čtvrtek 11. června 2015

Organizéry na kosmetiku v akci

Vítejte u mého dnešního článku.

Dneska bych vám ráda ukázala organizéry na kosmetiku, které jsem si objednala na aliexpress.com. Výhodou této stránky je, že neplatíte poštovné. Nevýhodou zase, že si musíte déle na objednávku počkat.
Přiznám se, že při první objednávce jsem byla nerada, když jsem čekala na kryty na mobil 3 týdny (prostě včera bylo pozdě. :-D), ale teď uznávám, že počkat si se vyplatí.

Jako první jsem si objednala tento krásný, modrý organizér s květinovým vzorem.

Organizér se mi moc líbí a koupíte ho tady. Na výběr máte více barev, stál mě 1,12 eur a takto vypadá po naplnění. Určitě v něm ještě pár věcí přibude.

Také jsem si objednala tento průhledný organizér, který se mi líbí asi nejvíc a až zase budu objednávat, tak se poohlídnu i po jiných. Kvalita je opravdu super.

Koupíte ho zde, stál 5,35 eur a takto vypadá po naplnění.

Těmto organizérům jsem našla místo v koupelně a můžete se podívat, jak to vypadalo před a po.
Před bez organizérů

Po s organizéry

Mám ráda, když je kosmetika uložená a má své místo a tyto organizéry jsou skvělým řešením. 

Jak máte kosmetiku uloženou vy? :-)
SHARE:

32 komentářů

  1. Ten průhledný je super :) mám doma podobný a také ještě určitě nějaký objednám :)

    http://sweetelis.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. No ten průhledný vypadá opravdu suprově! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koupelna ti vážně prokoukla! Sakra, asi budu po dlouhé době zase objednávat z Asie :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. To je super :) Zrovna teď by se mi něco takového hodilo, díky za tip!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Fotka před a po je vážně super! :) Také mám ráda když mám kosmetiku uloženou, ale v momentální době ji mám naházenou v suplíku a to co používám mám vytáhle a urovnané :D :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, asi by se ti taky hodil nějaký organizér. :-D

      Vymazat
  6. Organizérů není nikdy dost, ten průhledný je super, ten bych potřebovala taky :)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych si také chtěla pořídit organizér. Už mě prostě s*re jak to mám nepřehledné a hlavně jak kosmetiky přibývá tak se stalo že spoustu věcí už nemám kam dát.. Mě by se líbilo něco jak máš ten plastový průhledný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že na aliexpresu nebudeš vědět který si vybrat, mají jich tam spousty. :-)

      Vymazat
  8. ten průhledný je skvělý, taky by se mi takový podobný hodil :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja tiež musím mať všetko porozdelované :D A ten priehladný je super taký som chcela už dávnejšie,ale ked som ich pozeralana ebay zdali sa mi predražené :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kolik na ebay stál? Já myslím, že tento za 5 eur je docela fajn cena.

      Vymazat
  10. Taky mám ráda organizéry. Ale já nakupuju na ebay, tam to většinou vše najdu levněji, asi neumím na ali hledat :) Závidím ti tu kosmetiku herbalife, je dobrá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nemám žádné zkušenosti s ebay. :-) Z kosmetiky herbalife jsem zatím použila jen masku, protože čekám až mi dojdou mé otevřené produkty a mohla se na plno pustit do herbalifu. Musím ale říct, že maska je velmi příjemná. Neštípe, nepálí a pleť je po ní viditelně hezčí, jemnější. Doufám, že i ostatní produkty budou tak příjemné. :-)

      Vymazat
    2. Já od nich kdysi měla nějaké potravinové doplňky a že jsem jich měla v životě hodně, musím říct, že tyhle mi přišly nejlepší. Proto si myslím, že i ta kosmetika bude dobrá. Ale vím, že si ji nikdy nekoupím, protože mám vysněno tolik jiných výrobků z drogerií a parfumerií, že víc bych už nestihla vypotřebovat :)))

      Vymazat
    3. Já jsem někde četla, že kosmetika od Herbalife je velmi dobrá. Až postupně vyzkouším všechny přípravky, tak bude určitě recenze. Já sama bych si do nich nic nekoupila, protože ani nevím, kde se to dá sehnat. Nikoho, kdo prodává Herbalife nepoznám. Kdysi dávno jsem taky měla možnost vyzkoušet jejich potravinové doplňky a byly velmi chutné.

      Vymazat
  11. Už dlhšie si chcem niečo oditaľ objednať, ale ešte som sa k tomu nedostala. Ale keď je zadarmo poštovné, tak by som mala čo najskôr. A super organizátory na kozmetiku, chcela som skúsiť urobiť nejaké DIY ale, tieto sú výborné a aj tá cena... že ich asi radšej objednám odtiaľto :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DIY můžeš klidně udělat, ráda se podívám. Na Ali najdeš spousty levných organizérů a i když musíš déle na objednávku čekat, tak se to oplatí. :-)

      Vymazat
  12. Taky mám všude možně košíčky, krabičky a organizéry :) hodně se do toho vejde a hlavně to vypadá uklizeně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíce mě pobavila poslední věta, že to hlavně vypadá uklizeně. :-D

      Vymazat
  13. Po techto pruhlednych organizerech koukam uz delsi dobu, urcite si budu muset nejaky objednat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento je parádní. Přišel ještě v takové pěkné krabičce a je opravdu kvalitní. Nečekala jsem, že bude až tak pěkný. :-)

      Vymazat
  14. S organizéry vypadá koupelna hned lépe :)

    OdpovědětVymazat
  15. Aliexpress všichni milují, bojím se na tu stránku kliknout, abych nepřišla o všechny úspory :D Jinak organizéry jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig