úterý 28. dubna 2015

Gelový lak bez použití led lampy Miracle gel od Sally Hansen

Vítejte u mé další recenze.

Ráda bych se s vámi podělila o názor na skvělé duo barevného laku a top coatu od Sally Hansen. Barvičku mám hezky růžovou v odstínu 310 Shock wave.


Sally Hansen nabízí tyto pěkné odstíny.
Zdroj

Je to gelový lak na který nepotřebujete led lampu. Zaschne i na normálním světle. Každá lahvička má 14,7 ml a obal laku je velmi jednoduchý, jak můžete vidět na fotkách výše. Je nutné mít vždy barevný a vrchní lak ze stejné řady. Barevné laky mají černý vršek a top coat ho má bílý, tak si to nepopleťte s černou barvou.
Štěteček je plochý a docela dobře se mi s ním lakovalo.

Nanášela jsem dvě vrstvy barevného laku, protože jedna byla málo a nevypadal by tak hezky.
První vrstva velmi rychle zaschla. U druhé vrstvy nevím zda jsem ji nechala dostatečně zaschnout, protože při nanášení top coatu mi špinila štěteček. I když jsem potom ještě chvíli počkala, tak štěteček špinila stále.

Tady můžete vidět výsledek čerstvě nalakovaných nehtů. Pro jistotu jsem ho nechala pořádně zaschnout a po hodině jsem už mohla dělat cokoliv.

Určitě vás zajímá výdrž laku. První malé odloupnutí jsem si všimla 8. den po nalakování. Tohle bude ale individuální a hodně záleží, co všechno děláte. 

Toto je foto 10. den, můžete si všimnout, že už mi lak odrůstá, ale je stále pěkný až na palec. Postupně další dny se odraly špičky nehtů i na ostatních prstech

A tak jsem lak 13. den odlakovala. Odlakování šlo docela dobře obyčejným odlakovačem.

+ výdrž
+ gelový lak bez potřeby led lampy
+ pěkný výběr barviček
+ dobře se odstraňuje

-  Při nanášení top coatu mi barevný lak špinil štěteček (ale nevím, zda to nebyla moje chyba)

Jsem s tímto lakem velmi spokojená. Myslím, že se mi investice do dražšího laku vyplatila a už si jiný lak ani kupovat nebudu a koupím si další odstíny Miracle gelu. :-) Tyto laky koupíte pouze v drogerii DM. 

Dostává 5 z 5-ti srdíček

SHARE:

27 komentářů

  1. ty joo, ty mas krasny nehty :) me vydrzi kazdej lak tak jeden den, vecne myju nadobi, uklizim nebo se staram o dcerku...

    OdpovědětVymazat
  2. Musim uznat, ze ta vydrz je bezvadna a na nehtech vypada skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. Štěteček je skvělý, takové širší mám ráda. A ta výdrž je skvělá, lepší, jak u normálního laku. Supr recenze, mě teda přesvědčila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, samozřejmě záleží i na tom, co děláte. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Uvažuju o něm, ale potřebovala bych nějaký tělový odstín, jiné barvy na rukách nesnesu. Takže až se odhodlám, mrknu jakou škálu v DMku najdu :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní barvička :) určitě po nich také mrknu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ell myMakeup: Tady máš barevné odstíny, které se prodávají http://zena-in.cz/clanek/sally-hansen-predstavuje-miracle-gel-novy-revolucni-system-pro-gelovou-manikuru-bez-pouziti-led-uv-lampy

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný odtieň si si vybrala, ružová je moje obľúbená farba. Máš veľmi pekné nechty!! Výdrž je skvelá skoro ako pri klasickom gellaku. Zaujímalo by ma ako dlho tento lak schne?

    OdpovědětVymazat
  9. Musím uznať, že sa práve pozerám na jeden krásny príspevok, ktorý má niečo do seba. Len tak ďalej. Keep going!!

    SSLEEK

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná barvička, ale pro mě by to asi nebylo já mám lak tak 3 a pak ho stejně měním, nemám ráda, když jsou stejné..

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Petra: Čekala jsem hodinu než zaschne a potom jsem si dělala svoje, ale raději ještě opatrně.
    Sydney a všem holkám děkuji za pochvalu
    The world of makeup: Vím o čem píšeš. Taky jsem si myslela, že to bude první lak, který nademnou s výdrží vyhraje. Naštěstí jsem to vydržela a lak mohla hezky zrecenzovat. I proto si chci koupit jiné odstíny. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Super recenzia! Tie farby sú krásne. Rozmýšľam, že behnem do DM a kúpim si ho ;)
    monismiths.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké, líbí se mi to a přemýšlím, že i vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá božsky! :) Já teda mám gelové nehty ale kdybych neměla do těchhle gel laků bych šla :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že pokud má lak takovou výdrž, tak se určitě vyplatí. Asi si mi nasadila brouka do hlavy... :)

    The decadence of decay

    OdpovědětVymazat
  16. Lovely colour ^^

    I'm following you. Follow back? (you don't need to comment my post)
    Sleepy Deer

    OdpovědětVymazat
  17. Týýjo, taková výdrž, no tak to je bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvelá výdrž, skvelá farba, skvelé nechty ^^

    hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. laky Selly Hansen jsou skvělé, musím si pořídit nějaký z této nové řady! <3

    OdpovědětVymazat
  20. Ja mám veľký problém s výdržou lakov na nechtoch, tak určite vyskúšam :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  21. páni vypadá to dobře :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Na začátek ti musím pochválit krásný nehty! Co bych za takový pěkný dala ja...Na ty laky jsem taky už koukala, ale nosím gelový, takže jsem přemýšlela že jedině na nohy. Ten růžový vypadá pěkně, tak je jasný po čem šáhnu. Děkuji za typ...

    http://chromozomxx.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá moc hezky, asi se po něm podívám :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadají ty laky fakt super, koukám že mají i dost velká pozitiva :) A ty krásné barvičky...

    OdpovědětVymazat
  25. ty bych chtěla vyzkoušet..vypadají moc hezky

    OdpovědětVymazat
  26. O těchto lacích jsem uvažovala avšak mě odrazovala docela vysoká cena. Ale vybrala sis krásnou barvičku!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig