středa 24. února 2016

Buďte originální se stránkou kreativator.eu

Přeji pěkný den.

Dneska vám představím stránku kreativator.eu a ukážu vám jeden výrobek, který jsem si u nich vybrala.

Na stránce si můžete vytvořit svůj vlastní motiv na textil (trička, mikiny, tílka, ručníky), reklamní předměty (propisky, zapalovače, klíčenky, USB klíče apod.), dárky (hrnky, polštáře, puzzle, magnetky, plyšové hračky), razítka a připravují i výrobu rohožek.

Stránka je srozumitelná a lehce pochopíte, jak vlastní motiv vytvořit. Stačí si jen vybrat výrobek, který chcete a můžete začít s návrhem vlastního motivu. Můžete vložit svou fotografii, napsat text nebo si vybrat nějaký z jejich motivů.

Já jsem si vybrala klasický polštář. Hned jsem věděla koho na polštář dám. Chtěla jsem mít památku na svého pejska, kterého už mám 12 let. Velmi mě potěšilo, když se do vytváření zapojil i přítel. Společně jsme vybrali tuto fotografii.


Fotku jsem nahrála k nim na stránku, dala ji na polštář a pod ní jsme zvolili text "Naše Betynka". Na výběr mají velké množství písma.

Jediné, co mi na potisku vadilo je, že se nedá fotka natáhnout od rohu k rohu a tak nebylo nic jednoduššího než se zeptat, proč to tak je. Bylo mi odepsáno, že "potlačiteľná plocha nie je od rohu k rohu z technického dôvodu. Tlačiareň tam musí mať určitý okraj, rezervu, kde je tá obliečka prichytená do stroja." Což samozřejmě chápu a polštář se mi líbí i s okrajem.

V objednávce si můžete zaškrtnout odstranění pozadí a napsat si o drobné grafické úpravy. Já jsem si o odstranění pozadí nepsala, protože jsem měla strach, aby mi na některých místech nesplývala s pozadím.

Vytvářeli jsme polštář v pátek ve večerních hodinách, v pondělí mi přišel email, že objednávku evidují a v úterý jsem už měla oznámení o balíčku na poště. Takovou rychlost jsem ani nečekala a velmi mile mě překvapila.

Polštář přišel zabalený v černém igelitu, oblepený páskou a uvnitř byl polštář ještě zabalený v igelitovém sáčku. Takže se nemusíte bát, že se polštář někde ušpiní nebo navlhne.

Rozměry polštáře jsou 40x40x15 cm, materiál je 100% polyester a na dotek je velmi příjemný.

Potisk je kvalitní. Nejedná se o žádnou nálepku a po oprání je stále pěkný.
Detail potisku.

Povlak polštáře je kvalitní, dobře sešitý, nikde žádná nitka netrčí a je na zip. Výhodou je, že povlak můžete dát na jakýkoliv jiný polštář se stejnými rozměry.

Vnitřek polštáře je vyplněn polyesterovou vatou a je krásně měkký.

Polštářek s betynkou.

K objednávce poslali mini kalendář na rok 2016, kde na druhé straně je malá pomůcka do matematiky, goniometrické rovnice.

+ kvalitní potisk
+ kvalitní sešití
+ měkký
+ na dotek velmi příjemný
+ rychlé dodání

- žádné jsem nenašla

S polštářkem i s obchodem jsem velmi spokojená. Nebyl nikde žádný problém a stránku kreativator.eu vám můžu jen doporučit. Určitě nahlídněte, najdete tam spousty věcí, které si můžete sami dotvořit a použít buď pro sebe nebo jako dárek pro své blízké. Obchodu moc děkuji za možnost vytvoření si krásného polštářku.


Obchod i polštářek dostává
5 z 5-ti srdíček
SHARE:

26 komentářů

  1. Polštář vypadá velmi pěkně i kvalitně :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. krásavica je a už má aj svoj vlastný vankúšik :)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je ale krásný :) Úplně se u té poslední fotky usmívám, jak je tam Betynka s polštářkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla mi zapózovat. :-( Ona je expert na pózy, když mi ve focení překáží. :-D

      Vymazat
  4. Moc hezký námět, líbí se mi font, ten vypadá vytisknutý moc dobře. Pak se mi líbí ještě to, že je povlak sundavací. Moc hezké, závěrečná fotka i s Betynkou je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se ten font líbil nejvíc, ale příteli se líbil jiný. Je to o vkusu. Děkuji, Betynce vyřídím, že se fotka líbila. :-D

      Vymazat
  5. Tak to je super tip. Spousta lidí shání dárek někomu k narozeninám a tohle mi přijde super nápad. Stránka se mi líbí že má tolik možností. Úplně jsem alergická na firmu Fotolab a jim podobným co to je za zlodějnu a šidíře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně uvažuji nad hrníčky. :-) U Fotolabu jsem si jen kdysi dávno nechávala vyvolávat fotky, jinak teď už vůbec netuším, jakou mají nabídku.

      Vymazat
  6. Polštářek vypadá krásně a Betynka je nádherná ♥

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  7. Vankúšik ke super. Veľmi sa mi páči, že sa dá prať. Inak úžasný havko

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je velmi kvalitní a doporučuji. Chtěla bych si u nich koupit hrníček. Jen ještě musím popřemýšlet nad fotkou. :-)

      Vymazat
  8. taketo vecičky mám rada, a na šálkach a tričkách, je to velmi milé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám z toho radost. :-) Dost silně uvažuji i o hrníčku.

      Vymazat
  9. to je správný jak Betynka leží u toho polštáře. :)
    Polštář je super.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla mi tak krásně zapózovat jako na polštářku. :-( :-D

      Vymazat
  10. Skvelý nápad!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  11. Jéj pekný nápad. Pekná fenka :-).
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  12. Tiež som si cez tento e-shop objednávala ale tričko. Vánkúš je veľmi pekný a Betynka naozaj zlatá :)
    https://victoriaparrker.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jsi byla stejně spokojená jako já. :-) A děkuji, Betynce vyřídím. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig