pondělí 29. června 2015

Oblíbenci za červen

Přeji pěkný den, milé čtenářky.

Prázdniny již začaly a s nimi 1.7. přijde další Giveaway, tak doufám, že se vám bude líbit. :-)

V dnešním článku bych se ráda věnovala oblíbencům za tento měsíc.

Jako první bych mezi své oblíbence zařadila svěží vůni zeleného čaje od Elizabeth Arden. Parfém je skvělý a na léto jako stvořený.

Přes léto se moc nemaluji. Většinou mi stačí řasenka a rtěnka popřípadě nějaký barevný balzám. Já si dost oblíbila řasenku od Maybelline Lash sensational. Sice je trochu více mokrá, ale už jsme si na sebe zvykly. Moc se mi líbí, jak krásně dokáže řasy natočit. Přečíst jste si o ni mohli zde.

Z produktů na rty mám oblíbenou rtěnku od Essence. Dost se mi líbí odstín, byla levná a nějakou chvilku na rtech vydrží.

Na noc používám balzámy na rty a tento jsem si zamilovala hned po prvním použití. Je to melounový  Revo balzám. Nádherně voní, hezky hydratuje a nemá žádnou chuť. Začínají mi vadit balzámy, co chutnají příliš sladce. Potom mám tendenci si je ze rtů slízat a moc dlouho nevydrží. :-)

Jako poslední bych mezi své oblíbence zařadila i noční krém růžové máslo od Ziaji. Byla jsem velmi mile překvapena. Při nanášení je příjemný, není mastný a ráno mám pleť hladkou a hydratovanou.

Máte taky nějakého oblíbence?
SHARE:

34 komentářů

  1. Rúže od Essence sú dobré :) Máš krásny odtieň toho rúžu :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, odstín je opravdu velmi pěkný. Moc se mi takové barvičky líbí. :-)

      Vymazat
  2. Tyjo, s ničím nemám zkušenost, krom rtěnky od Essence, jsem ostuda :D Jaká je ta vůně od Elizabeth? Přemýšlím nad ní :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní nádherně, svěže a pokud ti voní zelený čaj, tak jdi do ní. :-)

      Vymazat
  3. Super článek! Od Ziaji bych taky chtěla něco vyzkoušet, ale ještě jsem na ni nikde nenarazila.. Taky chystám na 1.7 giveaway :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ni narazila ve 101 drogerii, ale měli tam jen pár výrobků, tohle jsem objednala z netu.

      Vymazat
  4. Ta řasenka mě láká!:) Ten balzámek vypadá moc hezky:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle vůně od Elizabeth mě pronásleduje na každém blogu na který se podívám a vážně uvažuju o jejím zakoupení a né jen kvůli tomu, že se také jmenuji Elisabeth :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D :-D Pokud ti voní vůně zeleného čaje, tak si ji klidně kup, protože voní opravdu nádherně. :-)

      Vymazat
  6. riasenka a rúž sú topky :) balzam na pery vyzerá tiež super, musí úžasne voňať :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám voní úplně úžasně. Hodně mi připomíná žvýkačkovou vůni. :-)

      Vymazat
  7. S krémy od Ziaji mám také velmi dobrou zkušenost. Já však používala vždy okurkový a byl skvělý :) Se rtěnkami od Essence jsem také spokojená.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Okurkový krém jsem ještě neměla. Tak až příště budu objednávat, tak se podívám zase po jiném. :-)

      Vymazat
  8. Tu rtěnku od Essence mám také, ale v jiném odstínu a používám ji také hrozně ráda! :) Krém vypadá taktéž moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento odstin rtenky by se i mi libil. A ta vune musi hezky vonet.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jé takovýho mrnousa od Ziaja mám taky, ale kakaové máslo :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-sos-pro-me-ruce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kakaové máslo mám taky, ale na vlasy a na ruce. Musím říct, že s krémem na ruce nejsem spokojená.

      Vymazat
  11. Nad tou Maybelline řasenkou už pěkně dlouho slintám. Všude čtu samou chválu a kladné ohlasy, ale čekám až se v česku objeví i voděodolná verze. Alergie dělá své, a tak se bez voděodolné řasenky a linek neobejdu:(
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak potom najít nějakou podobnou voděodolnou řasenku, která dokáže řasy taky tak pěkně natočit. :-)

      Vymazat
  12. Ten melónový balzám musí voňať krásne :3 A ten rúž má dokonalý odtieň. Skúšala som ho a veľmi mi nepristal, tak som naňho ešte naštvaná :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám mi hrozně připomíná žvýkačkovou vůni. :-) Věřím, že to rtěnce promineš, ale určitě sis vzala jiný už slušivější odstín. :-)

      Vymazat
  13. Elizabeth Arden je taky mojí letní favoritkou, i když zrovna teď jí ve své zásobě vůní nemám. Ale pravidelně se k ní vracím už několik let. Rtěnky Essence mám taky ráda, za málo peněz - hodně muziky. A na Ziaju nemůžu zapomenout, od ní používám pravidelně olivový krém.

    Maru Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám teď poprvé a asi to bude taky moje stálice. :-) Až budu zase kupovat Ziaju, tak si objednám nějaký jiný krém na vyzkoušení. :-)

      Vymazat
  14. super článok :) Ten rúž od essence mám aj ja asi v tom istom odtieni :) A tiež ju mám celkom rada Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :-) Asi si zajdu i pro jiné odstíny té rtěnky. :-)

      Vymazat
  15. O řasence s takovýmhle kartáčkem jsem dlouho uvažovala, ale furt jsem slyšela, že ten kartáček vypadá divně nebo zase naopak, že je super. Jak vidím i tobě vyhovuje a tvůj článek mně nalákal na to jí vyzkoušet!! :D :)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému vyhovuje něco jiného. I já si musela ze začátku zvyknout. Ale už je to v pohodě. Mínus je i to, že je řasenka dost mokrá, což některým taky vyhovuje. :-) Ale jsem ráda, že tě nalákala aspoň vím, že má smysl psát dále. :-)

      Vymazat
  16. Melounkový balzámek by se mi líbil :)

    OdpovědětVymazat
  17. Všechny oblíbenci vypadají úplně výborně! Zajímala by mě vůně toho zeleného čaje, protože když čuchám k uvařenému čaji, tak nevím, jestli bych tak chtěla vonět :D Jsem ráda, že jste si na sebe s řasenkou zvykly, to není vždycky jednoduché :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V drogerce už najdeš spousty takových vůní. Nedoporučuji ale k testerům přivonět, hrozí, že se zamiluješ na 1. přičichnutí. :-D

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig