za takové malé balení teda nic moc. :) Jinak pěkné spotřebováno, nic z toho jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je trošku dražší, ale ta pěna je hrozně příjemná a krásně voňavá. :-)

      Vymazat
  14. Pořád se odhodlávám koupit si nějakou oční masku, tak bych možná mohla zkusit tu tvou :)

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig