pondělí 1. února 2016

Spotřebováno 01/2016

Přeji pěkný večer, milé čtenářky.

Začátek měsíce je tady a já vám opět přináším článek se spotřebovanými výrobky za minulý měsíc.


1. Extra jemný odličovač očí Nivea - Krásně voněl, oční okolí hydratoval, ale špatně se mi s ním odličovala řasenka. Navíc po čase mě z něho začaly pálit oči, tak jsem se rozhodla, že ho nespotřebovaný vyhodím. Více si o něm můžete přečíst tady a znovu si ho určitě nekoupím.

2. Tuhý antiperspirant Fa - Krásně voněl, ale na mé pocení nestačil. Navíc mi přišel až moc tuhý a špatně se mi nanášel. Znovu si ho nekoupím.

3. Vzoreček intenzivní kúry na vlasy Balea s keratinem a bez silikonů - Voněla docela hezky a vůně šla z vlasů cítit i na druhý den. Navíc se vlasy krásně leskly a byla jsem spokojená. Klidně bych koupila plné balení.

4. a 5. Vzorečky tělového másla a minerálního šamponu Mineral Beauty System - Jedná se o přírodní kosmetiku a můj názor si můžete přečíst tady.

6. Micelární voda Bioderma - Mám ji ze všech micelárek nejraději. Pleť hezky vyčistí a až mi dojde další vzoreček v zásobě, tak bych si ráda koupila plné balení.

7. a 8. Šampon s kondicionérem Aqua light od Pantene Pro-V - Moje stálice a jsem s touhle dvojicí velmi spokojená, koupila jsem si další balení.

9. Tekuté mýdlo s vůní třešní a třešňových květů Balea - Nádherně voní a všechny jejich tekuté mýdla mám moc ráda a kupuji je opakovaně.

10. Sprchový gel Discover Karibský vánek Oriflame - Na jejich stránkách jsem ho už nenašla, ale hezky voněl, dobře pěnil a pokožku nevysušoval. Jen se mi po čase rozbil vršek a nešel mi výrobek zavřít, což můžete vidět i na fotce, že je pootevřený. Kdyby se ještě dalo, tak bych klidně znovu koupila.

11. Sprchový gel Nature secrets s vůní Aloe vera a melounu od Oriflamu - Krásně voněl, dobře pěnil a pokožku nevysušoval. Celkově s pečující kosmetikou od Oriflamu nemám žádný problém a klidně bych si sprchový gel znovu koupila.

To bylo z mých spotřebovaných výrobků všechno a v nejbližší době se můžete těšit na recenzi hydrofilního odličovacího oleje od Saloosu, ukážu vám mou sbírku laků na nehty a taky vás potěším nějakou giveaway.
SHARE:

23 komentářů

  1. Tyhle články s hodnocením spotřebovaných produktů mám prostě nejraději :) ...zrovna jsem si taky koupila celou sadu Pantene Aqua Light, tak se na ni moc těším :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenost mám jen se sprcháči z Oriflamu, měla jsem variantu s malinou a pak levanduli s fíkem a tato kombinace patří k mým nejoblíbenějším :)

    OdpovědětVymazat
  3. to mydlo milujem a je pre mňa veľmi nostalgické .. pripomína mi určite obdobie v živote :) zvláštne :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tá 11ka - sprchovací gél vyzerá fakt perfektne. Určite má krásnu vôňu

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  5. Ty sprcháče od Oriflamu vypadají zajímavě! :)

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  6. Micelárku od Biodermy také používám, je opravdu dobrá. Ten melounový sprcháč musí vonět krásně!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  7. Odličovač od Nivei mi taky nesedl. Pantene Aqua light mám ráda, ale chce to prostřídávat, jinak by už ten efekt nebyl takový. A Baleácká mýdla jsou u mně stálice, kupuji snad pokaždé, když jsem v dm:-)

    OdpovědětVymazat
  8. ten sprchový gel od oriflame mám taky ale malinu,je super!
    All About Everything

    OdpovědětVymazat
  9. Mám zkušenost akorát se šamponem a ten byl moc fajn :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  10. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  11. Pekný článok. Takéto posty milujem. Pantene som používala ale skôr som mala mastné vlasy.

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná to várka :-) Ten tuhý deo od Fa mě taky moc nevyhovoval, nepřišel mi nijak extra dobrý. Za to souhlasím s pečující kosmetikou od Oriflame, s tou mám dobré zkušenosti a sprchové gely, konkrétně ten co tady máš ale i jiné z řady Natural secret mám moc ráda a už jsem spotřebovala několik lahví, nejvíce mě oslovil levandulový.

    OdpovědětVymazat
  13. Holky, všem moc děkuji za komentáře, neuvěřitelně mě těší a posouvají vpřed. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Odličovače od Nivei ani mne nikdy nejak nesedeli, používam dvojfázový od Yves Rocher a je skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  15. Very cool, I love it!! Have a nice day!
    LARA CROFT inspired outfit by NEWCHIC on my last post HERE!

    Do you want to follow each other? Let me know! :)

    •♥• Mary María Style •♥•

    OdpovědětVymazat
  16. Přesně jak už ostatní píšou,tyhle články mě moc baví a to třešňové mýdlo musí být boží :)
    Im going through changes || Můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ráda tyto články u jiných čtu. :-) Třešňové mýdlo je opravdu dokonalé, doporučuji a určitě ho vyzkoušej, nádherně voní.

      Vymazat
  17. Spotrebované produkty- to sú proste jediné skutočne do dna overené recenzie! Mám ich veľmi rada!
    Another.day.with.Hana

    OdpovědětVymazat
  18. Sprcháče od Oriflamu jsou moc fajn, já mám teď mátovo-malinový sprchový peeling... ♥

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  19. 6+11 vypadjí moc dobře :)) po nějaké micelárce se právě ohlížím, díky za tipy :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Asi taky vyzkousim ten sampon s kondicionerem. Posledni sprchac od oriflame tyhle mam velice rada. :-) voni opravdu bozsky.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig