neděle 15. března 2015

Tangle teezer - compact styler

Vítejte u mé další recenze tentokrát se budeme věnovat skvělému kartáči na vlasy Tangle teezer compact styler.
Když jsem ho poprvé na netu objevila, hned jsem se zamilovala a neodolala designu s ovečkou Shaun.

Kartáč jsem koupila v takové malé krabičce.


Je hezky tvarovaný a do ruky tak akorát. Nemám problém s tím, že by se mi špatně držel.



Compact styler je odlišný od ostatních tím, že má i krytku. Díky ní si ho můžu brát všude sebou a vím, že se mi nepoškodí.

A tady se pojďme podívat na použití v praxi. 
Vlasy před učesáním
Vlasy po učesání


+ rozčeše vlasy bez větší námahy díky speciálním štětinám, které vlasy neničí
+ design, barevnost
+ dobře se drží
+ compact styler je s krytkou, tak ho můžu mít stále při sebe a vleze se do každé kabelky
+ po učesání mám vlasy hebké a lesklé

- Opravdu jsem žádné nenašla

Jsem s tímto kartáčem velmi spokojená. Našla jsem ho za 244,- a koupit ho můžete na profi-parfemy.cz.  Je sice dražší než obyčejné kartáče, ale opravdu doporučuji.
SHARE:

11 komentářů

  1. On je nejlepsi! Ja mam zase ruzovy.

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt je veľmi praktický a príjemný na vlasy :) Ja som mala (kým sa nestratil, musím zohnať nový :D) taký s leopardími vzormi :))
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ten stejný jako ty, ale patřím do skupiny, které tangle prostě nevyhovuje. :)

    OdpovědětVymazat
  4. By mě zajímalo čím ti nevyhovuje? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ho taky akorát v černo-růžové a je super :) každodenní pomocník

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem jeho hrdou majitelkou. Mám rovněž kompakt, ale růžovo-černý, takže s tebou ve všem souhlasím :)
    thedecadenceofdecay.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já ho ještě nemám, ale chystám si ho zakoupit :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  8. Už si nedovedu představit, že bych své vlasy krotila jiným kartáčem než Tangle Teezerem.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. jéj aký chutný design :D taký som ešte nevidela
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  10. Jůů, ten je perfektní :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig