pondělí 19. října 2015

Další katalogový nákup z Oriflamu

Příjemné pondělí, milé čtenářky.

Na začátek týdne tu pro vás mám lehký, ale za to velmi oblíbený článek s nákupy.

Jako první jsem neodolala krému na ruce ve větším baleni 150ml. Byl akorát v akci a většinou prodávají jen menší 75ml balení.

Další krém ve větším balení v akci, ale na nohy.

Často mám nalakované nehty a tak jsem jim koupila výživný olejíček. Už jsem ho párkrát zkoušela a je celkem fajn. Jen je třeba si ho dávat na noc, jinak budete mít od oleje všechno na co sáhnete.

Hned po prvním použití jsem se zamilovala a jsem velmi ráda, že jsem si tuto rtěnku koupila.

Nesmím zapomínat na pravidelnou péči o své chodidla i v zimě. Tohle je 4in1 a obsahuje pemzu, kartáček, pískový a kovový pilník. 

A jako poslední jsem si do košíku přihodila pouzdro na vložky. Vlezou se tam tři vložky a je to docela šikovná věcička.  Na 1. fotce v článku vidíte jak vypadá, když je pouzdro složené.

Nakupujete taky v Oriflamu? :-)
SHARE:

25 komentářů

  1. Zaujal mě docela olejíček na nehty :) A ten obal na vložky jsem teda ještě neviděla :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olejíček je velmi příjemný a obal na vložky je skvělý do kabelky.

      Vymazat
  2. ten olejíček mám a je fajn :)) hoci radšej používam s vanilkovou vôňou čo som mala v sade na gélové nechty :)) rúže od oriflamu mám taktiež rada a som zvedavá na ten krém na nohy, ten musí voňať dokonalo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, olejíček je velmi příjemný. Krém na nohy jsem ještě neotevřela. Napřed musím spotřebovat načnutý, ale určitě dám vědět jaký bude. :-)

      Vymazat
  3. Občas nakupuju, zrovna teď čekám na objednávku :) Tuto rtěnku mám doma taky a ještě pak i v červeném odstínu
    Obal na vložky jsem v katalogu viděla taky a je to myslím fajn schovka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky jen občas a bývám většinou spokojená. Plánuji si koupit i jiné odstíny této rtěnky, protože mi skvěle vyhovuje. :-)

      Vymazat
  4. No to jsou krásné nákupy! Olejíček na nehty zrovna mám, je také od Oriflamu a jmenuje se JÍDLO PRO NEHTY :D tak nevím, jestli je to ten stejný, jen s jiným obalem, nebo úplně jiný...každopádně je skvělý!
    A obal na vložky? Super vychytávka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to přesně on. Nail food. :-D Zajímavý název, ale je velmi příjemný. :-)

      Vymazat
  5. Musím mrknout do katalogu. Věci na haksničky mi už docházeji a pouzdro na vložky by bylo pro dceru jak dělané. Dík za tipy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co. Obal na vložky je super. :-)

      Vymazat
  6. Ta rtenka ma teda prekrasny odstin. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  7. Oriflame katalóg by som si veľmi rada pozrela, nevidela som ho už roky... Krém na ruky mám tiež a vyzerá úžasne. Inak ten obal na vložky je vydarený :)

    Rada by som ťa i tvoje čitateľky pozvala do giveaway na mojom blogu :)
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já objednávám jen občas u kamarádky a výrobky mají fajn. Zatím jsem byla vždy spokojená až na jednu paletku očních stínů. :-)

      Vymazat
  8. Tak ani jednu věc jsem ještě neměla. Každopádně mám raději Oriflame než Avon.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta rtenka ma moc peknou barvicku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super kousky. Rtenka ma supr podzimni barvu!

    thechicflair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá to fakt super :) A ako som si zo začiatku (keď som bola mladšia) myslela, že toto puzdro na vložky a tampóny je úplne zbytočné, tak by sa mi teraz hodilo, keď chodím do školy alebo tak :) Človek sa necíti tak trápne, keď si vyťahuje veci z tašky a nemusí sa báť, že mu tieto intímne veci niekto uvidí

    Čo je dobré to musím mať aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš. To byl důvod i mého nákupu. :-)

      Vymazat
  12. Ja som predtým nemala rada Oriflame, ale odkedy sa tomu mamka začala venovať, tak mi Oriflame produktov pribúda čoraz viac a čoraz viac ich zbožňujem.

    pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oriflame mám i já moc ráda. Taky jsem byla kosmetická poradkyně, ale s odstěhováním na Slovensko jsem toho nechala a objednávám si u kamarádky. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig