středa 4. března 2015

Eucerin aquaporin active - hydratační oční krém

Dneska tu pro vás mám recenzi na hydratační oční krém Eucerin aquaporin active.


Balení je 15 ml s pumpičkou a nedá se otevřít. Uzávěr je na zacvaknutí.

Má krémovou konzistenci, dobře se roztírá a skvěle pomáhá. Pleť zůstane bez známek únavy po celý den.

S produktem jsem velmi spokojená. Intenzivně hydratuje pleť, redukuje otoky a tmavé kruhy pod očima. Je bez alkoholu a parfemace a vhodný pro nositelky kontaktních čoček.

+ rychlý účinek
+ redukuje otoky a tmavé kruhy pod očima
+ hydratuje
+ vhodný pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček
+ bez parfemace

- pro někoho cena

Nejlevněji jsem našla 15ml balení za 350,- I když má vyšší cenu, tak si myslím, že se vyplatí. Opravdu mi pomáhá.
Před použitím
Cca 5 min po použití
Nevím, zda na fotce vidíte rozdíl. Na pravé straně (mém levém oku) jde vidět po použití otok pod okem trošku menší. Takže kdo má problém s kruhy pod očima, tak doporučuji vyzkoušet.
SHARE:

8 komentářů

  1. Vypadá moc dobře, nikdy jsem od Eucerinu nic neměla :) -L

    OdpovědětVymazat
  2. sledovanie za sledovanie ? :)
    krásny blog :)
    SYDNEY SLEEK

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada fajne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Od Ručením som už používAla prípravky na aknoznu pleť, tak možno vyskúšam aj toto :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Mě pomáhá, tak doporučuji vyzkoušet. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Bohužel já mám s Eucerin jen nepříjemné zkušenosti. Doporučila mi ho moje doktorka na kožním, ale paradoxně mě dráždí. Každopádně tento produkt vypadá zajímavě a vzhledem k tomu, že tmavé kruhy pod očima mě trápí, možná bych mu šanci mohla do budoucna dát a uvidím. Všechny produkty Eucerin nemůžou být zlé. :)

    Stala jsem se tvojí čtenářkou, budu ráda, když se podíváš na můj blog http://gatetoneverland.blogspot.cz/ a pokud se ti zalíbí, staneš se mým čtenářem. :)

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá skvěle, zrovna sháním nějaký oční krém :)
    super blog, dávám odběr! :*

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig