pondělí 11. prosince 2017

Vánoční stromeček ze šišky

Přeji pěkný den.

Dneska jsem si pro vás přichystala jednoduché DIY, které zvládne opravdu každý. Ukážu vám, jak udělat vánoční stromeček ze šišky. Inspiraci jsem hledala na Pinterestu, kde najdete spousty krásných DIY.  

Na výrobu budete potřebovat tavnou pistoli, štětec, barevný papír, perličky, šišku, hvězdičkovou děrovačku, zelenou barvu a jakýkoliv podstavec. Můžete použít buď mini květináč nebo korkový špunt. Já použila takovou plyšovou kuličku, ale dá se použít i vata, která vytvoří efekt sněhu.


Jako první, natřete zelenou barvou celou šišku a nechte zaschnout. Pomocí tavné pistole nabarvenou šišku přilepte na vámi zvolený podstavec.

A znovu, pomocí tavné pistole, lepte na šišku různé ozdoby. Já lepila malé perličky a nahoru jsem dala hvězdičku, kterou jsem udělala děrovačkou z barevného papíru. A je hotovo.

Samozřejmě celé zdobení je jen na vás a vaší fantazii.

Co říkáte na tohle jednoduché DIY, vyzkoušíte?
SHARE:

24 komentářů

  1. Teda to by me nikdy nenapadlo. To se ti opravdu povedlo, pěkné to je.

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva nápad, vyzkouším s dětmi.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné a jednoduché, určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to hezky, přilepila bych na to ještě šňůrku a použila jako ozdoby na stromek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to je skvělý nápad. Byly by z toho nádherné ozdoby na stromeček. :-)

      Vymazat
  5. Jéééé, to je roztomilé! A ta plyšová kulička je boží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem chtěla dát šišku do malinkého květináče, ale nakonec jsem zvolila to, co jsem měla doma. :-)

      Vymazat
  6. výsledok je naozaj pekný :) chcela som sa spýtať, kam si si ozdobu potom uložila?

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stůl, vedle hvězdičkového stojanu na čajovou svíčku. :-)

      Vymazat
  7. To je tak strašně krásné a hlavně jednoduché. To se ti opravdu povedlo! :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné a jednoduché. Popravdě, když jsem viděla nadpis, myslela jsem, že budeš dělat takový velký stromeček s polysterovým podkladem oblepený šiškami. Chtěla jsem podobný dělat letos, ale co jsem dokončila po několika hodinách šiškový adventní věnec, tak jsem to vzdala :D

    Tenhle je opravdu pěkný a jednoduchý!

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti ani nedivím. :-D Takový stromeček mě ani nenapadl, ale taky by mohl vypadat dobře. :-)

      Vymazat
  9. To je paráda. Taková blbůstka, ale senzační :-) něco takového by mě vůbec nenapadlo, ale líbí se mi to :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  10. To je opravdu pěkný nápad!! Tohle si určitě letos vyrobím, teď jen někde v lese sehnat šišky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak to šup šup na procházku do lesa. :-))

      Vymazat
  11. Já jsem kouzlo pinterestu objevila až teď a musím říct, že jsou tam opravdu dobré typy. :) Tohle by mě nikdy nenapadlo a vypadá to tak krásně a celkem jednoduše. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to úplně jednoduché a na pinterestu je toho spousty. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig