neděle 7. června 2015

Spotřebováno 05/2015

Vítejte u mého dalšího Spotřebováno.

Stále se nechytám na spousty z vás, co míváte i 15 spotřebovaných produktů. :-)

Já jsem se na dno podívala těmto výrobkům.

Jako první mi došel zpevňující krém na celulitidu od Herbavera cosmetics. Velmi hezky voněl, pokožka byla viditelně pěknější, ale bez cvičení  a vhodné stravy je jakýkoliv krém proti celulititdě velmi slabý.

Gel pro intimní hygienu Chilly. Byl přiložený k nějakému časopisu a mám ho už docela dlouho. Obsahuje přírodní mentol a asi si dokážete představit, jak byl "příjemný". :-) Někomu může vyhovovat, protože až na ten mentol byl dobrý a měla jsem dlouho pocit čistoty. Tento produkt bych si možná koupila i v normálním balení, ale určitě jiný bez mentolu.

Zpevňující noční krém proti vráskám. Krém mám už dlouho a pokud ho ještě najdu, tak koupím znova. Velmi hezky jemně voněl, krásně se vstřebal, ráno byla pokožka viditelně pěknější a dokázal vyhladit začínající jemné vrásky.

Řasenka Wonder lash od Oriflamu. Na tuto řasenku si ani nevzpomínám jaká byla. Našla jsem ji založenou v šuplíku. No, zkoušet ji už raději nebudu. Není klasicky černá, ale spíše taková do světle fialova. Škoda, že jsem na ni zapomněla. Mohla vypadat určitě velmi zajímavě. Neměl ji někdo z vás?

Vzorky přírodních krémů Acorelle. Byly velmi příjemné, měly jemnou nevtíravou vůni a pleť byla po nich pěknější. Nejvíce mi vyhovovalo sérum, potom denní krém a na konec noční krém. Přečíst jste si o nich mohli zde.

Jako poslední tu mám kuličkový antiperspirant s levandulí od Yves Rocher, který mi nesedl, lepí a letí do koše. Přečíst jste si o něm mohli tady.

Tohle bylo za minulý měsíc všechno a těším se na vaše podobné články.

P.S.: Blondýnky, nezapomeňte se zapojit do krátké Giveaway, která dnes o půlnoci končí.
SHARE:

21 komentářů

  1. To máš pořád více spotřebovaných produktů než já, v tomhle jsem celkem pomalá :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za varování ohledně intim gelu, přemýšlela jsem, zda si ho nekoupit - ale zůstanu u svého Lactacydu:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chilly byl fajn, ale asi bych se podívala po jiném druhu. Tohle je fresh formula a obsahuje přírodní mentol, který mi moc nevyhovuje. Ale jinak byl fajn a myslím, že jiné druhy tohoto produktu budou velmi dobré. :-)

      Vymazat
  3. No, já měla asi tisíc produktů, ale jak říkám, prostě se to sešlo a zrovna ten měsíc všechny došly, ne, že bych měla takovou spotřebu za jeden měsíc :D
    Jinak Garnier krémy na obličej jsou hrozně příjemné, používám je ráda. Jsem ráda, že říkáš, že ti YR deo neseděl, přemýšlím o něm, tak sbírám názory od bloggerek, co ho vyzkoušely :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Garnier krémy jsou fajn. Nakonec jsem si místo něj koupila růžové máslo od Ziaji. A byla jsem velmi mile překvapena. Od YR antiperspirant mě velmi zklamal. Možná jiným vyhovuje, ale u mě to byla hrůza. :-/

      Vymazat
  4. Rasenku od oriflame jsem tuto mela a reknu ti dokonala, rasy mi krasne oddelila a i prodlouzila. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škodaaaa. :-) Musela vypadat hezky na řasách. :-)

      Vymazat
  5. Každý nějak začíná. Vsadím se, že za chvilku budeš mít každý měsíc spotřebovaných aspoň těch 15 produktů :D :) Denní krém Acorelle jsem vyhrála a jsem s ním spokojená :))

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji k výhře. :-) No, tak to jsem zvědavá na těch 15 produktů. :-D

      Vymazat
  6. Intimní gel v tomto provedení jsem taky jednou měla v časopise a mě zase štípal a byl takovej nepříjemnej :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám značku Chilli velmi ráda :)
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  8. Mentol v intimním gelu :-D kterého chytráka to napadlo ? :-) Jinak tato řasenka od Oriflamu je moje nejoblíbenější, má úžasný kartáček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to by mě taky zajímalo. :-D Opravdu škoda té řasenky, že mi tak zapadla.

      Vymazat
  9. Chili gel s mentolem mám a ten mentol je takový zajímavý, no asi příště bez mentolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Teď jsem si sice koupila lactacyd, ale potom uvidím, co si koupím. :-)

      Vymazat
  10. To radši nechci ani zkoušet mentol na intimní místa. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Chilly jsem měla také, byl fajn, nemůžu k němu říct nic negativního, ale z osobních preferencí si příště také koupím něco bez obsahu mentolu :) Dostala jsem ho k nějaké objednávce zdarma :)

    SOUTĚŽÍME / MONČA ♥

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig