sobota 13. června 2015

Nákupy FF, Gate a Deichmann

Přeji pěkný den,

Minulý víkend  jsem byla na nákupech. Šla jsem cíleně pro nějaké bílé trička s potiskem a příteli se poohlídnout po košili.


Jako první jsme vešli do Tesca, kde mají oblečení značky FF. Velmi doporučuji si tam zajít. Moc pěkné věci mají a dost slev (teda aspoň u nás na Slovensku). Přítel si nakonec koupil 4 trička, kde dvě měl za cenu jednoho. A já si tam koupila 2 trička a 3 kraťasy se 30% slevou na každý kus.

Zašli jsme do Gatu a tam se mi zalíbily tyto trička. Každé stálo cca 5 eur. 

Už jsme chtěli s nákupem skončit, ale před obuví Deichmann byly ve stojanu moc pěkné a velmi pohodlné žabky. Hned jsem si jedny vzala, protože se mi těžko hledají takové, které mají látkové pásky. Ty umělohmotné mě odírají.

Jsem spokojená s celým nákupem a konečně jsem si koupila to, pro co jsem šla. Kraťasy a žabky jsou takový bonus, ale to mi koupil přítel. :-) Většinou jdu do obchodu pro rifle a koupím si bundu. :-D

Kde nakupujete oblečení vy?
SHARE:

43 komentářů

  1. Tie tričká sú strááášne top ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty trička jsou úžasné, nejvíce se mi líbí ty první dvě! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. V F&F mají super oblečení, nedávno jsem si tam koupila fialkové tílko a květinkami za 90Kč. celkem směšná částka :D líbí se mi hodně trička, které sis koupila :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky tam ráda nakupuji. 90 kč je skoro zadarmo. :-)

      Vymazat
  4. Wow ty trička z FF jsou božíííí. Hned bych si je taky vzala :))))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké kousky, to Don't Cry tričko je vtipné :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ano, to je. Hned jak jsem tričko uviděla, tak letělo do košíku. :-D

      Vymazat
  6. Koukám, že bílých triček s potisky jsi tedy ulovila :) A moc pěkné i kraťásky se mi líbí
    Gate mám taky ráda

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné tričká! my sme dnes boli kupovať sestre šaty na koncoročný ples a ja som odišla z dvoma sandálkami,tielkami a plavkami :D ale šaty sme sestre našli a tiež v GATE :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Takže sis taky hezky nakoupila, super. :-)

      Vymazat
  8. Taky mám ráda Gate. A ty žabky vypadají úžasně, ještě jsem žabky neměla, protože mám pocit, že by mě to tlačilo, ale tyhle jsou fakt i krásný, navíc látkový. Bílý triko mi taky nějak chybí :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já žabky mám moc ráda. Ale vždy vybírám látkové, kterých moc není. :-( Mě taky chyběly bílé trika, tak jsem musela doplnit zásobu. :-)

      Vymazat
  9. Tie tričká sa mi veľmi páčia a tie žabky vyzerajú super.
    http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/06/letna-nadielka-pre-citatelky-ga.html

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsou krásné nákupy! Líbí se mi ta trička a kraťásky.

    OdpovědětVymazat
  11. Tie kraťasy by sa mi hodili na behanie :DD a tričko dont cry je najlepšie! :D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou takové sportovní a hlavně pohodlné. :-) Jj, je, nosím ho nejraději :-)

      Vymazat
  12. Úžasné tričká, tiež som sa rozhodla na leto pozháňať nejaké biele s potiskami, ale ja som v obchodoch také šťastie nemala, tak asi pozriem na internete... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem byla minulý víkend v obchodech, tak měli velmi pěkný výběr bílých triček. Ale na netu určitě seženeš lepší. ;-)

      Vymazat
  13. U toho "Dont cry" trička jsem vyprskla smíchy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se dalo i čekat. Ale je mé nejoblíbenější. :-D

      Vymazat
  14. Super nákupy, ty trička jsou naprosto úžasné, budu se muset zajít mrknout jaké mají v Tescu u nás :) A moc se mi líbí i ty kraťásky :)

    Krásný úsměv to jsou bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No, zkus to jít omrknout tam u vás. :-)

      Vymazat
  15. Bílé trička s potiskem bych taky potřebovala.. Ted ale začínám dávat dohromady věci a oblečení na dovolenou. Momentálně potřebuji žabky na pláž, mě teda gumové nevadí. Přijde mi že si ty nohy na žabky zvyknou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje nohy by si taky zvykly, ale po prvním obutí a nějakém výšlapu bych se puchýřům nevyhnula. :-/

      Vymazat
  16. Slevy v FF miluji, jsou vždycky super a je tam moc dobrý výběr :)
    Trička jsou super, teď hodně letí trika s nápisy, jak tak sleduji. :))

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Trička z Tesca jsou fakt super) Vidím to tak, že asi teď taky zavítám do F&F :D -L

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné úlovky :) A botky se budou hodit ke všemu ... též sháním nějak jednoduché :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  19. Tie FF tričká sú perfektné, vždy sa podobné zídu, asi tam budem musieť zbehnuť :)
    theVandasdiary

    OdpovědětVymazat
  20. Poslední dobou na tričká s potisky ulítávám. Jen za poslední měsíc jsem si pořídila asi čtyři.

    OdpovědětVymazat
  21. Nakoupila sis moc hezké kousky! :)) Závidím, že se ti podařilo koupit to, pro co jsi do obchodu šla.. já vždycky odejdu s něčím úplně jiným :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkné nákupy:) Tyhle klasická bílá trička, které se nikdy netratí bych také potřebovala doplnit, těch není nikdy dost:)
    http://lifewithveronica.blogspot.cz/2015/06/yellow.html

    OdpovědětVymazat
  23. Krásne oblečenie!♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig