úterý 16. února 2016

A zase Oriflame

Přeji pěkný den.

Cca 3 týdny zpět se mi do rukou dostal katalog Oriflamu, kde bylo plno Valentýnských sad a já prostě neodolala.

První Valentýnskou sadu, kterou jsem si objednala je tenhle krém na ruce s mýdlem. Sada mě zaujala hlavně svou nádhernou vůní.

Dost často se dá po přetření strany k výrobkům přivonět a tahle sada voněla mě i mému příteli, tak jsem ji zkusila objednat. Valentýnská sada pro muže North for men obsahovala sprchový gel na tělo i vlasy a balzám po holení. Zvlášť jsem k ní přiobjednala ze stejné řady deodorant ve spreji.

Tuhle sadu jsem koupila pro některou z vás. Výrobky zařadím do další giveaway jen co k nim ještě něco dokoupím. Sada obsahuje BB balzám na rty, řasenku a černou tužku na oči.

Oriflamovské zázračné kelímky miluji. Používám je na suché místa kdekoliv na těle. Hlavně na lokty a tak jsem nemohla odolat rybízovému kelímku, který byl zrovna v akci. I vám do giveaway jeden přibalím, ale medový.

A tady mám celou objednávku pohromadě.

Máte taky možnost objednávat Oriflame? Popřípadě, který výrobek je váš nejoblíbenější?
SHARE:

38 komentářů

  1. Taky mám možnost koukat do katalogu a objednávat, známá Oriflame dělá :). A já si zrovna sadu s krémem a mýdlem koupila taky :). Přemýšlela jsem i nad zázračným kelímkem v této verzi, ale nevoněla mi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta sada nádherně voní a nedalo se odolat. Navíc cena byla opravdu malá. :-)

      Vymazat
  2. Oriflame mám radši než Avon, maji lepší parfemaci a více mi jejich přípravky vyhovují. Líbí se mi ta první sada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Oriflame taky raději, z Avonu nic nemám a ta první sada nádherně voní. :-)

      Vymazat
  3. Krásně jsi nakoupila! Všechno se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež som teraz objednávala z Oriflame, tak už čakám, kedy to príde. Vybrala si si pekné produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, jsem zvědavá, co sis objednala. :-)

      Vymazat
  5. Z Oriflamu veľmi často neobjednávam, ale niekedy si prelistujem katalog online a veľa veci ma zaujme:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To když já prolistuji katalog, tak nikdy neodolám. :-D

      Vymazat
  6. Love vyzerá jaozaj super. Páči sa mi jemný ružový obal a určite krásne vonia. Čo sa týka kozmetiky ONE, veľmi som si ju obľúbila, najmä rúže

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sada Love opravdu nádherně voní. A u kosmetiky One jsem si taky dost oblíbila jejich rtěnky. :-)

      Vymazat
  7. Sem tam z Oriflame něco objednám, teď jsem právě objednávala zrovna tu valentýnskou sadu krému na ruce a mýdla, zaujala mně vůně a hezký obal:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nás více. Také mě zaujala vůně a když je navíc krásný obal, tak je to skvělá kombinace. :-)

      Vymazat
  8. Oriflame moc nemám ráda, je mi nesympatický ten styl prodeje :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí mi katalogový prodej. Jedinou nevýhodu to má, že si nemůžeš výrobky osahat. Ale zase vím, že když si od nich objednám, tak mi přijde výrobek nepoužitý. Za to, když jdu do drogerky, tak se mi těžko shání například rtěnka, která není vyzkoušená, i když tam slečny mají testery.

      Vymazat
  9. Oriflame značku som mala niekedy rada a aj som pre nich pracovala. Časom som však zistila, že niektoré produkty mi už "nestačia". Napríklad taký krycí krém dosť nekryl alebo krémy boli ako "voda", že nehydratovali. Inak sa nemôžem sťažovať, pretože niektoré výrobky sú skvelé :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak celkově jejich krycí krémy jsou o ničem. Mám u nich hodně ráda pečující kosmetiku. Nejvíce jahodový šampon. :-)

      Vymazat
  10. No a já si valentýnský katalog ani neprohlédla. Mám ho v práci a nebyl čas :-( Kouzelný kelímek mám taky pořád doma, na suché místa je NEJ :-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. Kelímek mám od nich taky moc ráda. :-)

      Vymazat
  11. Pěkně sis nakoupila :) Já se k Oriflamu moc nedostanu, což je škoda, protože bych ráda vyzkoušela víc jejich produktů, ale často objednávám z Avonu :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to je škoda. K Avonu zase nemám přístup já. :-)

      Vymazat
  12. Já si toho vždycky objednám strašně moc ! :D Raději se už ani nekoukám ! Ta růžová kolekce vypadá sladce !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím držet a objednávat s rozumem. Jen ne vždy to jde. :-D Ta růžová sada nádherně voní. :-)

      Vymazat
  13. Super nákup! Ja som si taktiež objednala tú valentínsku sadu, som na ňu zvedavá a ten ríbezľový zázrak mám tiež a je super! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já z oriflame mám jen jeden krém, jinak se ke mě vždycky dostane spíš Avon :-D. takže vůbec nemám ponětí o produktech :(

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Tie vajíčka majú vždy super vôňu a zrovna to ríbezľové musí byť bomba! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, v katalogu se dalo k tomu rybízovému přivonět a krásně mi voněl.

      Vymazat
  16. Oriflame tiež objednávam, a zbožňujem tie rôzne limitované edície :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tyhle sady vypadaji velmi pekne.:-) ja zazracne kelimky miluji.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si nějaký objednáš, jak budeš v ČR. :-)

      Vymazat
  18. Tú valentínsku sadu som si objednala aj ja :) A hojivý zázrak patrí už ku klasike, bez ktorej si svoju kozmetickú taštičku neviem ani len predstaviť :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zázračný kelímek objednávám stále dokola, protože je opravdu skvělý. :-)

      Vymazat
  19. Kedysi som objednávala z Oriflame. Hojivé zázraky sú najlepšie balzamy a nie len na pery. Ja ich používam aj na suchú kožičku ako nechtov. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. Budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je používám všude možně, nejvíce na lokty. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig