pondělí 15. června 2015

Cinderella Paletka očních stínů Essence

Přeji pěkný den.

Dneska bych vám ráda napsala o paletce očních stínů z kolekce Cinderella od Essence 01 It´s more than I ever hoped for.

Začneme třeba obalem, který je plastový a celý průhledný se stříbrnými nápisy a vlevo nahoře s hezky ozdobnými hvězdičkami.
Na zadní straně najdeme popis a návod, jak paletku používat.

Uvnitř kromě stínů je i aplikátor, který se dá použít jen v nejnutnějším případě, kdy nemáte po ruce štětec. Tento aplikátor mi přijde jeden z těch kvalitnějších, protože už jsem měla i takové, že než jsem nanesla celou paletku na ruku (na ukázku), tak jsem měla pocit, že nevydrží. A to paletka měla taky jen 6 stínů. Oči se s ním dají nalíčit, když se posnažíte.

Tato paletka obsahuje 6 očních stínů s hedvábně jemným složením. Jako první je odstín perleti a dále následuje růžový, fialový, světle modrý, tmavě modrý a zlatý odstín.

Co se týká pigmentace, tak při použití na sucho je velmi slabá a světlé stíny nejdou skoro vůbec vidět. Nejvíce pigmentované jsou nejtmavší odstíny této paletky a to je světle a tmavě modrý (přijde mi spíše jako černý) odstín. 

Paletku používám na mokro, kdy pigmentace vypadá o dost lépe. Stíny jsou jako by perleťové, lesknou se a oči hezky rozzáří. 

Bez použití podkladové báze mi na očích vydrží cca 5 hodin bez jediné chybičky. Potom už trošičku blednou, ale rovnoměrně. Neslévají se. Věřím, že s bází by stíny vydržely o dost déle. 

+ velmi hezké odstíny
+ výdrž
+ neslévají se

- pigmentace

Jsem s touto paletkou velmi spokojená. Miluji barvičky a pro mě (začátečníka) je tato paletka skvělá. Stála jen 3,99 eur a koupit se dala ve stojanu s Essence v limitované kolekci Cinderella. Myslím, že teď se už sehnat nedá.

Za mě paletka očních stínů Cinderella 
dostává 4 z 5-ti srdíček
SHARE:

32 komentářů

  1. Moc pekné :) Tiene vyzerajú dobre, ale ja ich osobne moc nepoužívam. Dúfam,že ti budú dobre slúžiť (y)

    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná paletka :)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. mám ráda paletky od essence :) modrý stíny moc nemusím, ale paletka se mi zdá jinak pěkná :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. tady mi přijde, že je modrý odstín jen jeden. Spíše bych řekla, že jak výrobce uvádí tmavě modrý odstín, tak je to černý.

      Vymazat
  4. Vypadá pěkně. Essenci mám ráda, ale stínům nějak odolávám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvičky, úplně popelkovské :) Ale doporučovala bych udělat nějaký tutoriál :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by dopadl podobně jako ty tvoje. :-D :-D

      Vymazat
  6. Pekné farby :) Tiež mám rada niektoré Essence paletky, najviac tie ich quatro tiene :)
    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Quatro stíny mám od nich také doma a jsem spokojená. :-)

      Vymazat
  7. Vyzerá pekne, ja som si z tejto limitovanej edície stihla ukoristiť lícenku a som s ňou veľmi spokojná :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Já šla cíleně pro paletku a jak jsem uviděla tuhle, tak jsem neodolala. Líčenky vypadaly taky moc hezky. :-)

      Vymazat
  8. Tu recenzi jsi ani neměla psát, já ji teď chci :(

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala se koupit tuším jen v březnu na Slovensku nebo i jinde. V ČR tuším nebyla k dostání tato kolekce.

      Vymazat
  9. Na mokro nanášet je to fajn :) Ty tmavší odstíny vypadají nádherně :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  10. Mě právě mrzí, že paletky, které má Essence v limitkách, jsou obecně pigmentované dost špatně, ale je vidět, že jsi tento problém vyřešila :) Paletka je totiž jinak super :)

    Šperk pro vaši pleť - Belcura

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu. Kdybych ji ukázala na ruce za sucha, tak pořádně ani nejdou vidět rozdíly v jednotlivých odstínech. Jediné, které jdou vidět nejvíce jsou ty dva modré.

      Vymazat
  11. Cinderella kolekcia sa mi veľmi páčila, hlavne laky a tiene, škoda že som si nič nevybrala, som zvedavá na ďalšiu kimitovanú kolekciu :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky jsem také okukovala, ale těm jsem odolala. :-)

      Vymazat
  12. Barvy stínů jsou opravdu moc hezké :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Neno zase tak spatna, ale ja bych krome sedive asi nic jineho nevyuzila :) a skoda, ze tam nedavaji stetenecek, ale tento aplikator :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji barvičky a asi zase tu šedivou nevyužiji já. :-D Jj, všichni by mohli dávat štěteček než takový pěnový aplikátor.

      Vymazat
  14. Paletka i barvy vypadají moc hezky :) Stíny od Essence používám ráda, jediny, s čím mám problém je, že pokaždé se mi podaří urvat otevírání a pak marně přemýšlím, jak stíny skladovat :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Paletka Essence vyzerá veľmi dobre :) Odtiene farieb sú super :)

    OdpovědětVymazat
  16. Paletka má pěkné odstíny, mám taky pár stínů od Essence, ale určitě já pod ně potřebuju bázi, protože mi přijde, že jinak se za chvíli z těch očí vytratí a ještě mi na těch mých vadí, že tedy opravdu fakt hodně práší

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig