středa 17. června 2015

První nákup kosmetiky Ziaja

Pěkný den, přeji.

Zásoby pomalu dochází a bylo na čase se poohlídnout po další kosmetice. Ráda zkouším nové věci a potřebovala jsem šampon, kondicionér, krém na ruky a pleťový krém na noc. Do drogerie se mi nechtělo a tak jsem sedla za počítač a na internetu hledala a hledala. :-)

Nakonec jsem narazila na stránku dobrakozmetika.sk. Pokud máte rádi Ziaju, tak tento eshop velmi doporučuji. Zásilka byla za dva dny u mě doma a kosmetika mě kvalitou velmi mile překvapila.

Už delší dobu jsem toužila po krému na ruce s kozím mlékem od Ziaji, který jsem si nekoupila, ale tak možná příště. :-)

Více mě zaujala kakaová řada a musím napsat, že nelituji. 

Jako první jsem si vybrala uhlazující šampon. Voní moc hezky a balení je velké 400 ml. Cena 3,41 eur


K šamponu nesměl chybět kondicionér ze stejné řady. Můžu vám už teď prozradit, že vůně ve vlasech vydrží i na druhý den. Cena 2,57 eur

U vlasů ještě zůstaneme, do košíku jsem přidala vyhlazující masku na vlasy. V případě hodně roztřepených konečků se dá použít (na konečky) i bez oplachování. Zatím ji používám standardním způsobem a jsem spokojená. Cena 3,41 eur

Dále jsem si objednala krém na ruce, taky z kakaové řady. Ten jsem ještě nezkoušela, protože chci napřed spotřebovat otevřený krém, ale voní taky moc hezky. Cena 2,96 eur

To je z kakaové řady všechno. Dále jsem si koupila noční pleťový krém proti vráskám 30+ růžové máslo. Při nanášení je krém velmi příjemný a nádherně voní. Cena 5,30 eur

Vice vám nepovím, časem budou určitě recenze. :-)

Máte rádi kosmetiku Ziaja? Máte nějaký oblíbený výrobek?
SHARE:

18 komentářů

  1. Mám doma a pravidelně používám kakaové tělové mléko a je opravdu božské! ♥

    Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na recenze, protože kakaovou řadu jsem ještě nezkoušela. :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Řadu s růží neznám, ale čoko jsem měla komplet a byla skvělá. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/2015/06/2-narozeniny-blogu-velka-narozeninova.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaju mám ozkoušenou jen u krémů na obličej a moc jsem s nimi spokojená. Jsem zvědavá na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by hrozně zajímala ta vůně, každý si ji chválí... Já se Ziajou ještě tu čest neměla, snad časem :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle řada je skvělá, taky jsem ji měla. Božsky voní :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/nakupy-sephora-teta-rossman-manufaktura.html

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně, těžce závidím :D Já chci od Ziaje vyzkoušet nějaký produkt už dlouho, ale zatím nějak nebyla příležitost a něco jiného bylo přednější, určitě se těším na recenze této řady, vypadá zajímavě! :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ja už by som konečne chcela vyskúšať ten ich kozí krém na ruky, ale z netu sa mi objednávať nechce a inde ho nemajú, teda aspoň v mojom okolí:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem hledala všude možně a nic. Nakonec jsem aspoň pár produktů našla ve 101 drogerii a to takových, které jsem zrovna nechtěla.

      Vymazat
  9. kakaová řada je nejlepší, už jsme s mamkou vyzkoušely různé krémy od Ziaji, ale takhle je top! krásně voní a dělá super pleť :)

    www.somethingbykatep.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám krémy od Ziaji moc ráda, ale tedy kakaovou řadu jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nemám veľa skúsenosti so značkou, ale mama má ten krém na ruky a je s ním celkom spokojná a aj mne veľmi pekne vonia :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  12. od Ziaji som vyskúšala uhorkovú pleťovú vodu a krém a boli celkom fajn, rada by som vyskúšala aj niečo zo starostlivosti o telo, tie kakaové vecičky musia byť super! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  13. Ja si pamätám, že keď som bola malá, tak od Ziaji sme mali doma stále krém s kozím mliečkom, ktorý perfektne voňal! :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  14. Rada bych vyzkousela to maslo, uz jsem cetla hodne chvaly tak az dopotrebuju sve zasoby, vrhnu se na nakupy :)

    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  15. Taky plánuju objednávku Ziaja produktů a já se spíše vrhnu na řadu s kozím mlékem, měla jsem vzoreček krému na ruce a potřebuju mít celé balení :D

    OdpovědětVymazat
  16. Po téhle značce pokukuji už nějaký ten pátek a asi si na tvé doporučení přeci jen něco koupím, vypadá to skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky bych chtěla tuhle značku zkusit :) těším se na recenze.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig