středa 10. února 2016

Hydrofilní odličovací olej granátové jablko od Saloos

Přeji pěkný den.

Dneska bych vám ráda představila hydrofilní odličovací olej granátové jablko od Saloos. Možná ho někteří poznáte a pro některé bude novinkou. 

Značka Saloos je přírodní kosmetika, která je v současnosti držitelem certifikátu CPK bio.

Výrobky CPK bio nesmí obsahovat
  • syntetické farbivá
  • syntetické aromatické látky
  • syntetické konzervanty mimo vyslovene povolených
  • silikóny
  • parafín, vazelínu a ďalšie obdobné produkty z ropy
  • polymery kyseliny akrylovej
  • látky vystavené ionizujúcemu žiareniu
  • elektrónové nosiče
  • chemické UV filtre
  • geneticky modifikované materiály a ich produkty
Více informací najdete na saloos.sk.

Já mám olej v malé 50 ml, skleněné lahvičce se šroubovacím uzávěrem. Hodně se mi líbí, že se dá tady koupit i ve větším balení (250 a 500 ml).



Po otevření vás omámí lehce citrusová vůně. Doporučuje se na čištění zralé a suché pleti. Olej ze semen granátového jablka působí blahodárně na vysušenou a podrážděnou pleť, chrání ji před ztrátou vlhkosti a zároveň ji regeneruje.

Používá se tak, že si na vodou navlhčený tampon nanesete malé množství oleje. Voda je velmi důležitá, protože v kombinaci s vodou se vytvoří emulze, která pleť hezky vyčistí od všech nečistot a zanechá ji hebkou a připravenou na další péči. Odličovací olej si poradí s veškerým makeupem. Krásně odlíčí řasenku a dokonce i barvu na rty od Dermacolu, se kterou jsem měla problém s běžnými odličovači. Oční okolí nedráždí a neštípe v očích. 
U většiny olejových odličovačů jsem četla, že potom vidíte zamlženě, ale to se mi u tohoto oleje nestalo. Když ho dáte opravdu v malém množství a smícháte s vodou, tak by tento problém neměl nastat.

V podstatě to byl můj první olej, který jsem vyzkoušela a lituji, že jsem je nezačala používat už dříve. Vždy jsem si myslela, že mi oleje pleť akorát zamastí, ale vůbec to tak není. Velmi dobře se vstřebává a pleť není mastná.
Při prvním použití jsme si moc neporozuměli. V návodu je napsané nanést pár kapek, tak jsem si myslela, že z výrobku bude kapat produkt po kapkách nebo aspoň téct v malém množství, ale když lahvičku nakloníte, tak olej teče ve velkém a tím se mi dostalo na tampon obrovské množství, které mi pleť opravdu zamastilo, ale to vše bylo mojí nešikovností a příště jsem si už dávala pozor.
Naučila jsem se ho nanášet přitisknutím vlhkého tamponu na otvor, převrátit lahvičku, vrátit zpět a mám nanesené ideální množství oleje. 


Složení odličovacího oleje

Ne každý máme stejný typ pleti a tak na stránce saloos.sk můžete najít kompletní seznam hydrofilních odličovacích olejů, které nabízí k prodeji. Každý má své účinky a myslím, že všechny budou odličovat skvěle jako tenhle s granátovým jablkem.

+ krásná citrusová vůně, která vás povzbudí
+ nedráždí, nevysušuje
+ skvěle odličuje
+ přírodní

- žádné jsem nenašla

Odličovací olej jsem koupila na stránce biobeauty.sk a jsem s ním velmi spokojená. Už mi pomalu dochází a vím, že si ho koupím znovu. 

Hydrofilní odličovací olej granátové jablko od Saloos
dostává 5 z 5-ti srdíček.


SHARE:

40 komentářů

  1. Vyzerá dobre :) Granátové jablko milujem a taktiež mám poslednú dobu dosť suchú pleť.

    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Lákal by mně, jen mně trochu odrazuje, že je určený pro suchou/zralou pleť, po většinu roku mám pleť smíšenou/mastnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý si vybíráme dle typu svojí pleti. :-) V jejich nabídce najdeš odličovací oleje i pro tvůj typ pleti. Děkuji za komentář, do článku přidám odkaz se seznamem těchto olejů, každý má své účinky. :-)

      Vymazat
  3. Určite to nádherne vonia

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Nevypadá špatně, ale spíš mě lákají ty normální oleje, než tyhle odličovací :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se už na ně dívala a až příště budu objednávat, tak si do košíku nějaký přihodím. :-)

      Vymazat
  5. S touto značkou nemám skúsenosti, no vyzerá celkom dobre :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. Pořád básním o tom, že už si také musím konečně pořídit něco od Saloosu, protože ty výrobky vypadají, že jsou vážně super! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem moc spokojená. Až si někdy budeš objednávat, tak určitě přihoď nějakou drobnost od Saloosu do košíku. :-)

      Vymazat
  7. od Saloosu ma este nikdy nic nesklamalo len obcas trochu bojujem s ich davkovacmi
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla problém při první aplikaci, kdy se mi vylilo větší množství než jsem chtěla, ale potom jsem se už naučila. :-)

      Vymazat
  8. O tom slyším poprvé :) každopádně musí stát za to :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Saloos oleje mám všechny moc ráda, konkrétně z těch odličovacích mám verzi levandule a je to nejlepší odličovač :) Ten aplikátor je sice trochu nešikovný, ale já se ho už naučila používat tak, že si navlhčený tamponek přitisknu na otvor a celou lahvičku otočím, ono se zdá, že se tam toho takhle vyleje hodně, ale přijde mi, že právě tak akorát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ten je tuším na stránce uveden jako top. :-) Taky ho tak používám. Jen to první použití bylo problematické a zmátl mě i popis na lahvičce. Teď už je to v pohodě a děkuji za komentář, do článku to dopíšu. :-)

      Vymazat
  10. Vypadá nádherně a granátové jablka zbožňuju, nejspíš jej zkusím ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně vyzkoušej, myslím, že budeš spokojená. :-)

      Vymazat
  11. Vyzerá veľmi dobre! Práve skúšam od Saloosu odličovač očí, ale akosi mi nesedí, ale stále mu dávam šancu a snáď sa to zmení, inak to bude moja prvá negatívna skúsenosť s touto značkou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je můj první výrobek od nich, odličovač očí jsem ještě neměla. Chystám se na jejich pleťové oleje, že raz vyzkouším. :-)

      Vymazat
  12. já měla právě ten pro smíšenou až mastnější pleť a byl super :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám Lemon Tea Tree a jsem fakt spokojená :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Ojoj, to mě mrzí to první dávkování :D Mám od Saloos taky tenhle odličovací olej, ale bergamot a je moc příjemný. Jsem ráda, že taky jedeš v přírodní kosmetice, dozvím se o to víc tipů na skvělé produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych vyzkoušela i pleťové oleje. A to první dávkování? To jsem celá já. :-D

      Vymazat
  15. Miluji značku Saloos, doma mám hned několik produktů ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  16. Taky jsem tento hydrofilní olej měla, akorát to nebyla myslím žádná konkrétní parfemace :) Odličoval na jedničku a perfektní bylo, že to oční okolí nebylo nijak napnuté, ale hezky vyživené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bývají i bez parfemace? Musím jejich nabídku pořádně omrknout. :-)

      Vymazat
  17. Vždy som chcela vyskúšať odličovacie oleje, ale nikdy som sa k nim nedostala. Tento však vyzerá účinne :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl taky můj první olej a lituji, že jsem si nějaký nekoupila již dříve. Účinný byl perfektně, poradil si s veškerým makeupem, takže za sebe můžu doporučit. :-)

      Vymazat
  18. Super článek! Tvůj blog se mi moc líbí! Stávám se pravidelným čtenářem! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  19. Rada bych vyzkousela na moji smisenou plet, tak doufam ze se mi to podari. Saloos uz chci dlouho vyzkouset. :-) pracovali jsme z touto znackou na praxi.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig