úterý 2. června 2015

Inspirations outfity

Pěkný den, přeji.

Připravuji pro vás malou giveaway pro blondýny a články na téma Spotřebováno, Recenzi na skvělé máslo na rty, Namíchej si své müsli ze stránky mixit.sk a Organizéry na kosmetiku ze stránky Aliexpress, takže se máte určitě na co těšit. :-)

Dneska bude jen krátký oddychový článek se spoustou inspirace na outfity.

Všechny outfity jsou z FB stránky, moc se mi líbí a dokážu se v nich představit.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Líbí se vám také? Který outfit byste si klidně oblékli?
SHARE:

29 komentářů

  1. Mě se snad u každého líbí buď kabelka, nebo boty :D Už se těším na články! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Odkaz na moji knihu http://knihamama.simplesite.com/
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí všechny :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/kosmeticke-peklo-nebo-nebe.html

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé outfity, určite by som si vybrala z každého nejaký kúsok... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu hodně se mi líbí ten světle fialový, béžový a černý outfit. Super článek a těším se na ty připravované! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. To sa mi asi ešte nikdy nestalo, aby mi sadli úplne všetky outfity z článku o outfitoch, ale teraz mi fakt všetky sedia :) A najkrajšie sú podľa nohavice v poslednej koláži, tak asi ten outfit :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta stsránka má velmi povedené outfity a ještě jsem nenašla takový, který by se mi u nich nelíbil. Ty kalhoty jsou opravdu pěkné. :-)

      Vymazat
  7. Nejvíce se mi líbí outfit 1,4 a 9 :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě druhý a čtvrtý outfit. I devátý outfit se mi líbí, jen si neumím představit kombinaci zimního kabátku a bot s otevřenou špičkou.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zajímavá kombinace, praktické to moc nebude, ale celkově se mi ten outfit líbí. :-)

      Vymazat
  9. Pfff tam tady jsem se nenašla asi nikde :D Maximálně tak u čísla 7, ale bez té příšerné kabelky!! Každopádně boty jsou krásné snad u všech outfitů :) -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tady jde vidět jak jsme rozdílné. Mě se třeba ta kabelka u č. 7 dost líbí. :-)

      Vymazat
  10. Mně se tedy líbí všechny outfity, takže když by se mi všechny tyto věci naskládaly do skříně vůbec bych se nezlobila :D

    OdpovědětVymazat
  11. Giveaway pro blondýny? Trošku diskriminace. EU na tebe :) Jinak outfity nejsou moc můj styl (pokud tedy vůbec nějaký mám) :)

    The decadence of decay

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tmavovláskám by výhra byla asi k ničemu, ale už mám nachystanou giveaway pro všechny, ale tu až později. :-)

      Vymazat
  12. Jéé, ty jsou moc krásné, já bych se viděla v tom předposledním, ten je skvělý :-) Jinak jsem zvědavá na ty organizéry :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se viděla ve všech. :-D Ohledně organizérů, jeden už mám doma a na druhý stále čekám, tak doufám, že brzy přijde.

      Vymazat
  13. pekné outfity :)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Páči sa mi len fialovo biely outfit :) ostatné sú na mňa moc v jednej farbe :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
  15. tak tady bych si určitě vyhrála! :)

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig