čtvrtek 27. dubna 2017

Nákupy a novinky

Přeji pěkný večer.

Jsem tu opět s novinkovým článkem, ve kterém vám ukážu své nákupy a pár věcí, na které se můžete těšit.


Nikdy neodolám nákupu u Yves Rocher. Miluji objednávání přes jejich e-shop, jejich akce a hlavně dárečky k nákupům. V ČR jsem si objednávala zároveň s maminkou, kdy byla akce při nákupu nad 900 korun, že dostanete 450 korun slevu. Neodolala ani maminka, která si pár věcí vybrala (nejsou v článku ukázány) a já jsem si do košíku přihodila gel na unavené nohy. Už jsem ho měla a je parádní. Krásně nohy osvěží, uvolní a jakoby je vzpruží. Dále jsem si objednala sprchový gel s vůní kokosu, rovnou ve velkém 400 ml balení a nádherně voní.

Dále jsem chtěla vyzkoušet jejich lesklou rtěnku v odstínu Rose cocktail. Nemá moc silnou pigmentaci, ale na rtech je velmi příjemná. Navíc nádherně voní. Až ji více odzkouším, určitě vám ji v nějakém článku blíže ukážu. Lak na nehty s gelovým efektem nesměl v košíku chybět a ten jsem si vybrala v odstínu Rose perle. Už jeden lak z této řady mám a jsem s ním velmi spokojená.

Za tento nákup jsme s maminkou dostaly dva dárečky. Opravné tělové mléko a parfémovou vodu. Oba dárky mi zůstaly a určitě je využiji.

U nás na Slovensku byla minulý víkend akce 1+1 zdarma. Celý víkend jsem odolávala, dokud jsem nenarazila na jarní soutěž, ve které jsem dostala kód na mini ochutnávku Yves Rocher. Podmínka byla, že musím nakoupit výrobky nad 30 eur, což jsem splňovala a tak jsem na poslední chvíli v neděli v noci objednala. Musela jsem vybírat z výrobků bez zelených bodů, aby se uplatnila akce 1+1 zdarma.

Mimochodem, taky vás ty zelené body tak štvou? Byly skoro u všeho, co se mi líbilo.

Nakonec jsem si vybrala vyhlazující peeling na nohy a vyživující krém taktéž na nohy. Bohužel až doma jsem si všimla, že jsou výrobky s vůní levandule, kterou zrovna moc nemusím, ale tak na nohách ji snesu.

Kdysi dávno jsem měla jeden balzám na rty v tomhle balení, ale od jiné značky a v hlavě mám zafixované, že byl dokonalý. Tak snad budou dokonalé i tyto dva balzámky na rty. Strouhátko na tužky bylo se zeleným bodem, proto je jednou. Už jsem nějaké potřebovala a tohle je jak na tenké tužky, tak na ty jumbo.

I přes to, že jsem si s maminkou objednala kokosový sprchový gel, neodolala jsem vůni citrusových květů. Vůně není moc výrazná, je krásně jemná, tak uvidím, jak se hezky ve sprše rozvoní.

Čistící micelární voda také nesměla chybět v košíku. Tuhle jsem ještě neměla, ale líbí se mi, že má pumpičku. Tak snad budu spokojená a nebude na mé pleti lepit.

Odlakovač na nehty mi už dochází, tak jsem se rozhodla, že vyzkouším tento od Yves Rocher.

Na slovenském e-shopu je to velká bída s dárečky. První dostanete za objednávku nad 40 eur, což jsem neměla, ale měla jsem kód na mini sadu YR. Ta obsahovala orientální relaxační peeling, šampon pro lesklé vlasy, hydratační gel na den i noc a miniaturku parfémové vody, kterou mám už v plném balení.

Na FB bazárku s Yankee Candle jsem si zkusila koupit tyto dva u nás nedostupné vosky. Oba moc hezky voní, velmi jsem si oblíbila sladké, jídelní vůně.

Celé Velikonoce jsem trávila v ČR. Ubytováni jsme byli v Kyjovském pivovaru. Jak jsme tam byli spokojení vám ještě napíšu a nakoupila jsem pivní kosmetiku o kterou se s vámi podělím.

U Katky na blogu jsem vyhrála poukaz v hodnotě 15 eur na nákup v e-shopu bioruza.sk a tak jsem si vybrala již dlouho chtěnou péči o vlasy, kosmetické značky Milva. Vzala jsem si chininový šampon, masku a vodu ve spreji. Takže Katce děkuji za výhru.

A navíc jsem si koupila krém na ruce a antibakteriální vlhčené ubrousky.

Jako poslední tu mám vybrané výrobky na spolupráci z e-shopu elnino.sk. Těšit se můžete na recenzi tužky a gelu na obočí, korektoru od Astor, rtěnky od Revlonu a laku na nehty od Dermacolu.

A to je pro dnešek všechno. Zaujalo vás něco z mých novinek?
SHARE:

20 komentářů

  1. Zrovna micelárka od Yves Rocher mi nevyhovovala , byla po ní pleť taková ulepkaná,ale už nevím jestli to byla zrovna tahle řada, ta pivní kosmetika by mě zajímala , měla jsem pivní od Manufaktury a ta byla super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě moc nepotěšila. Uvidím tedy jaká bude. :-)

      Vymazat
  2. Paradni novinky, hlavne tedy YR. Ten balzam na rty je skvely, to same opravne telove mleko. A moc pekny je i balicek od Elnino.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám na rty jsem už v noci vyzkoušela a nezklamal. :-)

      Vymazat
  3. Tu micelárku od Yves Rocher mám, líbilo se mi to balení s pumpičkou, ale moc spokojená s ní nejsem, nějak mně na pleti lepí. Ale Tobě třeba bude sedět víc:-)

    OdpovědětVymazat
  4. YR majú parádne produkty, ja sa bojím okolo toho obchodíku aj chodiť :D inak tá pivná kozmetika ma zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  5. V Kyjovském pivovaru jsem měla před rokem sraz ze základky :-) Pěkné nákupy, YR mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. No já už se těším na sepsání článku o tom ubytování. YR opravdu moc pěkné produkty sis vzala a už se těším co povíš na jejich rtěnku. Pivní kosmetiku jsem nezkoušela a nevím, zda mě láká, já pivo nepiji. Balíček od Elnino sis vybrala samé dobré produkty, ač jsem je ještě sice nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé Yves Rocher mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wau tak to sú poriadne nákupy :)) tesim sa na recenziu pivovej kozmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  9. páni, to sú super veci :) o géli na unavené nohy počujem prvý raz, ale musí to byť super produkt :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kokosový sprchový gél od YR musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta rtěnka od Yves Rocher vypadá úžasně :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  12. Tie novinky od YR ma zaujali najviac ♥ Možno sa po nich obzriem aj ja :) ✿

    * Giveaway - Cerruti 1881 *

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, z YR to byla pořádná objednávka :) Značku Yves Rocher mám moc ráda, už dlouho jsem si od nich ale nic nekoupila, tak to budu muset napravit :) Jinak Revlon je také super, rtěnku, kterou sis vybrala, jsem vložila do první giveaway :)

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovědětVymazat
  14. No jé ty mě tím Yves lákáš!:) už jsem tam dlouho nebyla, asi tam brzo zavítám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig