sobota 6. února 2016

Tip na časopis s balzámem na rty

Přeji pěkný den.

Opět vám přináším tip na slovenský časopis, ke kterému je jako dárek přiložený balzám na rty.

Jedná se o časopis Eva a začínám ho mít čím dál tím raději. 
V časopisu najdete tipy na Valentýnské dárky ze světa módy a krásy.

Dozvíte se, co vám o svém protějšku prozradí jeho ruka.

5 odstínů jara podle makeup artistů.


Manuál na získání hebkých rtů a nejlepší zimní ošetření. Mezi balzámy zahrnuli i ten svůj, který přidali jako dárek k časopisu.

Pro ty, co mají problémy se spaním je tenhle článek skvělý.

Také v časopisu najdete návody na různé smoothie nápoje a spousty dalšího.

A teď něco málo k balzámu na rty. Balení je vajíčkové, podobné Eosu. Na výběr máte ze třech vůní. Ovocný, jahodový a melounový. Já jsem si vybrala ovocný. V časopisu je napsané, že hydratuje, zvláčňuje a vyživuje rty. Časopis jsem kupovala včera, balzám jsem použila na noc a byl velmi příjemný. Docela pěkně sladce voní a více můžu hodnotit až později.

Vyfotila jsem vám i složení balzámu.

Lákají vás časopisy jen s dárky nebo si kupujete časopisy i bez dárku?
SHARE:

49 komentářů

  1. Jéj tak po tento časopis musím určite skočiť. Časopisy nekupujem často, no ak ma nejaký zaujme neváham a kúpim si ho. (Ďakujem za tip ♥)
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Časopis je pěkný a dárek ještě hezčí. :-)

      Vymazat
  2. Ani Marti nevim jestli tento casopis prodavaji i v CR :) libi se mi. Ja si kupuji cadopisy jen kdyz me zaujme darek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to netuším, podle mě asi ne. Ale až pojedu do ČR a zaujme mě tam nějaký časopis, teda spíše dárek k časopisu, tak na něj taky určitě napíšu tip. :-)

      Vymazat
  3. Tak po Eve sa určite mrknem, najmä kvôli skvelému darčeku:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni, s dárkem jsem zatím spokojená. :-)

      Vymazat
  4. Časopis jsem si nekoupila....už ani nepamatuji. Mám pocit, ze jsou všechny stejné a všechny o ničem. Ale pokud je k němu dobrý dárek....
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si tu na Slovensku taky moc časopisy nekupovala, ale zjistila jsem, že se mi tu pár líbí. Za zmínku stojí tato Eva, ale i Emma je super. :-) Jinak také kupuji hlavně kvůli dárku.

      Vymazat
  5. Já se přiznám, že si teda mnohem častěji kupuji časopisy kvůli dárku, ale už dlouho jsem nenarazila na nějaký, který by mě zaujal. A když si nějaký časopis přece jen koupím, nějak se nedostanu k jeho přečtení :D

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si časopisy kupuji také hlavně kvůli dárku a k přečtení se dostanu vždy. Někdy jsou v nich zajímavé články, které mě baví. :-)

      Vymazat
  6. Vypadá celkem dobře :) časopisy kupuji jen občas, protože je v nich pořád to samé dokola :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nekupuji nijak často, jen pokud mě zaujme dárek. :-D

      Vymazat
  7. Ja si kupuji casopisy jenom vyjimecne a prave jedine kvuli darku, jinak samotne casopisy nejsou zrovna to prave cteni pro me :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, každému vyhovuje něco jiného. Já si ráda i časopis přečtu, ale také mě nejvíce naláká dárkem. :-)

      Vymazat
  8. Tak po tento časopis si asi budem musieť skočiť do obchodu :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Take mam rada casopisy s darky. Pos!edni dobou v Uk jsou casopisy bez darky. Balzam vypada fajn.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. Ráda bych se k tobě na nějaký časopis s dárkem podívala. :-)

      Vymazat
  10. Ja osobne nečítam časopisy ale EMU si občas prečítam (moja kamarátka si zvykne kupovať) a teda cez prestávku si občas listujem a čítam

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
  11. Ja si kupujem časopisy iba keď je k nim nejaká drobnosť ktorá ma láka! :D časti ti býva veľmi výhodné... Inak si ženské magazíny nekupujem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nás více. :-D Vždy musí být dárek :-)

      Vymazat
  12. Keď som ešte čítala takéto časopisy - Eva a Emma boli mojimi favoritmi. Teraz som však po nich nesiahla azda aj rok. Asi je načase zmeniť to :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si určitě po čase kup, třeba něco změnili k lepšímu. :-)

      Vymazat
  13. Tyhle časopisy pro ženy mám moc ráda, ale v poslední době si je vůbec nekupuji. Určitě se na nějaký podobný podívám. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  14. Už ho mám doma a tiež ten istý modrý balzam. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvažovala jsem ještě nad jahodovým, ale nakonec vyhrál ovocný. :-)

      Vymazat
  15. Časopis vypadá zajímavě. Jednou za čas mě nějaký časopis zaujme podle titulní strany, ale většinou mě pak čeká zklamání.

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, tak na hlavní straně bývá vždy to nejzajímavější vypsané, ale tento časopis se mi zalíbil. :-)

      Vymazat
  16. Fúha, som si ani nevšimla, že vyšlo nové číslo. Balzám vyzerá fajn ♡

    ♡ Giveaway ♡

    OdpovědětVymazat
  17. Už dlho som si nekúpila evu čiže sa asi zastavím v najbližšej trafike. NINAVE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně můžeš, balzámek vypadá fajn a v časopisu se dají přečíst i zajímavé články. :-)

      Vymazat
  18. Ten asi se v Česku neprodává, že? :) já sice si kupuji jen Joy nebo cosmopolitan, ale ne moc často, tak bych si ho asi ani nevšimla :(

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že ne, ale nejsem si tím jistá. Až budu v ČR a nějaký časopis mě tam s dárkem zaujme, tak dám tip i na český časopis. :-)

      Vymazat
  19. Jé, škoda, že ho nemáme v ČR, balzámek vypadá moc hezky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  20. složení vypadá lákavě a časopis taky! hned se jdu kouknout na internet, že bych si ho předplatila :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jej, škoda, že nejsem ze Slovenska, jinak bych si tenhle časopis hned koupila :D
    Jinak teď si kupuju časopisy už jenom kvůli dárku, ale několik let jsem předplacený ELLE, jen už mi přišlo, že se tam neustále psalo to samé a už mě ani nebavilo ho číst :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  22. Je škoda že je ze Slovenska, balzámek by mě zajímal:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Škoda, že práve teraz ho nezoženiem a keď sa vrátim domov už asi nebude. :) Inak by som po ňom hneď skočila! :)

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig