sobota 4. července 2015

Spotřebováno 06/2015

Přeji pěkný den a zároveň vás vítám u článku, kde uvidíte, kterým výrobkům jsem se podívala na dno. 

Opět se nechytám na spousty z vás, co máte i 15 výrobků za měsíc.  Budu se muset polepšit. :-)

1. Deodorant Happy game od Adidas - Miluji tyhle deodoranty. Tak nádherně voní. Měla jsem i fruity rhythm a určitě si půjdu koupit další. Doporučuji.

2. Gel pro intimní hygienu od Oriflamu - Byla jsem spokojená a nemám mu co vytknout. Kupuji pravidelně, ale teď jsem na vyzkoušení koupila Lactacyd, tak uvidíme zda se vrátím k tomuto. Doporučuji.

3. Tekuté mýdlo ananas a kokos, Balea - Tekutá mýdla kupuji pravidelně jen v DM Baleu. Všechny strašně krásně voní. Teď mám citrónovou trávu s olivami a taky moc příjemná vůně. Doporučuji.

4. Sprchový gel Palmolive, který obsahuje arganový olej z Maroka a výtažky z mandlí. Zajímavě voněl a hezky pěnil. Gel jsem dostala jako dárek, ale nějak nemám potřebu si ho jít koupit. Kdo má rád Palmolive, tak doporučuji.

5. Make up stay all day 16h od Essence - Je plný. Jednou jsem ho zkoušela a svědil mě po něm obličej, tak jsem asi alergická na nějakou jeho složku. Jinak na pleti vypadal moc hezky. Nemá smysl ho skladovat dále, letěl do koše. Nemůžu posoudit zda doporučit nebo ne, tak mám neutrální postoj.

6. Krém na ruce fresh flowers od EOS - Velmi dobrý krém, přečíst jste si o něm mohli tady. Doporučuji.

7. Krém na ruce gardeners od Crabtree&Evelyn - Dostala jsem ho v Ladyboxu a vůbec mi nevoněl. Tento krém se hodí i pro muže, protože mi vůně přijde spíše pánská a po chvilce mi smrdí jako vyprchaný pánský parfém, ale oficiálně je to vůně  směsí levandule, rozmarýnu, tymiánu a zelených bylinek. Krém je i dost drahý. Balení 50g jsem našla za 285,- Za sebe nedoporučuji.

8. Zubní pasta Elmex oranžová - Měla by chránit před zubním kazem. Jsem s ní velmi spokojená a kupuji si ji opakovaně. Doporučuji.

Za měsíc červen to je všechno a těším se na vaše podobné články. :-)

P.S.: Nezapomeňte se přihlásit do prázdninové Giveaway.
SHARE:

20 komentářů

  1. Ja to mám podobne - minula sa mi pasta, sprchový gél, mydlo, šampón a balzám na vlasy. Hmmm, to je ešte menej ako ty :D

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem se snažila tento měsíc, ale stále nic moc. :-D

      Vymazat
  2. Makeup od Essence jsem měla a nádherně kryl. :) No to bude asi alergická reakce. Baleu mám hrozně ráda :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já jich teda taky nemám 15 a více :D Nejsem tak zdatná ve spotřebě.
    Jinak ten sprchový gel od Palmolive jsem také už zkoušela a pro mě to byla naprosto úžasná vůně. Snad se mi zas někdy dostane do ruky :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně byla pro mě zvláštní, moc mi nevoněla, ale každému voní něco jiného. Jinak byl fajn. Ještě mám jeden v zásobě, ale s jinou vůní, tak doufám, že mi bude líp vonět. :-)

      Vymazat
  4. Zrovna teď budou mít Elmex pastu v Rossmanu v akci i ústní vodu, tak si právě koupím, slyšela jsem na ni dost chvály :). A zrovna jsem taky dopotřebovala jeden sprcháč od Palmolive a byla jsem moc spokojená, Palmolive mám ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že tu není Rossman. Taky bych si zašla. :-) Sprcháč byl fajn, jen voněl tak zlváštně.

      Vymazat
  5. Já nespotřebuji snad ani tolik co ty jsem v tohle extrémně pomalá. Ten krém na ruce eos chci už dlouho vyzkoušet :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tento měsíc jsem se snažila a stále nic moc. :-D Jsou to jen takové ty klasické potřebné věci. Eos krém můžu jen doporučit. Sice ho bylo málo, ale byl fajn.

      Vymazat
  6. Mýdla od Balei jsou skvělá! Na ten eosácký krém na ruce koukám již přes rok a pořád se rozhoduji. Z toho co píšeš ale usuzuji, že nebude vůbec špatný, určitě ho tedy vyzkouším :)

    http://www.maredifragole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. To mydielko na ruky máme tiež a krááásne voní :D

    OdpovědětVymazat
  8. Elmex zubní pastu mám ráda a ten krém na ruce od EOSu mě láká už delší dobu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj!:)Máš velmi pěkný blog a ráda čtu tvoje články. Teprve začínám, ale pokud bys chtěla, tak bych byla hrozně ráda, kdyby ses podívala na můj blog a zanechala třeba nějaký komentář:) http://missbloggeress.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj!:)Máš velmi pěkný blog a ráda čtu tvoje články. Teprve začínám, ale pokud bys chtěla, tak bych byla hrozně ráda, kdyby ses podívala na můj blog a zanechala třeba nějaký komentář:) http://missbloggeress.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. deodoranty od Adidas jsou hrozně moc fajn, také mám jeden a jsem naprosto spokojená, krásně voní, bílé flíčky nikde :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujalo mě asi jen to Balea mýdlo, oni je umějí tak hezky voňavé :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Náhodou 8 produktů je super :) Já mám se spotřebováváním hrozný problém , spotřebuju max. 4-5 produktů za měsíc :D
    http://everydayhappinessbykamila.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig