úterý 23. června 2015

Řasenka Lash sensational od Maybelline

Přeji pěkný den. 

Dneska tu mám pro vás recenzi na řasenku od Maybelline Lash sensational. Tuto řasenku jsem kupovala na základě recenzí ostatních blogerek. I když má svoje mínusy, tak se mi hodně líbila.

Obal má velmi pěkný, který mě hned na první pohled zaujal. 

Kartáček je plastový, kde na jedné straně jsou krátké štětinky, kterými řasenku nanesu a druhou stranou s delšími štětinkami řasy zase rozčešu.

Výrobce o ní píše:
Vědeli jste, že řasy rostou ve více než jedné vrstvě? Nová řasenka Lash Sensational rozvine 100% řas a zvýrazní je vrstvu po vrstvě, pro dokonalý vějířovitý efekt.

Proč to budete milovat

Náš první revoluční kartáček ve tvaru vějíře s různnými typy štětin zachytí a rozvine i ty nejjemnější řasy pro opravdu podmanivý pohled.

Pro nejlepší výsledky

Aplikujte řasenku od kořínků ke konečkům řas pro okamžité dodání objemu a větší řasy.
1) vnitřní štětinky zachytí a zvýrazní i ty nejmenší řasy
2) vnější štětinky je rozvinou jako vějíř

Co na ní říkám já?
Řasenka je mokřejší a začátky byly těžké, ale zvykly jsme si na sebe. Při nanášení se neobtiskuje. Někdy mi řasy slepí, ale dá se to hezky rozčesat, takže je to spíše mojí nešikovností. Řasy zvýrazní a natočí. Nedrolí se, nikde se nerozmazává a není třeba kartáček opakovaně namáčet. Stačí kartáček vytáhnout a malovat, malovat a malovat. Na řasách mi vydrží celý den.
Odličování řasenky už jde trochu hůř, takže to chce více trpělivosti, ale není to nic strašného.
Bez řasenky
S řasenkou
+ hezky řasy natočí
+ nedrolí se
+ vydrží celý den
+ nerozmazává se

- pro někoho plastový kartáček
- je dost mokrá
- trochu hůř se odličuje

I když je řasenka více mokrá a s kartáčkem jsem se musela naučit, tak jsem s ní velmi spokojená. Moc se mi líbí, jak mi řasy dokáže natočit. Řasenku koupíte v každé drogerii nebo na internetu tady za 169,-.

Za mě řasenka Lash sensational od Maybelline
dostává 4 z 5-ti srdíček.
SHARE:

28 komentářů

  1. Vyzerá zaujímavo :) Už dlhšiu dobu pozerám po špirálach, pretože by som chcela nejakú novú :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takhle obhlížela různé řasenky před nedávnem, kdy jsem si taky chtěla koupit novou a vybrala jsem si tuhle. :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Marti :) tiež som z Levíc,začínajúca blogerka a podľa fotky z minulého článku bývame kúsok od seba ! hah neverila by som,že mám takúto super blogerku o činžiak ďalej :) Btw super blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za pochvalu. Je super vědět, že je v okolí někdo, kdo taky rád bloguje. Zatím nikoho nepoznám. Budu mít oči otevřené, kdybych tě náhodou někdy potkala. :-)

      Vymazat
  3. Řasenka vypadá zajímavě, obal je hezký, ikdyž pro mě trochu nepraktický. Nemám ráda tento tvar řasenek, protože když ráno spěchám a chci ji postavit pořád mi padá :D Jinak kartáček vypadá fakt zajímavě. :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám tuto řasenku ve stojánku, tak s tím problém nemám. :-D

      Vymazat
  4. Už som po tejto riasenke v drogérke pozerala a rozmýšľala som či ju kúpiť či nie. No asi si ju predsa len zájdem kúpiť! :)
    lifestylebyLenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku to byl trochu boj, ale je kvalitní. :-)

      Vymazat
  5. Ahoj, o řasence jsem už několikrát slyšela :) Já používám řasenku od "Essence Lash Princess" nebo tak nějak se jmenuje :D A jsem s ní moc spokojená :) Ale mám výhodu, protože mám od přírody poměrně husté a dlouhé řasy, takže mi stačí opravdu málo řasenky a je mi poměrně jedno, jaká řasenka to je ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Slepující a mokrá řasenka asi nebude nic pro mě, každopádně díky za recenzi! Aspoň vím, po čem nekoukat:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je vše o šikovnosti. :-) Hlavně teda u této řasenky. Dokáže udělat velmi hezké řasy, ale dokáže je i hnusně slepit. :-) A pokud ráno někam často spěcháš nebo vstáváš na poslední chvíli jako já, tak bych ti ji asi nedoporučila. :-) Ale jinak je fajn.

      Vymazat
  7. Ach jo to by nebyla rasenka pto me,nten kartacek nemam rada. Ale rasy udela vazne nadherne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tak riasy vyzeraju fakt krásne i keď nemam rada tie plastové kartačky :)
    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plastové kartáčky nemám ráda ani já, ale na tenhle jsem si už celkem zvykla.

      Vymazat
  9. Vyzerá super. Plánujem vyskúšať keď konečne miniem svoju zásobu riaseniek :P

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem po ní koukala ale bohužel mi mokřejší řasenky vůbec nesedí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že jen koukala. Mokrá je opravdu dost.

      Vymazat
  11. Plastový kartáček jsem měla jednou a řasy mi dělal opravdu krásné, takže tato řasenka by se mi líbila taky :)

    OdpovědětVymazat
  12. tuto řasenku neznám, ale od maybelline mám řasenky celkově ráda a štěteček by mě rozhodně nevadil :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě než jsem rozklikla článek, tak ta fotka byla malá, tak jsem si říkala páni, co to je za mini řasenku, co to má maybelline zase za novinku a ono (skoro) nic :D. Jinak musím říct, že má skvělý kartáček!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten kartáček vypadá zajímavě, já mám teda radši větší a hutnější, ale tenhle mě láká zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pozývam Ťa do SÚŤAŽE u mňa na blogu :-) držím palce
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  16. vau super recenzia :) Riasenka vyzerá fakt super Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  17. Ja ju milujem a práveže mi nevadí, že je trochu viac mokrá. Super recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  18. Aplikátor vypadá dobře, mám ráda tyhle větší štětinky. To, že jí není třeba namáčet vícekrát je určitě způsobeno tím, že je mokřejší, takže je to asi individuální, každému bude vyhovovat něco jiného. ))

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig