středa 21. června 2017

Vstupte do světa Anekke

Přeji pěkný den, milé čtenářky.

V dnešním článku bych vám ráda představila španělskou značku Anekke, kterou asi většina nepozná. Ani já ji neznala, dokud jsem na ni nenarazila na e-shopu stoklasa.cz. Dvě věci jsem si mohla vybrat a jakmile mi dorazily, zaujaly mě natolik, že jsem si musela koupit další výrobky.


"Španělská značka Anekke svými romanticko-nostalgickými modely osloví ženy všech věkových generací – od malých dívek až po babičky. Jejím poznávacím znamením jsou obrázky kreslených zasněných dívek ve stylu vintage. Výrobky značky Anekke zdobí plno atraktivních detailů v podobě nášivek, ozdobného štepování, přívěsků a patchworkových detailů."

Jako první vám ukážu výrobky, které jsem dostala k recenzi.

Na e-shopu mě od značky Anekke zaujal porcelánový hrnek s pokličkou, který mě okouzlil svým vintage designem. Hrníček přišel v krabičce velmi pečlivě zabalený. Díky krásné krabičce bude skvělým dárkem jak pro mladou slečnu, tak pro dospělou ženu.

Hrníček je velmi kvalitní, není na něm jediná chybička. Je krásně hladký a rovný a vydržel i mytí v myčce. Hrnek má pokličku, která je skvělá na bylinkové čaje. Donedávna jsem si hrníčky zakrývala malým talířkem. Poklička se dá využít i jako podšálek nebo na odložení čajového sáčku. Hrníček se velmi dobře drží a pití z něho mi vždy zvedne náladu.

Další výrobek, který jsem si vybrala je zápisník značky Anekke ve vintage stylu. Vybrala jsem si safírovou variantu a na e-shopu máte na výběr i z mnoha jiných variant. Zápisník má pevné, hladké desky, kroužkovou vazbu a pružnou pásku proti samovolnému otvírání.

Uvnitř je bílý čtverečkovaný papír, neobsahuje text a strany jsou po 30 listech barevně odlišeny. Dohromady má tedy 120 listů. Jestli chcete barevnější strany nebo vám nevyhovují čtverečky, na e-shopu najdete i jiné zápisníky, které jsou taky moc hezké.

Za tyto krásné věci moc děkuji e-shopu stoklasa.cz a dostáváme se k výrobkům, které jsem si koupila.

K zápisníku jsem musela vzít propisovací tužku. Momentálně není skladem, ale měli by ji naskladnit. Vybrala jsem si odstín růžové baroko a na výběr mají ještě další tři odstíny. Propiska je moc pěkná, dobře se s ní píše a pohodlně se drží. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že je jednorázová a nejde vyměnit náplň. Stejně jako hrníček výše, i tato propiska přišla zabalená v milé krabičce, takže bude také skvělým dárkem.

A jako poslední jsem si koupila nádhernou kabelku. Je kvalitně zpracovaná a na ulici se s ní cítím velmi příjemně. Není sice moc velká, její rozměry jsou jen 21x30 cm, ale na nejdůležitější věci bohatě stačí.

Popruh u kabelky je nastavitelný. Kabelka obsahuje odepínací přívěsek z pletených šňůrek, zapínání je na zip a uvnitř má krásně modrou výplň s bílými puntíky.

Součástí kabelky je taška z netkané textilie s potiskem značky Anekke. Stále ji mám sebou v kabelce a už dobře posloužila. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že má dost dlouhé uši a na výšku je taky docela vysoká. Myslím, že pro ženy menšího vzrůstu bude velká (budou ji tahat po zemi). Je ideální na nošení přes rameno. Jinak se mi taška moc líbí a jsem s ní spokojená.

Celkově mě španělská značka Anekke okouzlila. Sice se jedná o dražší značku, ale její výrobky vynikají prvotřídní kvalitou, precizním zpracováním a nápaditým designem. V sortimentu této značky najdete spousty dalších věcí. Např. pouzdra, batohy, kufry, deštníky... Na celou jejich nabídku se můžete podívat tady a e-shop posílá objednávky do více evropských zemí. 

Zaujala vás značka Anekke? Líbí se vám vintage styl?

26 komentářů:

  1. Ten zápisník je ozaj krásny :) Hneď by som ho brala do zbierky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sbírka se zápisníky musí být super. :-)

      Vymazat
  2. Wau. Tak táto edícia je naozaj nádherná. Veľmi sa mi páči najmä ten hrnček, a tá kabelka :) Určite by som ich využila.

    Veľká, mega GIVEAWAY o viac ako 3 balíčky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě celá tato značka dost zaujala. Chtěla bych i peněženku, časem. :-)

      Vymazat
  3. Vintage styl mám moc ráda. Ty věci jsou moc pěkné, mám ráda takovéhle ''kreslené'' dívčí motivy.

    Your beauty compass

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi takové motivy moc líbí. :-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. A na e-shopu kolik jich mají taky moc nádherných. :-)

      Vymazat
  5. Propiska je super, ale fakt škoda, že nejde vyměnit náplň. Ta kabelka je naprosto luxusní, hodně se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem si nevšimla, že se nedá vyměnit náplň, ale tak nevadí. Potom bude zdobit poličku. Kabelka je opravdu nej. :-)

      Vymazat
  6. Koukala jsem na ně v kamenné prodejně Stoklasa a úplně mě uchvátily hlavně tašky. Krásné provedení i potisk. Vypadají ty věci hrozně hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny věci jsou moc hezké a jsem s nimi velmi spokojená. :-)

      Vymazat
  7. jejooo krasne vecičky :) majú super dizajn a je to rozkošné :) ani sa ti nečudujem, že si si objednala ďalšie :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké výrobky :-) nejvíce mě zaujala taška z textilie
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je super, beru si ji i k vodě. :-)

      Vymazat
  9. Značku síce nepoznám, ale všetko vyzerá strašne roztomilo ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já jsem ji předtím nepoznala. :-)

      Vymazat
  10. Hrozně se mi líbí kabelka, vypadá opravdu že je pěkně zpracovaná a i designově pěkná. Kabelka s hrníčkem by u mě měly největší využití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny výrobky jsou velmi kvalitně zpracovány. Uvažuji i nad peněženkou od této značky. :-)

      Vymazat
  11. Tyhle věci nejsou asi pro mě, ale jsou to krásné výrobky, hlavně kabelka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím, každému se líbí něco jiného. Mě tahle značka okouzlila. :-)

      Vymazat

© Welcome to my world, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena