pátek 29. ledna 2016

Adventní kalendář Balea

Přeji pěkný večer.

Před Vánoci minulého roku jsem obhlížela adventní kalendáře snad všech kosmetických značek, které ho nabízely. Strašně moc jsem jeden chtěla, ale přišly mi docela drahé a možná i zbytečné, tak jsem odolala.
Dneska jsme byli s přítelem v DM drogerii a tam byl. Stál sám vystavený u pokladny a byl to poslední kousek. Přítel si všiml, jak jsem se na něj zadívala a koupil mi ho.
Sice pozdě, ale přeci. Jednu výhodu to mělo, mohla jsem si adventní kalendář hned celý pootvírat.

Myslela jsem si, že tento kalendář se dá sehnat jen v ČR, tak mě velmi potěšilo, když jsem ho našla i tady na Slovensku. Stál 14,95 eur.


Celý kalendář byl ještě v papírovém obalu, kde na zadní straně bylo napsané, co se uvnitř ukrývá a složení výrobků.

Jelikož byl adventní kalendář v němčině, tak na něj nalepili menší štítek, kde bylo přeložené, co všechno uvnitř najdete i s místem, kde daný výrobek byl vyroben.

Musím se přiznat, že při otvírání okýnek jsem byla jako v sedmém nebi. Tolik kosmetiky... Sice se jedná jen o cestovní balení, ale je to skvělý způsob, jak vyzkoušet i jiné výrobky mé oblíbené značky, které bych si jinak nekoupila. Líbí se mi, že je Balea levná, snadno dostupná v každé DM drogerii a ještě jsem od nich nenašla žádný výrobek, který by mi nevoněl..

Ke všemu jsem musela přivonět a už se těším, jak budu nové výrobky zkoušet. Možná mě některý natolik zaujme, že si budu chtít koupit plné balení.

Měli jste adventní kalendář?
SHARE:

38 komentářů

  1. Juu to vypadá dobře :). Baleu mám taky ráda :).

    OdpovědětVymazat
  2. Přítel je hodnej ;) kalendář jsem měla pouze čokoládový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl můj první adventní kalendář. :-) Ani s čokoládkami jsem nikdy neměla.

      Vymazat
  3. Škoda, že ta je vyobrazený obsah, tak bych se na okýnka nemohla těšit. :/ kolik stál? :)
    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen na papírovém obalu, tak ho můžeš bez podívání vyhodit. Kalendář je potom ještě zabalený a zespod už obsah vyobrazený není. Stál 14,95 eur. :-)

      Vymazat
  4. Já ho chtěla, ale jaksi na mně nezbyl. A obsahově se mi líbí moc, doufám, že letos bude další:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho před Vánoci taky nikde v DM neviděla, až teď. Že mají poslední kus.

      Vymazat
  5. jej ten vyzerá super ! :) ja som mala len klasický čokoládkový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nikdy adventní kalendář neměla, ale věřím, že i ten čokoládkový tě potěšil. :-)

      Vymazat
  6. jůůůů, a já jsem třeba barbar a vánoční ignorant, takže jsem vůbec netušila o jeho existenci :( Vypadá krásně ♥

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš. Někdy se to neoplatí. :-) Příští Vánoce už budeš vědět, že jsou i adventní kalendáře s kosmetikou. :-)

      Vymazat
  7. Ja jsem zadny adventni kalendar nemela, i kdyz ty kosmeticke vypadaly vsechny opravdu skvele :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem obhlížela snad úplně všechny a moc se mi líbily. :-)

      Vymazat
  8. Juuuuu to je pecka! Advent v lednu! :D Tyjo, to je fakt skvělé, takových věcí! To věřím, že jsi měla druhé vánoce. Blahopřeji k získání kalendáře! :)

    OdpovědětVymazat
  9. no to ho teraz mohli dať veruže aj do zľavy keď už je po :D ale tiež by ma to potešilo vyskúšať toľko nových vecí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jooo, taky jsem si říkala. Ale co už, hlavní je, že ho mám doma. :-)

      Vymazat
  10. To je super, balea platynkove masky jsou bozske, tak treba i neco napises o nich a celkove o dalsich vyrobku. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pečlivě si ke každému výrobku něco málo poznačím a potom něco sepíšu. :-)

      Vymazat
  11. Tak za tú cenu si myslím, že sa to celkom oplatí :). Ja som ho v žiadnej DM nenašla ani pred ani po Vianociach :/ Aspoň ty si mala šťastie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho v DM před Vánoci také neviděla. Tak mě velmi překvapilo, že jsem ho našla teď. Myslela jsem si, že ho prodávají jen v ČR.

      Vymazat
  12. o tom slyším poprvé :) Je to hezký. AŽ vyzkoušíš tak zkus přidat recenze. Balea je totiž moc fajn a nebylo špatný si udělat větší obrázek o produktech a mimochodem máš moc hodného přítele, že ti to koupil a udělal ti takovou radost. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mělo více kosmetických značek adventní kalendáře. Ano, přítele mám hodného. Ani netuší jakou mi tím udělal radost. :-)

      Vymazat
  13. Já jsem ho neměla a u nás v drogerii jsem ho ani neviděla :/

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho před Vánoci u nás taky vůbec neviděla až teď po Vánocích. :-)

      Vymazat
  14. Jééééj tak to je perfektné :) Aj keď trocha neskoro ten príspevok

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je pozdě, ale vysvětlení je napsané v článku. Koupil mi ho přítel před pár dny. :-)

      Vymazat
  15. Nějaký takový kalendář jsem chtěla, ale vzpomněla jsem si moc pozdě :D

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já ani nedoufala, že nějaký mít budu. :-) Sice pozdě, ale přece. I tak mi udělal obrovskou radost.

      Vymazat
  16. Jak tak koukám, měla jsem si ho pořídit :) Baleu zbožňuju.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  17. Hodně jsem o něm uvažovala, nakonec jsem si ho nekoupila a když to vidím, tak jsem asi spíš měla :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  18. Keby tento kalendár vidím tak ho na 100% beriem, ale v DM som ho nenašla :(
    Úžasný článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  19. Teeda, ty máš ale šťastie - posledný kus a k tomu po Vianociach. To je, ako keby si vyhrala. Niekto zháňa cez advent a nepodarí sa mu získať a tebe to spadlo ako z neba.

    OdpovědětVymazat
  20. Ten letos kupovala kamarádka a byla spokojená. Já vsadila na sladký čokoládový Kinder kalendář :D

    Inka Lifestyle Blog

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig