čtvrtek 18. února 2016

Přírodní sprchová pěna Štěstí od Soaphorie

Přeji pěkný den, milé čtenářky.

Dneska tu pro vás mám přichystanou recenzi na přírodní sprchovou pěnu Štěstí od Soaphorie.

U výrobku si můžete přečíst, že sprchové pěny vytváří nepopsatelný a jedinečný požitek při sprchování a promění každodenní koupel na luxusní kouzlo. Sprchové pěny s inovativní konzistencí jsou velmi šetrné k pokožce a přitom účinně odstraní nečistoty z jejího povrchu. Jsou obohaceny o hroznový, kokosový a meruňkový olej, které zabraňují vysoušení a zanechávají pokožku sametově hebkou, jemnou a plnou vitality.

Jak už jsme u Soaphorie zvyklí, tak jsou výrobky balené ve skleněných nádobkách, které jsou velmi podobné těm zavařovacím. I tato pěna je ve skleněné nádobce. Celkově se mi balení moc líbí, ale raději ji mám schovanou ve skříňce a když se jdu sprchovat, tak si ji vytáhnu. Bojím se, aby ji někdo z poličky neshodil, protože by to byla velká škoda. Výhodou tohoto balení je, že se dá znovu použít.


Po otevření vás omámí nádherná vůně, která se po nanesení na tělo ještě více rozvoní. Škoda, že nemůžete přes monitor přivonět.

Když jsem ji poprvé otevřela, tak jsem čekala úplně jinou konzistenci, měkčí. Spíše bych ji přirovnala ke krásně vyšlehané tužší pastě.

Pěna se používá stejně jako sprchové gely. Přímo na stránce Soaphorie jsem se dočetla, že je vhodná i do koupele, kdy dáte kousek pod tekoucí vodu a měla by vám vytvořit bohatou pěnu. To jsem ale nezkoušela, protože máme jen sprchový kout. Tak kdo pěnu a vanu má, může vyzkoušet. Já ji používám tak, že si naberu do ruky menší množství pěny a roztírám ji po mokré pokožce. Krásně po těle klouže a vytváří jemnou pěnu. Jak už jsem výše psala, tak po nanesení se ještě více rozvoní a po umytí zanechá na těle už jen jemnou vůni. Hezky pěna umyje, nevysušuje a jsem s ní moc spokojená. Navíc mám po umytí velmi dobrý pocit, že jsem se umývala přírodním výrobkem.

Pěna je ručně vyrobená a není testovaná na zvířatech. 

+ krásně voní
+ přírodní
+ nevysušuje
+ hezky umyje
+ eko balení
+ netestovaná na zvířatech

- žádné jsem nenašla

Pěnu jsem dostala k zrecenzování od paní Míši z obchůdku krasnakazdyden.cz a moc ji za možnost vyzkoušení děkuji. Pěna je naprosto skvělá, velmi příjemná a vám ji můžu jen doporučit. Navíc si Míša dává záležet na krásném balení balíčků, objednejte a sami uvidíte. Pěnu koupíte tady.

Sprchová pěna Štěstí od Soaphorie 
dostává 5 z 5-ti srdíček.
SHARE:

33 komentářů

  1. Kosmetika mě hrozně láká, asi už budu muset něco vyzkoušet. :) Jinak moc pěkné fotky, vážně sis krásně vyhrála! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kosmetiku určitě vyzkoušej, je skvělá.

      Vymazat
  2. vyzerá zaujímavo, som ešte nevidela v takomto podávaní :))

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  3. O téhle značce už nějakou dobu čtu a láká mně čím dál víc, moc se mi líbí ty obaly a tahle sprchová pěna vypadá luxusně:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá hezky, jen by mi asi vadilo to dávkování :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. jůů ten je krásný a pokud voní tak jak vypadá, musí být fakt super :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá krásně! Musím ale říct, že by mi vadilo to balení, nemám ráda, když musím do produktu sahat :/

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono i to skleněné balení není dobré na poličku do koupelny. Ale pěna je skvělá. Jediné, kde mi trochu vadí, že musím sahat do produktu je balzám na rty. :-)

      Vymazat
  7. Ty jo, to musí být fakt skvělý produkt :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  8. O téhle značce jsem párkrát četla ale abych pravdu řekla, nijak moc mě neláká, každopádně tohle vypadá dobře :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. Každá jsme na něco jiného. Já předtím o přírodní kosmetice neměla ani tušení a také mě moc nelákala, ale teď bych ráda kompletně přešla jen na přírodní kosmetiku.

      Vymazat
  9. To vypadá naprosto krásně, líbí se mi ta konzistence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konzistenci jsem očekávala úplně jinou, ale i tak byla moc příjemná. :-)

      Vymazat
  10. Souhlasím s tím, že balíčky jsou vždy zabalené opravdu krásně :) Jinak sprchová pěna vypadá skvěle, tahle našlehaná konzistence mě u Soaphorie prostě baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám od nich i tělové suflé a je přímo boží. Mám tuto značku moc ráda. :-)

      Vymazat
  11. Ach musi vazne nadherne vonet, no je na case si take neco od teto znacky poridit. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup šup, jsem zvědavá, co si vybereš. :-)

      Vymazat
  12. Už jsem tuto kosmetiku u několika blogerek zaznamenala a musím říct, že všechny ty jejich produkty vypadají vážně krásně :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím, co jsem od této značky vyzkoušela, tak jsem byla dost spokojená. :-)

      Vymazat
  13. Vyzerá to naozaj super a musí i krásne voňať. Určite po nej v najbližšej dobe siahnem aj ja. Inak ak mám byť úprimná, slovo pena, ma trocha zavádza k vani. Nakoľko som si však prečítala tvoj príspevok, je mi jasné, že je tento výrobok na telo a dá sa super použiť a môžu ho použiť aj tí, ktorí majú len sprchový kút

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěna se dá použít i do vany, kde by měla vytvořit bohatou pěnu. To jsem ale nezkoušela, protože máme jen sprchový kout. Jestli si ji koupíš, tak ji určitě vyzkoušej i ve vaně, jsem zvědavá na tu pěnu. :-)

      Vymazat
  14. Vyzerá to parádne :) To musí krásne voniať :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné fotky, Marti! Škoda, že nemůžu přes monitor přivonět, ale je mi jasné, že je to opravdové blaho. Zkoušela jsem levandulovou pěnu, jenom vzoreček, a bylo to něco úžasného. Hezky jsi si vybrala a moc hezky popsala tu celou lahodnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. zatím mě žádný výrobek od Soaphorie nezklamal. :-) Voní opravdu nádherně.

      Vymazat
  16. O tejto značke som veľa čítala, no zatiaľ som ju nevyskúšala, no toto vyzerá naozaj úžasne :) a plus tvoje fotky sú skvelé ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už od nich měla více výrobků a zatím mě ani jeden nezklamal. Děkuji za pochvalu fotek. Snažila jsem se, aby vypadaly hezky. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig