sobota 17. února 2018

Zelená micelární voda od Nacomi s malým překvapením pro vás

Přeji pěkný den, milé čtenářky.

V následujících dnech vás opět zahrnu recenzemi na přírodní výrobky od kosmetické značky Nacomi.

Tuhle značku jsem vám už na blogu představovala, takže jen pro připomenutí. Jedná se o kvalitní přírodní kosmetiku, která se pyšní svými nádhernými obaly a dostupnými cenami. Výrobky neobsahují žádné parabeny, SLS/SLES ani minerální oleje a další skvělou věcí je, že netestují na zvířatech.

V dnešním článku se budeme věnovat hydratační micelární vodě, která má neobvykle zelenou barvu a na konci článku najdete menší překvapení. 

Micelární voda slibuje dokonale a rychle odstranit makeup bez podráždění pleti. Díky obsahu kyseliny hyaluronové, extraktu z heřmánku a aloe, pokožku zklidňuje a hydratuje. Je vhodná pro všechny typy pleti.


Obal je plastová láhev, která obsahuje 150 ml zelené micelární vody a svým jednoduchým a hravým designem zaujme každé ženské oko. Uzávěr lahvičky je úplně jiný, ze začátku jsem měla tendenci ho odšroubovávat, ale časem jsem si zvykla. Otvírá se jen stlačením jedné strany.
Dírka, kterou micelární voda vytéká ven, je velikostně tak akorát a skvěle se s ní dávkuje. Ale pozor, při dávkování lahvičku moc nemačkejte, jinak vám vyteče zbytečně velké množství. Stačí jen jemně zatřepat lahvičkou dnem vzhůru.

Po přičichnutí k micelární vodě, nejvíce cítím vůni aloe. Je to velmi příjemná vůně, na micelární vodu trochu výraznější, ale líbí se mi.

Použití micelárky je stejné, jako u ostatních. Nalijete přiměřené množství tekutiny na odličovací tampon a jemně pleť vyčistíte. Můžu napsat, že jsem byla s jejími čistícími schopnostmi velmi spokojená. Skvěle odlíčila makeup, pleť nijak nedráždila ani nevysušovala. Používám ji i když nejsem nalíčená a pleť krásně zbaví veškerých nečistot.
Jen při odličování očí si dejte pozor, obzvlášť, když je máte citlivé. Micelární voda by se neměla dostat do očí. Oční okolí si jednoduše odlíčíte, když navlhčený odličovací tampon přiložíte na zavřené oči a necháte aspoň 30 sekund působit. Makeup se vlivem vlhka rozpustí a jde lehce setřít. Mám vyzkoušené, tímto způsobem se voda do očí nedostane a nijak je nedráždí.

Micelární vodu požívám v kombinaci s pleťovým krémem od Nacomi (recenzi už taky chystám) a má pleť je ráno krásně jemná a hydratovaná. Za mě opravdu velká spokojenost. Micelární vodu vám můžu jen doporučit a děkuji zastoupení Nacomi za možnost vyzkoušení.
Složení micelární vody

A teď k tomu malému překvapení. Společně s e-shopem Nacomi.sk jsme si pro vás připravili 20% slevu na nákup. Slevu získáte tak, když v košíku do kolonky slevový kupon napíšete "Martina", kliknete na použít kupon a 20% z ceny se vám ihned odečte.  Kód Martina již platí a bude platný do 28.2.2018. 

Jestli kosmetiku Nacomi ještě nepoznáte, máte skvělou příležitost ji vyzkoušet. Kdyby jste nevěděli, co vybrat, tady si můžete přečíst o všech výrobcích, které jsem měla možnost vyzkoušet. Nejvíce doporučuji krémy na ruce, balzámky na rty, micelární vody, pleťové krémy... Mají tam velmi zajímavou nabídku, tak vám třeba něco padne do oka.

Poznáte kosmetiku Nacomi? Zkoušíte rádi nové kosmetické výrobky?
SHARE:

28 komentářů

  1. Zelenou micelární vodu jsem ještě neviděla, ale nevypadá špatně. Mám ráda, když micelární vody voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle by ti určitě voněla, je to hezká vůně po aloe. A svými účinky je taky skvělá. :-)

      Vymazat
  2. Zelená micelární voda? Ted už jsem viděla všechno :-D Eshop vypadá zajímavě, škoda, že mám ted tolika kosmetiky :-/ Každopádně si stránky uložím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je zelená. Když jsem vybírala výrobky, myslela jsem, že je tak zbarvená lahvička. :-D Stránky si ulož a někdy se třeba podívej, mají tam opravdu zajímavou nabídku. :-)

      Vymazat
  3. O značke som ešte nepočula, ale táto micelárka vyzerá super :) Micelárne vody mám veľmi rada a s aloe vera môže byť naozaj skvelá

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám teď zásoby Biodermy, každopádně až mi dojde, zkusím tuhle micelárku:).

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biodermu mám taky ráda. Nejraději mám jejich růžovou micelárku. :-)

      Vymazat
  5. Zajímavá značka, vůbec ji neznám. Já micelárky příliš nepožívám ale koukala jsem na stránkách toho mají spoustu jiného, co mě zaujalo, např. olejový odličovač.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty můžou být taky super. Mě tam zaujalo spousty věcí, Třeba jílové masky a aktivátor jílů. V nabídce tuto dvojici mají i za výhodnou cenu, takže jsem neodolala. :-)

      Vymazat
  6. I really need new micellar water, this one looks good! Thanks for sharing! <3
    Great post dear! I follow your adorable blog, hope you can follow back!
    xx

    The Newest In New Yorker

    OdpovědětVymazat
  7. Tá farbička by možno odradila viaceré ženy, no keď je prípravok skvelý, rada by som ho vyskúšala. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě barva u výrobku ještě neodradila. Ráda zkouším nové věci a zatím mě Nacomi svou kvalitou nezklamalo. :-)

      Vymazat
  8. Vyzerá fajn, ale už som si chvalabohu odvykla používať micelárky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kromě micelárek používám ještě odličovací oleje. :-)

      Vymazat
  9. Vypadá skvěle , micelárky používám na odlíčení make-upu a pak ještě dočišťuji :-) na oči mám však radši olejové odličovače :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Micerální vodu nepoužívám, protože mi zatím skoro všechny nějakým způsobem nesedli. Možná vyzkouším tuto, kdo ví, třeba to bude "ta pravá" :D

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě některé micelární vody na pleti nepříjemně lepí, ale tato mezi ně naštěstí nepatří. :-)

      Vymazat
  11. Na barevnou micelárku jsem snad ještě nenarazila. Nic jiného už prakticky ani nepoužívám. Myslím tedy to první odlíčení, na dočištění mám ráda čistící gely nebo pěny :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na dočištění pleti já používám většinou růžovou vodu. :-)

      Vymazat
  12. Túto značku nepoznám ale tento produkt vyzerá fajn. Ja micelarku ani nepoužívam..tie čo som mala doposiaľ hrozne štípali a to nie je nič pre mňa :3 . Podľa mňa je toto super tip na micelárnu vodu,ktorú možno niekedy v budúcnosti predsa len vyskúšam. Super článok a prajem veľa úspechov v blogovaní :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi pěkně děkuji. Tahle micelárka by možná neštípala, protože je vhodná i pro citlivou pleť. :-)

      Vymazat
  13. Ja na micelárne vody moc nie som ale keď už tak používam od Garnieru. Ale ako čítam tak je vhodná aj pre citlivú pleť takže by mi mohla respektíve sedieť :)

    KLAUDI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, celkově je tato kosmetika vhodná pro citlivou pleť. Od Garnieru jsem jednu micelárku měla a patřila právě mezi ty, které mi na pleti lepily. :-)

      Vymazat
  14. Ja veľmi micelárky nepoužívam, nerobia mojej pleti dobre, ale tento produkt je veľmi zaujímavý:)

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám micelární vody moc ráda,ale chápu,že nemusí vyhovovat všem. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig