čtvrtek 4. února 2016

Valentýnské tipy

Přeji pěkný den.

Svátek zamilovaných se nám pomalu blíží a já jsem pro vás vymyslela pár tipů, co své drahé polovičce koupit.

Tipy pro muže
Svému muži (příteli) můžete koupit vtipné boxerky, které by si sám určitě nekoupil a bude v nich zaručeně chodit jen před vámi.
Jako krásný dárek mi přijde jakékoliv duo hrníčků ze kterých si budete společně vychutnávat ranní kávu. Taky se mi líbí oblečení, které k sobě pasuje a když půjdete s partnerem vedle sebe, tak nápisy každý pochopí.
Dále můžete muži darovat polštářek s nápisy love se kterým bude každou noc usínat.
Skvělý nápad je koupit nějaké foto rámečky a do nich vložit své společné fotky.
Myslím, že každého chlapa by mohl potěšit jeho oblíbený parfém nebo jakákoliv jeho oblíbená kosmetika a určitě nic nepokazíte tím, když koupíte malého roztomilého medvídka se srdíčkem nebo čokoládovou bonboniérou ve tvaru srdce.


Tipy pro ženy
Přijde mi, že chlapi to mají s dárky vždy jednodušší.
Své milované můžete koupit kytici, oblíbený parfém nebo oblíbenou kosmetiku.
Každou ženu potěší nějaký krásný šperk , ale i klidně sexy spodní prádlo.
Určitě nic nepokazíte koupí roztomilých polštářků, plyšovým medvídkem a v neposlední řadě i čokoládovou bonboniérou ve tvaru srdce.

Tipy na společný zážitek
Můžete si zajít na společnou večeři, nechat si dopředu nazdobit stůl a vytvořit si tak romantickou atmosféru s kapkou vína.
Zdroj

Pokud máte doma větší vanu, tak není nic lepšího než společná koupel při svíčkách a trošce vína.
Zdroj

My s přítelem Valentýna neslavíme, ale vždy si dáme nějakou drobnost v podobě srdíčkové bonboniéry. Když jsem ještě bydlela s rodiči, tak maminka pravidelně na Valentýna kupovala tatínkovi čokoládové srdíčko a nikdy nezapomněla i na mě. 

Co vy a Valentýn, slavíte?
SHARE:

35 komentářů

  1. Valentýn slavíme asi tak, že si uděláme hezký den, případně zajedeme na bazén na večerní plavání, dáme si maličkost a je nám fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu si pomoct, ale dárky se vybírají jednodušeji pro ženy. Proto jsem ráda, že jsme se s přítelem rozhodli, že si zajdeme na večeři a uděláme si hezký den, podobně jako píše Dendy :) Nevím totiž, co už bych měla koupit :)))
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím. No, jak jste spolu dlouho, tak už je ve vybírání co koupit problém. :-)

      Vymazat
  3. Valentýn slavíme, ale taky si dáme jen nějak sladkost :) Tvé tipy jsou skvělé, brala bych hned všechno

    OdpovědětVymazat
  4. na mne sa vždy vyjašil ružami, medvedíkom, bonboniérou :)) a tie trička mi prídu riadne roztomilé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a v tom to mají chlapi jednodušší, že koupí kytku a mají dárek. :-D Mě se ty trička taky líbí. :-)

      Vymazat
  5. Hezké tipy :) Já valentýna neslavím, i když teď momentálně ani nemám s kým :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tak držím palce aby co nejdříve bylo s kým ho slavit. :-)

      Vymazat
  6. My na takéto veľmi nie sme. :) myslím si. Že ak sa niekto správa zle celý rok, jeden deň to nevynahradí a preto tento sviatok nejak neoslavujeme ale kúpime si niečo keď nás napadne. V každom prípade cháoem, keď to niekto oslavuje :) ja osobne som zorganizovala únik zo zamknutej izby, nakoľko tam už dlhšie chcel ísť a s jeho rodinou sa tiež moc nestretávam (viac chodíme von alebo ku mne). Ale to nerátam za valentín.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky říkáme, že se máme rádi po celý rok a ne jen jeden den v roce. :-)

      Vymazat
  7. Tipy jsou opravdu skvělé! My s přítelem však Valentýna moc neslavíme. Ten den se snažíme být pouze spolu a já od něj dostanu pokaždé růži nebo bonboniéru a to je všechno. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jééé, tak to je taky hezké. Hlavní je, že jste spolu a uděláte si pěkný den. :-)

      Vymazat
  8. Ja naozaj neviem čo by som dala partnerovi - určite nič "sladké". My si darčeky dávame hocikedy - nemusia byt vianoce, narodky a pod.... boli narodeniny či vianoce čo sme si nič nedali ale v priebehu roka, keď sme objavili niečo presne pre toho druhého tak sme si to dali :) Pred táždňom som mu dala kolekciu posterov k Star wars :) Valentýna neprežívame ale radi si urobíme pekný večer spolu :)
    Another.day.with.Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, jak to má každý jinak. My si taky dáváme dárky, ale na Vánoce a na narozeniny na sebe nikdy nezapomínáme a vždy si něco dáme. :-)

      Vymazat
  9. Tipy na darčeky sa vždy zídu - či už vianočné, narodeninové alebo valentínske. Tento rok nemusím ale našťastie nič riešiť, a tak som sa rozhodla, že venujem niečo sama sebe. :D Veď sa musíme mať rady. :) Super tipy!
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, moje slova. :-D Taky si často dělám sama sobě radost v podobě nákupu různých věcí. :-)

      Vymazat
  10. Na moc velké kýčovité srdíčkové oslavy nejsem (většinou použiju Valentýn jako důvod koupit něco sama sobě :D), nejradši mám společné zážitky, takže večeře, nebo třeba víkend někde pro dva, to se teď hezky sešlo, že je Valentýn v neděli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noooo, víkend pro dva bych taky brala. A koupit něco sama sobě je samozřejmost. :-D

      Vymazat
  11. Ježiš ty trička jsou boží! Ty bych brala ♥ My si nejspíš uděláme společnou večeři :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí. Společná večeře je fajn. :-)

      Vymazat
  12. Ty trička sou úplně úžasný!!! No vidíš to, alespoň jsi mi připomněla, že taky ještě nic nemám. Musím vyrazit do obchodu :)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/2016/02/too-faced-bon-bons-paletka.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já tu píšu tipy a taky ještě nic nemám. :-D Vždy nechávám všechno na poslední chvíli. :-)

      Vymazat
  13. Myslím si že dobrá večeře, společná koupel či masáž je asi to nejlepší plus menší dárek a takovýto krásný den by se měl dít vícekrát do roka.

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig