pátek 20. října 2017

Spotřebované výrobky a jejich mini recenze

Přeji pěkný den.

Dneska se vrhneme na spotřebované výrobky a jejich mini recenze, které vám napoví, zda do výrobku jít nebo ho raději obejít.

Jak tak koukám, dneska budu hodná a kosmetiku převážně chválit.


1. Šampon Milva s chininem - Má příjemnou vůni a vlasy hezky umyje. Jen trochu vysušuje. Takže úplně ideální pro mé rychle se mastící vlasy. Prodloužil mi dobu mezi mytím. Dříve jsem si umývala vlasy každý den a postupem času, i díky kosmetice Milva, jsem se dostala na mytí vlasů co 3. den. Což je pro mě úplně super. Po umytí jsou vlasy krásně lesklé, jemné a nekrepatí se. Doporučuji pro mastnější vlasy.

2. Kondicionér Milva po chininu - Nevím, jak u ostatních šamponů Milvy, ale u chininového nutně potřebuji kondicionér. Jinak jsou mé delší vlasy dost zacuchané. Tenhle kondicionér je u Milvy novinkou. Svou funkci plní dokonale a vlasy jdou dobře rozčesat. Doporučuji.

3. Maska na vlasy Milva - Jsem s ní velmi spokojená. Vlasy mám po ní jemné, hebké na dotek a krásně lesklé. Doporučuji.

Celkově jsem s kosmetikou Milva velmi spokojená a už si nakoupila několik šamponů do zásoby. Určitě se oplatí koupit jejich výhodné balíčky. U mně Milva vypadávání vlasů sice neomezila, ale vlasy mám objemnější, pevnější, lesklejší a rychleji rostou.

4. a 5. Neonové laky na nehty od Juli Rosse - O jednom laku jsem vám psala už v mých začátcích a celkově jsem s těmito laky nebyla spokojená. 2 vrstvy laku nestačí, pruhují, mají velmi úzký štěteček a výdrž taky nic moc. Znovu bych si je nekoupila. Nedoporučuji.

6. Krém na ruce od Avonu s kakaovým máslem - Jedno velké ANO. Jestli ho někde uvidíte, jděte do něj. Krásně voní, skvěle hydratuje a nemastí. Recenzi jsem na něj psala tady. Doporučuji.

7. Micelární voda Sensitive od Yves Rocher - Patří mezi mé nejoblíbenější micelární vody. Krásně pleť vyčistí a co je pro mě hlavní, na pleti nezanechává lepivý pocit. Odličuji s ní i oční makeup a oči vůbec nedráždí. Doporučuji.

8. Pleťové tonikum od Lumene - O tomto výrobku jsem vám psala před pár dny tady a měla z něj smíšené pocity. Ve složení je obsah alkoholu hned na druhém místě a při pravidelném používání mi dráždil pleť. Zanechával velmi jemný lepivý pocit, ale abych o něm napsala i nějaké pozitiva, krásně pleť dočistil, byla matná a hydratovaná. Za sebe nedoporučuji.

9. Sprchový gel s vůní citrusových květů od Yves Rocher - Měl nádhernou osvěžující vůni, která se opravdu podobala vůni citrusů. Gel dobře pěnil, pokožku nevysušoval a krásně provoněl nejen koupelnu. Celkově jsem se sprchovými gely od této značky velmi spokojená. Doporučuji.

10. Sprchový olej Intimia od Saloos - U tohoto výrobku bych určitě změnila aplikátor a dala mu pumpičku. Olej je dost tekutý a špatně se mi nanášel. Taky bych uvítala jinou vůni. Šel z něj nejvíce cítit tea tree olej a v kombinaci s ostatními oleji to byla celkem zvláštní vůně. Jinak jsem byla velmi spokojená, pokožku krásně umyl, nevysušoval, nemastil ani nijak nedráždil. Doporučuji.

Máte zkušenost s nějakým mým spotřebovaným výrobkem?
SHARE:

26 komentářů

  1. Šampon Milva jsem měla pouze ve vzorečku a za mě jako nic moc, ale chci vyzkoušet i plné balení. :) Yves Rocher sprchové gely mají skvělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho ve vzorečku neměla, vyhrála jsem plné balení a od té doby si ho kupují stále. :-)

      Vymazat
  2. Tak ja tento krem na ruky nemožem citit. CO sa týka hydratacie, je fajn, ale tá vona mi po istej dobe začne vadit. A to mám pritom kakaove one celkom rada v kozmetike.
    Momentálne používam aj tuto micelárku a suhlasim, že je super.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten krém voní moc hezky a naštěstí mě jeho vůně ještě neomrzela. :-)

      Vymazat
  3. avonovský krém na ruky je naozaj úžasný, kupujem si ho neustále a vždy som s ním spokojná :) tá vôňa je lahodná, až mám chuť zjesť si ruky :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty? Ale věř mi, nechutná tak, jak hezky voní. :-D

      Vymazat
  4. Ja som mala len ten krém od Avon a bol super!


    TheStyleTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem s ním byla velmi spokojená. Jak Avon moc nepoužívám, tento krém je opravdu vydařený. :-)

      Vymazat
  5. Que maximo produto ótimos, obrigado pela visita bom final de semana
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna mě ty dva laky zaujaly a teď čtu, že je nedoporučuješ, škoda :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto neonové odstíny mají i laky od Dermacolu, které jsou ó dost lepší, ale taky mají horší krytí.

      Vymazat
  7. já měla z Avonu kakaové tělové mléko a byla jsem taky moc spokojená, navíc nádherně vonělo :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tělové mléko s kakaovou vůní? To musí být nádhera. :-)

      Vymazat
  8. Nejvíce me zaujal ten krém od Avonu, musí vonět krásně a krému na ruce není nikdy dost :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  9. Konečne vidím aj niekoho kto je s micerálkou od Yves Rocher spokojný lebo vždy čítam len to ako dobre neodlíči a podobne.. ja som s nimi spokojná lebo účel spĺňajú a je jedno z ktorej rady od YR je pre mňa su zatial najlepšie:) A krém na ruky od avonu s kakaom je fantastický:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem velmi spokojená a odlíčí mi úplně všechno. Teď používám jejich zelenou a tam vidím jediné mínus v tom, že lepí na pleti. :-)

      Vymazat
  10. sedmička a devítka souhlas! boží patlaninky. s šestkou úplně nesouhlasím :( vůně krásná, ale nikdy se mi nevsáhl tak, že bych neměla pocit toho...tzv "filmu" :/ A nad Milvou hodně uvažuji, protože moje vlasy prokrastinují a moc tomu nevěřím. Zní to až moc zázračně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já proti krému od Avonu nemůžu nic říct, velmi jsem si ho oblíbila. A u Milvy jsem si říkala úplně to samé a tak jsem se rozhodla ji vyzkoušet na vlastní vlasy. :-)

      Vymazat
  11. Z tvojich spotrebovaných produktov mám skúsenosť len s micelárkou od YR, s ktorou som bola i ja spokojná. Produkty s chinínom od Milvy by som veľmi rada vyskúšala, nakoľko tiež trpím rýchlo sa mastiacimi vlasmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě Milvu vyzkoušej, já myslím, že bys mohla být spokojená. :-)

      Vymazat
  12. S tou Milvou to mam presne ako píšeš. Skúsila som preto mixovať milvu šamón ešte s šampónom od kaderníka. A mysliím, že ešte lepšie to je. Milva urobí svoje, ale zároveň ten šampón od nich je kvalitný a hodne vlasom pomáha zas inak. A Yves milujem! Mám celú tu sadu ružovú na odličovanie a som maximálne spokojná :). Super článok :)
    Loverence.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsi nenapsala jaký šampon od kadeřníka používáš. Yves Rocher mám i já velmi ráda a děkuji. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig