úterý 9. června 2015

Nivea Lip butter raspberry rosé

Vítejte u mé další recenze.

Dneska bych vám chtěla představit malinové máslo na rty od značky Nivea.
Bohužel se nedá běžně v drogerii koupit, ale když pohledáte, tak se dá sehnat přes některé e-shopy.

Máslo je v plechovém kelímku s nápisy a malinami. Někomu tohle balení nemusí vyhovovat ani mě nevyhovovalo, ale po první aplikaci jsem balení v kelímku úplně přehlížela, protože máslíčko je naprosto dokonalé a ihned jsem si ho zamilovala.

Máslíčka je docela hodně, objem je 16,7 g a nějakou dobu určitě vydrží. Po otevření je másilko světle růžové barvy a konzistencí připomíná opravdové máslo. 
Voní nádherně po čerstvých malinách a chuť nemá naštěstí žádnou, jinak by mi na rtech asi moc dlouho nevydrželo. :-)

Složení

Máslíčko velmi hezky hydratuje, je příjemné, zanechá rty lesklé a na pocit hladší. Zabraňuje ztrátě vlhkosti. Od té doby, co ho používám, jsem přestala mít problém se suchými rty.

S výdrží přes noc je to velmi dobré. Večer namažu a ráno o něm ještě vím. Přes den je to horší, ale nedělá mi problém si ho znova namazat.

Omluvte mé rty, nejsou vůbec fotogenické, ale chtěla jsem vám ukázat, jak máslíčko vypadá přímo v akci. I já sama mám ráda, když si u někoho přečtu recenzi a ukáže výrobek na sobě.
Bez másla na rty

S máslem na rty
+ hydratace
+ vůně
+ velké balení

- pro někoho balení v kelímku (za mě prominuto)

Tohle máslo jsem vyhrála v Giveaway a je jedno z mých nejoblíbenějších. Až mi dojde, tak si ho určitě koupím, protože je výborné. Jak už jsem psala výše, nedá se koupit v drogerii. Na jednom českém e-shopu jsem ho našla za 115,- a seženete kromě tohoto malinového i vanilkové, borůvkové, kokosové, karamelové a original. 

Za mě malinové máslíčko dostává
5 z 5-ti srdíček :-)
SHARE:

39 komentářů

  1. Už jsem na tyto máslíčka chválu slyšela a pokud bych je někde zahlédla určitě taky koupím :).
    Mě kelímkové balzámky nevadí, většinou je stejně používám, buď před spaním nebo když mám umytou ruku, tak do toho šáhnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nosím u sebe i antibakteriální gel, tak není problém mít i někde venku čisté ruce. :-) Já ho taky používám převážně na noc a je velmi příjemný. :-)

      Vymazat
  2. Já mám borůvkové a hrozně mě překvapilo, že je to opravdu máslíčko! Jen mi přijde, že se moc dobře nevstřebává, ale ta vůůůůně!!! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vytvoří takovou jakoby vrstvu. Tohle máslíčko používám převážně na noc, tak mi to vůbec nevadí. Přes den volím spíše něco barevnějšího. :-)

      Vymazat
  3. toto máslo neznám, moc se mi líbí balení a Niveu mám hrozně ráda... btw. to, že nemáš rty fotogenetické mě rozesmálo :D (neber to ve zlým)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, však nemám. :-D Spousta blogerek má tak nádherné rty a já je mám takové úzké a nevýrazné. :-/

      Vymazat
  4. Júúú, aj ja by som ho chcela vyskúšať :3
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  5. Toto máslo chci vyzkoušet už dlouho, ale to balení mě prozatím odrazuje :(

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používám většinou na noc, kdy už jsem umytá. Takže mi to balení ani tak moc nevadí. Navíc je tak skvělé, že jakékoliv balení by mu bylo odpuštěno. :-D

      Vymazat
  6. Maliny to je moje :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/vybarvi-se-2-do-modra.html

    OdpovědětVymazat
  7. Malina, vanilka, kokos, borůvky?! Bože, já je musím mít všechny, a to nemám ráda kelímkové balzámky :D Vypadá krásně :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky kelímkové balzámy nemusím, ale kdyby byl tento třeba i v sáčku, tak je mu to prominuto. :-D :-D

      Vymazat
  8. Voni skvele co? Ja ho take zboznuji, vic nez kdejaky jinaci balzam.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používám na noc stále. Ta vůně je dokonalá. :-)

      Vymazat
  9. Tak toto na SK som nevidela! Pekne to vyzerá :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že se nedá běžně sehnat. Možná se dá najít i na slovenských eshopech. Já hledala jen na českém.

      Vymazat
  10. Som rada, že si s ním spokojná. Ja mám doma kokosové a tiež je super a pekne vonia :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě osobně z hlediska hygieny tyhle kalíšky moc nesedí, určitě ne jako balzám do kabelky, ale na doma nebo na nočním stolku vedle postele s nimi nemám problém :) Moc ráda bych zkusila ten kokosový :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Také ho nejvíce používám na noc. Přes den volím něco barevnějšího. :-) Kokosové může být dobré, mě zase láká karamelové. :-)

      Vymazat
  12. Pro mě jsou tedy výrobky od Nivei naprosto bezkonkurenční, protože věi vyrábí opravdu pořádně a všechno vždy skvěle hydratuje :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ešte som žiadne maslo na pery nemala (alebo trochu dávnejšie), hlavne kvôli tej krabičke, lebo sa mi to nezdalo veľmi praktické, ale niveu mám veľmi rada, tak nabudúce, keď budem niečo kozmetické obiednávať, pozriem sa aj po tom. Ale asi ten kokos alebo vanilka, lebo neviem prečo, ale lesné plody v leskoch na pery ma vždy po chvíli omrzia...
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hodně láka to karamelové. Ještě že nijak nechutná, jinak by bylo spíše snězené než natřené na rty. :-D

      Vymazat
  14. Tento balzám znám, koupila jsem ho ve Španělsku. U nás jak říkáš v běžné drogerce neni k sehnání.Celkově u nás v Čr nesežene balzám v kelímku. Minulý rok jsem tak oběhala část Prahy abych ho sehnala a nikde. Někteří prodavači na mě koukali co to vlastně chci. Nivea má spoustu fajn produktů které u nás prostě nekoupíte, to je škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokážu si ten výraz představit. :-D Ale je to obrovská škoda. :-( Tento balzám je opravdu skvělý, teda aspoň pro mě. Ale nechápu, proč Nivea tyto balzámy nedodává i k nám. :-/

      Vymazat
  15. vyzerá skvele :) Ešte som ho síce neskúšala ale poobzerám sa po ňom :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  16. Juj, veľmi rada by som si tie maliny dala. Urobila si mi obrovskú chuť. :-) A Niveu mám rada, tá ma vždy všetko dobré. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  17. vyráza naprosto super! máslo na rty od nivey si chci taky koupit, až na něj někde narazím tak určitě půjde do košíku :)
    giveaway; in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluji k výhře, tohle je top výrobek. :) Slyšela jsem na něj moc chvály a štve mě, že se u nás nedá sehnat v drogerkách :(

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  19. Škoda, že sa nedá zohnať v drogérii :/

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Mám borůvkový a jsem z něj nadšená. Za mě je to nejlepší balzám na rty, kam se hrabe všemi opěvovaný Carmex. Hodně mě baví a vyhovuje mi ta konzistence. Kalíškové balení mi ani nevadí, protože je tak velké, že když sešpulím rty, nanáším ho přímo z kalíšku :D

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takové nanášení mě ještě nenapadlo. Díky za tip, vyzkouším. :-D

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig