neděle 8. dubna 2018

Voňavá koupel se Soaphorií

Přeji krásné nedělní ráno.

Když jsem věděla, že pojedu k rodičům do ČR, utíkala jsem do obchůdku Soaphorie a nakoupila hned několik bomb do koupele. Pár jsem koupila i kamarádce a v dnešním článku vám představím dvě šumivé a dvě pěnivé bomby do koupele.


Soaphorii určitě každý z vás pozná. Jedná se o přírodní kosmetiku, ručně vyráběnou, pochází ze Slovenska a my se teď rovnou vrhneme na povídání o šumivých bombách.

V obchůdku mě nejvíce zaujaly vůně mléčné potěšení (moje nejoblíbenější) a citrusová bomba. Obě voněly moc hezky a abych vám vůně trochu přiblížila, mléčné potěšení voní, jako slaďoučké mléko s trochou vanilky a citrusová bomba má nádhernou osvěžující vůni citrusových plodů.

Šumivé bomby se po vložení do vody rozšumí, postupně se zmenšují a šumí do té doby, dokud se úplně nerozpustí. Už při rozpouštění můžete vidět, jak začíná být voda mastnější a mastná je i vaše pokožka. Teď dost záleží na tom, kolik vody si do vany napustíte a taky, jak moc dobře se po koupeli opláchnete. Já jsem napustila úplně plnou vanu, poté si ještě umyla vlasy a z vany jsem vylezla s příjemně hydratovanou a krásně provoněnou pokožkou. Tyhle šumivé bomby zanechávají po koupeli trochu mastnou vanu, ale teplejší vodou to lehce opláchnete. Mléčné potěšení neobsahuje téměř žádné zrníčka. Za to citrusová bomba jich pár má, ale není to nic strašného, čím byste při vypouštění mohli ucpat odpad.


Pomalu přecházíme k pěnivým bombám. Zatím, co u šumivých bomb byl velký výběr vůní, u pěnivých jsou jen tři. Já si vzala dvě a to Nevinnost a Štěstí.

Vůně Nevinnost je hezká, velmi příjemná, ale bohužel nevím, k čemu bych vám ji mohla přirovnat. Štěstí mi připomíná ovocnou vůni. Je sladká a zároveň osvěžující. Vůně, která opravdu zvedne náladu a dodá pocit štěstí.

Pěnivé bomby se dávají přímo pod tekoucí vodu a měly by pěnit. Pod proudem vody opravdu pění, ale velmi málo. Určitě neočekávejte bohatou pěnu a užijete si ji pouze při napouštění vody. Jakmile vodu zastavíte a vlezete do vany, pěna je pryč. Zůstane vám jen mléčně zabarvená voda. Přiznám se, že mě to trochu zklamalo, ale zase po koupeli nezanechávají ve vaně žádný nepořádek. Pokožka je krásně vláčná, provoněná a není mastná.

Celkově bomby do koupele od Soaphorie hodnotím velmi kladně. Jsou příjemné, krásně voňavé, pokožku nevysušují a jediné, co mě zklamalo, byla téměř žádná pěnivost u pěnivých bomb.

Zkoušeli jste někdy tyhle bomby do koupele?
SHARE:

37 komentářů

  1. Tyhle bomby jsem nezkoušela. Já mám ráda takové, které udělají hodně pěny :D. Bomby do koupele jsou za mě určitě nejlepší z Lush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky mám ráda hodně pěny, ale dlouhou dobu mě lákaly právě tyhle bomby od Soaphorie. Nic od Lush jsem ještě neměla, tak možná je vyzkouším zase příště.

      Vymazat
  2. Mám tyhle bomby hrozně ráda. Letos na Vánoce chci zkusit konečně vyrobit domácí mýdélka a šumivé bomby, tak uvidíme jestli se mi to podaří

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeej, tak to držím palce. Taky by mě bavilo vyrábět kosmetiku.

      Vymazat
  3. Super, že máš i video :-) Já pořád rozmýšlím od jaké firmy zakoupit, chtěla bych něco přírodního :-) Soaphoria a Lush jsou zatím favoriti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Lush jsem ještě nic neměla, ale už vím, co vyzkouším příště.

      Vymazat
  4. Amazing post dear! Love these bath bombs <3
    Have a great Sunday! xoxo

    New post: Face masks review

    OdpovědětVymazat
  5. vďaka za tento článok :) ja sa práve na bomby do kúpeľa od Soaphorie chystám a určite mi tvoje skúsenosti prišli vhod ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, četla jsem na instagramu, tak snad ti moje recenze pomohla.

      Vymazat
  6. Vypadají super, mám ráda tyhle blbosti do koupele :) Značku neznám, díky za tip :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já. Jen škoda, že si jich nemůžu užívat častěji. Doma máme jen sprchový kout.

      Vymazat
  7. Pěnivé by mě zklamali, protože já ráda pořádnou nálož pěny. :) Ale ty šumivé jsou fakt super a dobrá ukázku i ve videu, ty bych si klidně pořídila. Musí i nádherně vonět. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny bomby nádherně voní a provoní i pokožku. Z toho pěnění u pěnivých bomb jsem byla taky trochu zklamaná.

      Vymazat
  8. Milujem takéto kúpanie! :) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. I mě se to moc líbilo. Člověk ve vaně parádně zrelaxuje.

      Vymazat
  9. Já mám bomby do koupele moc ráda a tyhle vypadají moc dobře:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem velmi spokojená. Až teda na tu malou pěnivost u pěnivých bomb.

      Vymazat
  10. Zatiaľ som verná len klasickým penám do kúpeľa s lyžičkou kokosového oleja na premastenie :)

    Ale chcela by som vyskúšať aj jednu túto bombu do kúpeľa alebo niečo od Lush :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až příště pojedu do ČR, chtěla bych taky vyzkoušet Lush, tak snad se mi to podaří. :-)

      Vymazat
  11. To je ale parádní košíček. Já už jsem doma měla mléčné potěšení :-) tuto řadu mám celkově od Soaphorie nejraději :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  12. S penivou bombou do kúpeľa som sa myslím ešte ani nestretla :) Vždy sa predávajú v krásnych vôňach

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ona právě ani moc nepění, což je škoda. Ale jinak voňavé jsou úplně všechny. :-)

      Vymazat
  13. Tieto bomby zbožňujem, krásne voňajú, dá sa pri nich zrelaxovať a obsahujú oleje, ktoré pokožku zanechávajú príjemne vláčnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a ještě dokážou změkčit vodu. :-)

      Vymazat
  14. Tieto bomby som niekedy používala dosť často a vždy som bola s nimi spokojná 😊

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten pocit po koupeli je super. Ale jelikož ráda zkouším nové věci, příště bych chtěla vyzkoušet zase jiné bomby do koupele. :-)

      Vymazat
  15. Tie vyzerajú skvelo :) plánujem si niečo takéto zakúpiť, keď sa jedného dňa rozhodnem spraviť si kúpel :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem s nimi opravdu spokojená a ten pocit po koupeli byl parádní. :-)

      Vymazat
  16. Hezký článek :). Pořád sleduju tyhle věcičky u někoho na instastories a dalších sociálních sítích, ale nikdy jsem si to nepořídila. Já využívám spíš sprchový kout, vanu jsem si dala naposledy tak před půl rokem. Nějak v ní neumím relaxovat. Přestane mě to bavit jakmile zastavím vodu a je ticho. :D
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tak je potřeba si vzít sebou nějakou zábavu. Třeba si pustit hudbu nebo já jsem měla vždy mobil v ruce a prohlížela si instagram. Sice jsem měla strach, že mi spadne do vody, ale jen tak ležet by mě asi taky nebavilo. :-)

      Vymazat
  17. Super článek!! :) Já bomby do koupele moc nepoužívám, protože doma máme sprchový kout a ne vanu, ale u mamky vanu mám, takže tam bych nějakou bombu mohla vyzkoušet :) děkuji za tip, po nějaké se mrknu, protože značku Soaphoria mám ráda,

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. My máme doma taky jen sprchový kout a teď toho docela lituji. Je fajn si lehnout do teplé vody a odpočinout si. :-)

      Vymazat
  18. Hm tak ty by stály za to :) Já zkoušela akorát od Lush a ráda bych si od tama koupila znovu, ale nebránila bych se i jiným značkám kosmetiky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lush jsem zase já nezkoušela, ale asi je příště vyzkouším, když je tu skoro každý vzpomíná. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig