úterý 23. října 2018

Krémy na péči o ruce a nohy

Přeji pěkný den. 

Dneska se opět budeme věnovat pečující kosmetice. Představím vám jeden krém na intenzivní péči o ruce a nehty a druhý bude zvláčňující krém na nohy. Oba krémy jsou od Dermacolu. Vybírala jsem je na e-shopu Elnino.sk, kde si je taky můžete koupit. 

Krémy mě zaujaly svými pěknými, výraznými obaly s mými nejoblíbenějšími barvami, růžová a modrá. Balení obou krémů je v tubě a každá z nich obsahuje 100 ml krému. 

Krém je určen pro celodenní ochranu namáhané pokožky ruk a nehtů. Obsahuje, kromě jiného, pupalkový olej a máslo karité. Měl by pokožku hydratovat, zklidňovat a regenerovat s okamžitým účinkem, tak se na něj pojďme podívat.


Krém má narůžovělou barvu a je krémové konzistence. Vůně je taková zvláštní, ale jemná, bohužel ji nedokážu k ničemu přirovnat. Krém se velmi dobře roztírá. Po nanesení nezanechává pokožku ruk mastnou, ale takovou kluzkou, mazlavou. Ještě jsem podobný pocit u krému na ruce neměla. Krém se do pokožky sice déle vstřebává, ale zanechává ji jemnou a hydratovanou. Můžu tedy potvrdit okamžitý účinek. Krémy na ruce používám nejraději přes noc, je to už takový můj večerní rituál, bez kterého neusnu. Delší vstřebávání ani počáteční mazlavost mi tak vůbec nevadí. Ráno jsou mé ruce krásně vyživené a během dne nemám potřebu si je opakovaně mazat. Do chladnějšího počasí a na noc je úplně ideální. Do práce, na denní mazání, bych si vzala jiný krém. Pokud vám tedy nevadí delší vstřebávání, můžu vám ho doporučit. 

Obsahuje, mimo jiné, olivový olej, panthenol a vitamín E. Krém by měl pokožku noh hydratovat, zvláčnit a vyživovat. Také slibuje deodorační účinek, který nohy příjemně provoní a uvolní. Je vhodný i pro masáž chodidel. 

Krém je bílé barvy a má nádhernou ovocnou vůni. Vůně je trochu intenzivnější, než u krému na ruce, takže nožky opravdu hezky provoní. Krém se velmi dobře roztírá, nezanechává nohy mastné a jsou po něm krásně hydratované, jemné a vláčné. Nepatří mezi krémy, po kterých musíte hned lehnout do postele. Po chvilce se totiž hezky vstřebá a vy můžete, bez obav, chodit po bytě, aniž byste zanechávali mastné stopy na podlaze. Jak jsem byla spokojená s krémem na ruce, z krému na nohy jsem nadšená a můžu vám ho doporučit všemi deseti. 

Kdybych měla vybrat jeden krém, který mě zaujal nejvíce, jednoznačně by to byl krém na nohy. Zaujal mě svou krásnou parfemací, účinky na pokožku a taktéž rychlou vstřebatelností. 

Děkuji e-shopu Elnino.sk za možnost vyzkoušení těchto povedených krémů. 

Co vy a krémy od Dermacolu, už jste nějaký zkoušeli?
SHARE:

24 komentářů

  1. Krémů na ruce mám několik svých oblíbených, takže tenhle bych asi neobjednávala, ale ten na nohy bych brala hned. Zatím jsem nenašla žádný pořádný, tak by se mi nějaký takový hodil. Nohy už mám teď zas strašné, jak je zima. Mrknu na něj, díky za tip :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém na nohy je fakt super, z něj jsem byla nadšená. :-)

      Vymazat
  2. Od Dermacol jsem zkoušela krém na ruce akorát to byl jiný, než tu máš ty :) Docela mě zaujal krém na nohy, ale uvidíme zatím mám na zkoušení Yves Rocher :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Tak krém na nohy mě teda taky dost zaujal :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten krém na nohy vyzerá fakt super, ale priznám sa, že takéto kozmetické prípravky až tak často nepoužívam. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ve tvém věku ani nevěděla, co je to pleťový krém, takže naprosto chápu. :-))

      Vymazat
  5. Bohužel testuje na zvířatech, takže jsem od něj neměla hodně dlouho nic. Každopádně na nožky mám krém od Avonu, který jsem si kopavala ještě než jsem přešla na netestovanou kosmetiku a tím se občas patlám. Jinak používám Manufaktu. :-) Máš moc hezké fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Terez. Manufaktura má dokonalé krémy. :-)

      Vymazat
  6. Od Dermacolu jsem krémy nezkoušela, ale líbí se mi ten na nohy, už jsem o něm uvažovala.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já předtím krémy od Dermacolu ještě neměla, ale ten na nohy je opravdu skvělý. :-)

      Vymazat
  7. popravde ja som od Dermacolu nemala skoro asi nič jedine tak kávovy sprchový gel ktory naozaj krásne voňal:) ale tie krémy nevyzerajú vôbec zle, nedávno som si všimla že v meste v nakupnom centre otvorili dermacol obchod

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš super, u nás tuším obchod Dermacol není. Nejbližší je v Nitře. A když si to tak vezmu, taky jsem od nich skoro nic neměla. :-)

      Vymazat
  8. Máš moc pěkné fotky :) já už jsem tuším nějaký krém od Dermacol dřív měla, ale konkrétně tyhle ještě ne :) možná po nich mrknu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  9. Krémík na nohy teď žádný nemám, ale ráda tento vyzkouším. Já používám hutný tělový krém i na nohy a je to taky super. JANISTEA

    OdpovědětVymazat
  10. S týmito krémami este nemam skusenost, ale vyzeraju skvelo :)

    Izabell z blogu sydney sleek

    OdpovědětVymazat
  11. Ten modrý krém na nohy mám moc ráda. Znám ho kdy ho používala mamka a od té doby ho mám moc ráda. Hlavně opravdu plní na 100% co má.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jste s ním byly taky spokojené. Je opravdu skvělý. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig