čtvrtek 25. května 2017

Zvláčňující balzám na rty s medem a bio müsli od Yves Rocher

Přeji pěkný večer.

V dnešním článku bych vám ráda představila velmi příjemný balzám na rty s obsahem medu a bio müsli od velmi známé kosmetické značky Yves Rocher.

Balení není v tyčince, jako jsme u většiny balzámků zvyklí, ale v maličké tubě, která obsahuje 7,9 ml balzámu. Díky malé velikosti se balzám vejde do každé kosmetické taštičky.


Uzávěr je na zašroubování a aplikátor je taková zkosená plocha s dírkou, připomínající tvar rtěnky. Nanášení je tedy velmi jednoduché. Stačí přiložit aplikátor na rty, tubu jemně zmáčknout, dokud nevyteče dostatečné množství balzámu a potom jen rozetřete. Vůně balzámu je krásná. Jemná a nevtíravá, ale vůbec nevím, k čemu vám ji přirovnat.

Balzám je gelové konzistence a velmi dobře se roztírá. Rty nijak nebarví, jen jim dodá jemný lesk. Po nanesení je na rtech příjemná, ochranná a nelepivá vrstva balzámku, která rty chrání, hydratuje, zvláčňuje a vyživuje. Nemám extra velké problémy s popraskanými rty. Balzám používám jen na noc a ráno jsou mé rty krásně hladké a hebké, bez suchých míst.

Balzám obsahuje 99% složek rostlinného původu, neobsahuje parabeny, minerální oleje ani barviva.

+ jednoduché nanášení
+ krásně jemně voní 
+ hydratuje rty
+ zvláčňuje a zjemňuje rty
+ nebarví, dodá rtům jemný lesk
+ šetrnější složení

- žádné jsem nenašla

Za mě je to velmi povedený balzám na rty a můžu vám ho s klidným srdcem doporučit. Já jsem ho kupovala v akci 1+1 tady, ale určitě ho seženete i v českém e-shopu a na prodejnách YR.

Zvláčňující balzám na rty od Yves Rocher
dostává 5 z 5-ti srdíček.
SHARE:

20 komentářů

  1. Já jsem ho ještě neměla mám jeden od nich balzámek a to právě tyčinkový :) Ale vypadá rozhodně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyčinkový mám od nich taky, ale tento balzám mi přijde lepší. :-)

      Vymazat
  2. Od YR jsem toho moc neměla, balzámek vypadá zajímavě, chtěla bych od nich vyzkoušet slavný odličovák na oči s chrpou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten odličovák jsem taky ještě neměla. Aspoň vím, co příště vyzkouším. :-)

      Vymazat
  3. Tento balzam je moj obľúbený a tiez ho pouzivam väčšinou na noc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt úplně super. Na den používám něco barevnějšího. :-)

      Vymazat
  4. Na tenhle balzám jsem v Yves Rocherovi koukala několikrát. Moje spotřeba balzámu je ovšem malá, tak si nedělám zásoby. Je fajn že nelepí, to oceňuji u kosmetiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak až ti všechny balzámy dojdou, doporučuji koupit tento. Je opravdu super. :-)

      Vymazat
  5. Balzám vyzerá skutočne dobre. Mám rada produkty z Yves Rocher. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Balzám jsem si chtěla koupit na e-shopu, ale už nebyl bohužel skladem :( tak snad jindy.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  7. tak toto je niečo pre mňa tento som ešte neskúšala ale vyzera fakt dobre aj ta konzistencia je super, ja mám balzam na pery nuxe v kališku čo použivam ťiež len večer a som spokojná pery už nemám take suché ako predtým:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s těmito typy balzámů asi nejvíce spokojená. Předtím jsem měla taky kalíškový balzám na rty od Saloosu a ten byl taky skvělý. :-)

      Vymazat
  8. Mne sa balzamy od YR veľmi páčia a vyhovujú mi. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  9. Balzám se mi líbí. :) já od YR mám pouze tyčinkovej.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Yves Rocher patrí k mojim najobľúbenejším značkám už veľmi dlho. Veľa produktov som vyskúšala používam každý deň, určite prečítaj nejaké recenzie na mojom blogu. :) Tento balzam som ešte nemala ale možno ho vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig