neděle 21. června 2015

Co je u mě nového? :-)

Přeji pěknou neděli.

Prázdniny se blíží, ve škole vám určitě už dali pokoj, zkouškové období snad už máte taky za sebou a já tu pro vás mám článek, co je u mě nového a o čem jsem vám ještě nenapsala.

Jako první jsem si objednala Softlips, balzám na rty granátové jablko s borůvkou na stránce www.balzamnapery.sk. Využila jsem slevového kódu, který jsem našla u blogerky Ilovemakeup. Balzám je prostě dokonalý a nádherně voní, určitě vám o něm ještě napíšu.


Na blogu internetového obchodu www.biobeauty.sk jsem se už dříve přihlásila do giveaway. Přihlášených bylo málo a tak se slečna rozhodla, že malý dáreček pošle každému. Moc se mi obsah líbil. Pěkný sešit, tužka, krabička, přírodní balzám na rty, srdíčko a spousty papírových ozdob. :-)

Pokazil se mi mobil. Z ničeho nic se vypnul a už nejde spustit. Tak mám zatím náhradní a koncem měsíce bude nový. Už mám na něj i objednané kryty z Aliexpressu. Nevěděla jsem jestli modrý nebo růžový kryt, tak jsem si objednala oba.
zdroj aliexpress.com

Na 27.8.2015 si objednávám pěkné počasí bez deště a jdu si splnit jeden z mých snů. S přítelem jedeme na koncert skupiny No name a Chinaski, na který se velmi těším. Mým největším snem je podívat se do New Yorku. :-D Snad si ho také někdy splním.

To bylo z novinek asi všechno a ještě tu pro vás mám jednu fotku. Je to výhled z mého okna a za cca 15 minut byl obrovský liják a bouřka. Na fotce to ale moc hrůzostrašně nevypadá. :-)

Máte taky nějaký sen?
SHARE:

49 komentářů

  1. Hezký článek :) těším se na recenzi toho balzámu a gratuluju k výhře v giveaway :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Balzam vyzerá zaujímavo :) Uži si koncert :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. tie papierové ozdoby sú úžasné :) milujem takéto malé pekné vecičky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Uži si koncert! A ten zošit, ktorý si vyhrala je úžasný :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. U nas se to tu hemzilo vcera take cerno zacal lijak a skoncilo to a nadherne slunicko a horkoo :D tesim se na recenzi a hlavne doufam ze budou fotky z koncertu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono to na fotce vypadá docela v pohodě, ale já byla sama doma. :-D Naštěstí se to rychle přehnalo. :-) Pár fotek určitě bude. To už budu mít i nový mobil, tak se s ním bude snad i lépe fotit. :-)

      Vymazat
  6. Ten balzam vypada moc dobre :-) A uzij si koncert, na to, ze Chinaski par let uz neposloucham mi v poslednich dnech v hlave zni jejich pisnicky casto :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já se spíše více těším na No name, ale i Chinaski je fajn. :-) Hlavně se těším na tu atmosféru. :-)

      Vymazat
  7. Balzámek působí pěkně luxusně :) Jé super výhra

    OdpovědětVymazat
  8. Ten balzám vypadá luxusně, jak je ve skle, jsem na něj zvědavá. Budu držet palce, ať vyjde objednané počasí (i ten NY, to je obrovský sen i u mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám není ve skle, jen tak hezky vypadá, ale je to plastové. Popravdě objednala jsem si ho i kvůli obalu, protože vypadal nádherně. A už delší dobu jsem hledala balzám, který má podobné balení jako EOS, jen tento je o dost hezčí. Děkuji, snad nám počasí vyjde. Jsem ráda, že nejsem jediný blázen, který by se rád podíval do NY. :-)

      Vymazat
  9. balzam softlips by som chcela vyskusat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem no name jednou na živo zažila a jsou úžasní :) a tu výhru z té ga ti závidím :3 Miluju takové věcičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. Ale raději se ještě moc netěším (samozřejmě kecám), ale při mém štěstí bude nějaký liják, průtrž mračen nebo nějaká jiná pohroma. :D

      Vymazat
  11. Fajn článek ten balzám vypadá fajn, určitě napiš recenzi nebo nějaký článek :) Mobil mám také nový a také jsem objednávala kryt, zatím ale nedorazil no já už se dívám po dalších :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kryty tam jsou skoro zadarmo. Už se vidím, jak dorazí, tak nebudu vědět ve kterém ho mít jako první. :-D

      Vymazat
  12. ten balzam vyzerá super! a tak isto aj mini výhra v GA je naprosto skvelá!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  13. Ten balzám vypadá skvěle, asi si taky nějaký objednám :-)

    Zvu tě na giveaway :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/giveaway-2-v-1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na rozdíl od Eosu mi velmi hezky voní. :-) Nevím, jak jsou na tom ty ostatní vůně, ale tenhle je opravdu luxusní. :-)

      Vymazat
  14. Softlips očekávám v mátové verzi a jsem na něj hrozně zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máta může být zajímavá, já mám ráda ovocné vůně. :-) Ale tak proč ne? :-)

      Vymazat
  15. Gratuluji k výhře, koukám spoustu pěkných věcí. Mě se tento měsíc zadařilo protože se mi podařilo zároveň i poprvé takhle něco vyhrát. Mockrát děkuji tobě za krásnou výhru, určitě se o ni zmíním v některém článku. Plus jako dárek navíc balzám baby lips, skvělé. Můj sen je podívat se na Floridu, já nevím ale strašně mě to tam láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co. Byla to malá výhra a menší dárek nesměl chybět. :-) Na Floridu? Paráda, držím palce ať ti to raz vyjde. :-)

      Vymazat
  16. Ten balzám na rty vůbec neznám, musím se po něm mrknout. Používám babylips, ten je pro mě úžasný :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta baby lipsová mánie nějak nechytla, ale každému vyhovuje něco jiného. :-)

      Vymazat
  17. gratuluji k výhře a ten balzám se mi moc líbí :))

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Určitě o něm napíšu i něco víc. :-)

      Vymazat
  18. ten balzám Softlips vypadá úplně úžasně :333

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že nedá přes monitor přivonět. On totiž i úplně úžasně voní. :-)

      Vymazat
  19. ten balzam ma tak nadherny baleni, ze to snad ani neni mozny! :D

    OdpovědětVymazat
  20. ten balzam vyzerá fakt dobre! :O :) Už sa teším na recenziu :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě pořádně vyzkouším a potom o něm napíšu. :-)

      Vymazat
  21. Zauímavý článok, pozívam ťa na súťaž na mojom blogu:
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://www.lifewithmishel.blogspot.sk/2015/06/big-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  22. Super balzám a gratulujem k výhre v Giveaway! Tieto papierové drobnosti úplne zbožňujem :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  23. Držím palce aby se ti sen splnil :-) Jde vidět, že vůbec nejsme náročné. :-D

    OdpovědětVymazat
  24. Ako vidím, o zábavu máš postarané. No Name mám naozaj veľmi rada a na koncert by som si i ja veľmi rada zašla :) .... Taktiež ma.oslovil o modrý kryt, tomu by som neodolala ani ja.

    To NAJ pre baby TU :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na No name těším. :-) Modrý kryt je moc pěkný. Líbí se mi, že je tam i bílá barva. Tak uvidím, který bude vypadat líp jestli modrý nebo růžový. :-)

      Vymazat
  25. Na softlips mi bezi furt reklama na YTB. Az dodelam svuj EOS asi zkusim tento, laka mne na prichut ;)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig