úterý 10. července 2018

Malinová vůně ve vlasech

Přeji pěkný den.

Kdo by nemiloval ten pocit, když se přitulíte k partnerovi a on vám poví: "Krásně ti voní vlasy."? Mě tato věta vždycky hrozně potěší a tak vám, v dnešním článku, dám menší tip na výrobek, který vaše vlasy nádherně provoní malinovou vůní.

Jedná se o malinový ocet od Yves Rocher. Obsahuje výtažek z bio malin, měl by vlasy změkčit a oživit jejich přirozený lesk. Prodává se ve dvou velikostních balení, já si koupila rovnou to větší 400 ml a níže se můžete podívat na celé složení malinového octu.


Malinový ocet nádherně voní, vůně mi připomíná malinovou limonádu. Konzistence je tekutá, jako voda a má červenou barvu. Samotný ocet je v plastové lahvičce s uzávěrem na zacvaknutí a díky malému otvoru se nevylívá příliš mnoho produktu.

Ocet nanáším před posledním oplachováním na celou délku vlasů, nechám chvilku působit a poté ho důkladně opláchnu. Jelikož má ocet tekutou konzistenci, rukami se hůře nanáší. Když jsem ho nalila do dlaně a následně nanesla na vlasy, většina produktu mi stekla na zem. Proto ho na vlasy liji už přímo z lahvičky. Díky malému otvoru nemusíte mít strach, že minete velké množství produktu.

Po uschnutí jsou mé vlasy krásně lesklé. Jestli máte už od přírody lesklé vlasy, moc velké změny si asi nevšimnete. Na dotek jsou ale hezky jemné a nádherně provoněné. Vůně ve vlasech vydrží dlouhou dobu. Jemný závan sladké vůně cítím až do dalšího umytí (vlasy umývám co třetí den) a jak jsem se již výše zmínila, vždy mě od manžela potěší věta: "Krásně ti voní vlasy." A že ji teď slýchám dost často.

Malinový ocet mé vlasy nijak nezatěžuje, neslepuje je ani nemastí. Právě naopak, mám pocit, že vydrží déle krásné a svěží. Níže jsem vám vyfotila mé vlasy po použití malinového octu. Nejsou nijak upravené, jen rozčesané.

+ na dlouhou dobu nádherně provoní vlasy
+ oživí přirozený lesk vlasů
+ vlasy jsou jemnější
+ nezatěžuje je ani neslepuje
+ rychleji se nemastí

- žádné jsem nenašla

S malinovým octem jsem velmi spokojená a určitě si ho koupím znovu. Jestli máte jakékoliv dotazy ohledně tohoto výrobku, klidně se v komentářích na cokoliv zeptejte, velmi ráda odpovím. Za sebe vám můžu malinový ocet doporučit a seženete ho jak v obchůdku Yves Rocher, tak na jejich e-shopu

Zkoušeli jste už malinový ocet? Máte rádi kosmetiku od Yves Rocher?
SHARE:

40 komentářů

  1. Tak ten malinový ocet budu muset opravdu zkusit :) už se mi o něm několikrát zmiňovala moje učitelka na materiály.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, věřím, že budeš taky spokojená. :-)

      Vymazat
  2. Už jenom skrz ty pozitiva musím tenhle olejíček vyzkoušet :) navíc miluju malinovou vůni :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, to jsou krásné fotky! Úplně jak z časopisu. Moc hezky o octu mluvíš, taky jsem teď jeden na vlasy zkoušela a všimla jsem si lesklejších vlasů. Moc hezký recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jejich kosmetiku mám moc ráda, na vlasy teď používám masku taky s úžasnou vůní, ale ten ocet vypadá taky moc dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám doma plno masek, ale tento ocet je taky skvělý, navíc je to takové neobvyklé. :-)

      Vymazat
  5. Ja som si ho tiež zamilovala! Inak, máš krásne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak tohle budu muset vyzkoušet. :) Vůně malin, wow.. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Tento ocot som ešte neskúšala ale vyzerá zaujímavo. Momentálne však používam na vlasy rôzne oleje 😊

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  8. Produkt som neskúšala, ale och, tá vôňa musí byť fakt geniálna. :) Hlavne ma láka to, že sa dlho drží vo vlasoch. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem hodně slyšela o tomhle produktu, no ještě jsem si ho nekoupila, ale pravděpodobně se to brzo stane :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásné vlasy.:) Milinovku miluji, takže tohle bych klidně brala.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Kosmetiku od Yves Rocher naprosto miluji ale ocet jsem ještě nezkoušela ale vůně musí být určitě super :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je dokonalá. Té jsem se bála nejvíce. :-)

      Vymazat
  12. Your hair looks beautiful! I bet it smells amazing!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  13. Další kdo má ten ocet :D narážím na něj všude, to není možné už :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už hodně dlouho lákal, takže jsem si ho nakonec koupila a je fakt parádní. :-)

      Vymazat
  14. Ja som si trošku odliala do rozstrekovača a striekam si ho na vlasy, to je potom tá vôňa ešte silnejšia ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Tento ocot mám doma aj ja a úplne som naň zabudla! Vonia nádherne, určite by som sa k nemu mala opäť vrátiť :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to je škoda, já jsem si ho velmi oblíbila. :-)

      Vymazat
  16. Ten malinový ocet naprosto zbožňuji. :)
    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
  17. Juu, přesně, taky zbožňuju, když někdo něco takového řekne, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  18. Tento malinový ocot mám, no ešte stále som ho nevyskúšala. Pravdupovediac, trocha ma obťažuje aplikácia produktu a následné zmývanie. Tvoja recenzia ma však presvedčila konečne ocot otestovať :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta aplikace je trochu horší, ale jak psala Notes personnelles výše, zkus si ocet odlít do nějakého rozprašovače. Opláchnout jde úplně v pohodě. :-)

      Vymazat
  19. Značka je moje oblíbená a co se týče malinového octa, ten si kupuji pravidelně :-) je vážně super!
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig