pondělí 3. dubna 2017

Balíček s překvapením a jarní dekorace

Přeji pěkný den.

Taky si říkáte, jak souvisí balíček s překvapením s jarními dekoracemi?

Odpověď je velmi jednoduchá. S e-shopem stoklasa.cz jsme se domluvili, že mi sestaví tajný balíček a já z něho něco jarního vytvořím.

Bála jsem se, že nebudu vědět, co z balíčku vytvořit, ale e-shop mi zabalil samé použitelné věci. Při rozbalování jsem byla nadšená, velmi ráda něco tvořím a brala jsem to jako výzvu.

Balíček přišel velmi rychle, jako vždy a obsahoval bažantí peří, dekorační květy, vatové vejce, dřevěné ptáčky, jutové mašle, slaměný věnec, mix dekoračních stuh, papírovou stuhu, papírové provázky, stuhu se vzorem a sisalový provázek.


Z balíčku jsem nemusela použít vše a mohla do tvoření přidat i své věci.

Úplně jako první jsem vyrobila závěsnou dekoraci, kterou si můžete pověsit kamkoliv. Na dveře, na zeď, já ji pověsila na okno. Je to vlastně mašlička, na které je ptáček, z toho dolů visí stuhy a na papírových provázcích jsou přilepené vajíčka, které jsem ozdobila jarními nálepkami.

Jako druhou dekoraci jsem vytvořila klasické zapichovátka do květináče. Vatové vajíčka mají na jedné straně dírku, akorát na špejli, tak jsem ji musela využít. Zdobení už záleží na vás. Já si udělala srdíčkové a hvězdičkové ozdoby, které jsem na vejce nalepila, ale doporučovala bych i kytičku. A potom jsem vytvořila zajíčky. Tady se opět fantazii meze nekladou. Stačí jen barva, černý fix, chlupaté drátky a malé bambulky na nos.

Nejjednodušší byl asi tento věnec, na který jsem dekorace jen lepila a hrozně se líbí mamince, tak ji ho daruji.

A jako poslední jsem vytvořila košíček s kuřátkem. Košíček je vytvořený z papírového obalu na vejce, uvnitř je přilepená látka a vnější část je obmotána sisalovým provázkem. Ouško jsem vytvořila z copánku a dovnitř košíčku vložila kuřátko.

Doufám, že se vám mé jarní dekorace líbí a děkuji e-shopu stoklasa.cz za zpříjemnění volných chvil tímto tvořením.
SHARE:

36 komentářů

  1. Uplne krasne si to urobila :)), hlavne ten veniec a tie vajicka su pecka :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc pěkný výzdoba. Jaro už je přivítáno tak teď ještě ty Velikonoce :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikonoce moc nemusím, ale výzdoba bývá krásná. :-)

      Vymazat
  3. krásna výzdoba, tie vajíčka sa mi veľmi páčia ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne dekorácie, ten veniec je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké dekorace. Šikulka.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné dekorace, nejvíc se mi líbí ten věnec. Jsi šikovná:-)

    OdpovědětVymazat
  7. A to se kdy stalo, že UŽ jsou Velikonoce? Vždyť před chvilkou byl Ježíšek :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Jeej, tak to sa ti naozaj vydarilo! Krásna výzdoba :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  9. Velikonoce moc nemusím, ale ty ozdoby jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow. První chlap, který nemá rád Velikonoce. :-D Já tento svátek taky nemám ráda, ale výzdoba kolem je krásná. :-)

      Vymazat
  10. Tohle se ti vážně povedlo! Věnec se mi také moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Juuuu, to se moc povedlo ! :) Musím si pořídit domů taky nějakou hezkou výzdobu O:-).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé, tolik krásných ozdůbek jsi vyrobila :) seš opravdu šikovná. Líbí se mi to, že Ti poslali balíček a ty jsi tvořila

    OdpovědětVymazat
  13. Ten věnec se mi líbí nejvíc. ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se moc líbí ten věnec. Já mám pro ně slabost a pro každé roční období mám na dveřích vždycky nový :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Věnce se mi taky líbí pro každé roční období. :-)

      Vymazat
  15. jé ty jsi fakt hodně kreativní, skvělé nápady a skvělá dekorance, normálně při pohledu na to jsem dostala dobrou náladu.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  16. Nejvíc se mi líbí ten věnec. :) A nevím proč, ale z nějakého důvodu jsem si myslela, že Stoklasa prodává jen šperky. :D Takže určitě mrknu na jejich sortiment.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stoklasa prodává snad všechno. Já si tam třeba koupila nádhernou kabelku. Určitě jejich nabídku omrkni, mají toho spousty. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig