sobota 13. února 2016

Mé lakování nehtů se srdíčky

Přeji pěknou sobotu.

Akorát je nejvhodnější doba na různé tvary srdíček a já bych vám ráda ukázala mé lakování nehtů se srdíčky.

Na lakování jsem potřebovala base coat, bílý a růžový lak, top coat a zdobítko na nehty.


V první řadě jsem nalakovala nehty base coatem a potom barevným lakem. Dva nehty jsem nalakovala bílým a zbytek růžovým lakem.

Na bílý lak jsem pomocí zdobítka udělala srdíčka. Na jedno srdíčko potřebujete tři tečky. Dvě nahoře a jednu dolů doprostřed.

Můžete si se zdobítkem pohrát aby srdíčka vypadaly lépe a po zaschnutí přelakovat top coatem.

Samozřejmě také můžete barvičky úplně jinak zkombinovat, srdíčka udělat větší nebo menší, fantazii se meze nekladou.

A jak jste na tom s lakováním vy? Lakujete si nehty často nebo vůbec?
SHARE:

48 komentářů

  1. Jé, to je roztomilý :) A máš hezké nehty :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Máš naozaj nádherné nechty :) Krásny nápad :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezký, děkuji za tip Marťo, dnes si je udělám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to je roztomilé a jednoduché, za mne palec nahoru :)
    eL

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! :) Já nosím gelové nehty, protože jsem na lakování strašný rapl :D :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky mívala gelové nehty, ale potom kvůli práci jsem je nemohla nosit a už jsem se k nim nevrátila. :-)

      Vymazat
  6. jéé, tak to sú roztomilé nechty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Já taky. :-) Odlakuji a znova nalakuji. Někdy dávám pauzu a pořádně je vyživuji olejíčkem na nehty.

      Vymazat
  8. Moc hezké:-) Já nehty lakuji, ale na zdobení nemám buď čas nebo nervy:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Zdobení není až tak složité, jen to chce trpělivost a nanášet druhou vrstvu nebo ozdoby až lak pořádně zaschne. :-)

      Vymazat
  9. Máš super tvar nehtů. A takhle nalakované jsou roztomilé. <3
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezká manikúra:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Jééj to je zlaté. Na blogu mám sériu #NAILS, čiže mne takéto nail art ide od ruky. :-)
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  12. Nejnevaj sa, ale kde si kúpila zdobítko? Inak nádherné, prenádherné nechty. Úžas

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, na Aliexpressu v sadě i se zdobícími štětci. http://www.aliexpress.com/item/Wholesale-8-kolinsky-hair-Acrylic-Nail-Brush-Uv-Gel-Brush-Nail-Art-Brush-20pcs-lot/32362645981.html Ale dají se tam sehnat i samotné zdobítka bez štětců. :-)

      Vymazat
  13. nádherné nehty :) moc se ti to povedlo. Top coat mám taky a jsem s ním spokojená. :) Jen mi připadá, že strašně dlouho schne.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Top coat je super. Opravdu pomalu schne. Mám i kapky od Essence pro rychlejší schnutí laku, ale schne to s nimi snad ještě déle. :-D

      Vymazat
  14. Moc hezké tématické k tomu Valentýnu :) Takhle dlouhé nehty jsem nikdy neměla, mě dlouhé vytáčejí a jsou mi nepříjemné, takže s nimi žádný velký nail art nedělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě se líbí, když jsou nehty delší, ale chápu, že někomu můžou vadit. :-)

      Vymazat
  15. to je zlatunké :) na ľavú ruku sa to robí super, ale na pravej to býva obtiažne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a proč myslíš, že tu mám vyfocenou levou ruku? :-D Ale neee, dělám si srandu. Přítel mi řekl, že na pravé ruce mám srdíčka hezčí. Jsou jiné než na levé ruce v tom, že jsou akorát trochu menší. :-)

      Vymazat
  16. Máš krásny tvar nechtov. Farby lakov sú nádherné a sýte, ale skôr by som si ich nechala až na leto. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle se ti opravdu moc povedlo. Je to pekne. Ja si pri praci lakovat nehty nemohu.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  18. The post is fantastic! I love it:)
    Happy St. Valentine's Day!!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. tak to je nádherné, ako vždy!!! :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem ráda, že se líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Strašne zlaté lakovaní! Podarilo sa :-)

    OdpovědětVymazat
  22. wooow krásne nechtííky!!! pozývam ťa aj tvoje čitateľky na svoju giveaway o kabelku Michael Kors u mňa na blogu :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný, připomíná mi to spíš Mickey Mouse:-), ale jinak moc hezké, jak nehty, tak barvičky!

    Papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig