neděle 16. prosince 2018

Dekorativní novinky od značky Gabriella Salvete

Přeji krásnou 3. adventní neděli.

Říkala jsem si, že když v úterý vyšel článek jen se soutěží, mohla bych vás dnes překvapit novým článkem.

Cca před třemi týdny mi přišel krásný balíček z e-shopu Elnino.sk, který obsahoval dekorativní novinky od Gabriella Salvete. Věděla jsem, že mi balíček přijde, ale že bude tak nadupaný jsem opravdu netušila.
Jak můžete vidět níže, obsahoval dostatek dekorativky k vytvoření skoro kompletního makeupu.


Ani nevím, čím začít, tak to vezmeme hezky od začátku a podíváme se na kvalitu houbičky a dvou štětců.

Na nanášení makeupu používám většinou štětec, takže jsem byla ráda, když jsem mohla vyzkoušet houbičku. Bohužel ji nemůžu se žádnou jinou porovnat, protože je to moje první houbička. No, na nanášení pleťového makeupu mě moc nezaujala, ale na zapracování tekutého korektoru je dokonalá a na oční okolí ji používám velmi ráda.

U štětců se mi líbí, že i začátečník pozná k čemu jsou určené, protože je to na nich napsané. Při prvním pohledu mi přišly dost mohutné, všechny moje štětce jsou o dost menší, ale to by nebyl problém. Problém nastal až při použití. Na dotek jsou štětiny velmi příjemné, ale na pleti už tak příjemné nejsou a nanést s nimi nějaký produkt dá zabrat. Neříkám, že jsou úplně špatné, dají se použít, ale dost jsem s nimi bojovala. Přijde mi, že mají stejné množství štětin, jako moje menší štětce. Produkt naberou hezky, ale doporučuji moc neoklepávat, jinak ho všechen oklepete. Při nanášení na pleť se štětiny rozjedou a tím je nanášení produktu složitější.

Korektory mi přišly ve dvou odstínech 001 a 002. Rozdíl v nich je úplně minimální. Mé bledé pleti dokonale sedí ten světlejší odstín 001, ale dá se použít i 002. Tyhle korektory jsem si velmi oblíbila na zakrytí pupínků, které se mi čas od času vytvoří. S krycí schopností jsem velmi spokojená. Dříve jsem korektory nanášela prstem, ale v poslední době jsem si oblíbila malé štětce, se kterými se dají tyto korektory hezky zapracovat do pleti a zakrýt tak její nedokonalosti. S výdrží jsem taky velmi spokojená. Vždy korektor zafixuji pudrem a když si nesahám na pleť, vydrží na ni netknutý celou pracovní dobu.

Tekutý korektor jsem si zase oblíbila na tmavé kruhy pod očima. Krásně je zakryje a nezalézá do vrásek. Navíc je vodě odolný, tak by měl vydržet nějakou tu slzičku. Korektor jsem vám vyfotila i na mně, bez použití jakéhokoliv jiného makeupu, kromě řasenky. Na zapracování tekutého korektoru doporučuji výše zmíněnou houbičku, je to skvělá dvojka.


Když jsem v balíčku našla paletku očních stínů, byla jsem taktéž nadšená, protože obsahuje šestnáct odstínů, které jsou nositelné a většinu nosím moc ráda. Najdete v ní jak matné odstíny, tak třpytivé a mají velmi dobrou pigmentaci. Některé matné odstíny sice mají trochu slabší pigmentaci, musela jsem po barvě víckrát přejet, abych udělala viditelnější odstín, ale i tak si myslím, že jsou dost výrazné. Používám je většinou s podkladovou bází, během dne se neslévají a vydrží se mnou fungovat, v pěkném stavu, po celý den. Akorát ze třpytivých odstínů dost opadávají drobné třpytky a tak se mi třpytí i okolí pod očima.


Pokračujeme tužkou na obočí. Zaujala mě hlavně svým balením. Nemusíte ji strouhat, protože je vysunovací, jako rtěnka a na druhé straně je kartáček, který používám vždy pro zjemnění odstínu, aby mé obočí vypadalo zvýrazněně, ale zároveň přirozeně. Tužku mám v odstínu 20 a je to světle hnědá, teplejší barvička. Obočí dokáže zvýraznit na celý den, ale když si na něj saháte, barvičku postupně sundáváte. Raz se mi stalo, že jsem měla jedno obočí hezky zvýrazněné a na druhém už skoro žádná barva nebyla.

Gel na obočí bych mohla zhodnotit jedním slovem, wow. Pár tahy dokonale zvýrazníte a zafixujete své neposedné obočí. Mám ho v odstínu 02, vhodný pro brunety, ale samotný gel je skoro až černé barvy. Za to s výdrží je na tom lépe, než tužka. Dá v pohodě celý den a na obočí si můžete sahat, jak chcete, nesundáte ho.


Konturování pleti byla a stále je pro mě jedna velká neznámá. Doteď jsem nic podobného nezkoušela a pracovat s touhle konturovací tyčinkou se teprve učím. Ale moc mě to nenadchlo. Možná pro někoho, kdo má ráno čas se dokonale namalovat, bude fajn. Jinak je příjemná, má takovou krémovější konzistenci a lehce se na pleť nanáší i roztírá. Tyčinka je vysunovací.


Ve stejném obalu, jako je konturovací tyčinka, mi přišel rozjasňovač. Konzistence je taková sušší, ale i tak se velmi dobře nanáší. Dá se použít jak na pleť, tak na tělo a pokožku opravdu krásně rozjasní. Odstín je takový bílý, ledový se spoustou jemných třpytek, které odráží světlo. I když na tyhle rozjasňující výrobky nejsem, líčení s nimi vypadá úplně jinak. Musím uznat, že o dost lépe, když víte, kam přesně ho nanést. Já ho zkoušela trošičku nanést nad horní ret a pod obočí.


Na lícní kosti jsem si nechala tyhle rozjasňující pudry, bronzery. Jak už jsem psala výše, na rozjasňující produkty jsem nikdy moc nebyla, mám raději matnou pleť, oživenou třeba jen tvářenkou a tak se o tyto výrobky podělím s vámi v některé soutěži.


Když už jsem zmínila tu tvářenku, v balíčku jsem našla rovnou celou paletku se třemi odstíny. První odstín obsahuje dost rozjasňujících třpytek, druhý je matný a poslední mi taky přijde, že obsahuje drobné třpytky, ale ne v takovém množství, jako první odstín. Nejvíce jsem tedy byla zvědavá na poslední, hnědý odstín. Je to odstín tvářenky, který bych si sama nekoupila a tak jsem ho vyzkoušela jako první. Štětcem jsem zakroužila v odstínu, oklepala ho a následně tvářenku nanesla na jablíčka a trochu ji protáhla směrem k vlasům. Byla jsem překvapená, kolik barvy jsem měla na pleti, i když jsem štětec dost oklepala. Odstíny mají tedy perfektní pigmentaci, se kterou hravě vytvoříte výraznější zvýraznění líček. Co mě u této tvářenky mrzí asi nejvíce, je její slabá výdrž. Po pár hodinách začne blednout, až úplně zmizí.


Hodně jsem se potěšila balzámům na rty. Balení je v tubě, jsou tekuté a dost mě překvapil pěnový aplikátor. Díky němu se dobře a přesně dají jednotlivé odstíny nanášet. Balzámky jsou takové hutnější, na rtech nelepí, ale zanechávají na nich vrstvu, na kterou se velmi dobře přichytávají vlasy. I když barva po pár hodinách zmizne, rty mám hezky hebké a jemné.


Tak mě napadlo, že jsem vám mohla ukázat jiný odstín, který půjde lépe vidět, ale je mi líto otevřít všechny balzámky a ušpinit jejich aplikátory. O jeden odstín se s vámi taky podělím.

A jako poslední, jsem v balíčku měla lesky na rty. Při prvním nanášení jsem si říkala, že to bude průšvih, ale po pečlivém rozetření, vypadají na rtech moc hezky. Jsou příjemné, řekla bych, že i příjemnější, než balzámy výše. Na rtech zanechají tenčí mazlavou vrstvu, ale nelepí. Světlé odstíny jsou super, jen u odstínu 05 mi barva mizí od středu rtů, někdy dělá fleky, ale při promnutí se opět rozprostře na celé rty. Škoda, že se jedná jen o lesky na rty, brala bych některé odstíny v rtěnkách, které jsou více odolné a déle vydrží.



Na závěr tu mám pro vás jedno líčení a fotku před a po.

Použité výrobky: Makeup od Rimmelu, oba korektory od GS, transparentní pudr od GS, gel na obočí od GS, paletka očních stínů od GS (použitý horní odstín vpravo), řasenka od Maybelline, tvářenka od GS (prostřední odstín) a lesk na rty v odstínu 05.

S balíčkem jsem jinak spokojená, hlavně jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet výrobky, které bych si sama nekoupila a velmi pěkně děkuji e-shopu Elnino.sk za zaslání krásných, dekorativních novinek.

Zaujalo vás něco z těchto novinek? 
SHARE:

32 komentářů

  1. Tak to byl nadupaný balíček, hodně se mi líbí. :) Hlavně se mi líbí gel na obočí, gely mám radši, než tužky, takže budu po něm pokukovat. Rozjasňovače já miluji. :) Ty druhé lesky se mi taky zamlouvají odstín 05 je fakt nádherná barvička. A líčení si myslím, že se ti povedlo. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi pěkně děkuji. Mně se líbí všechny odstíny lesků na rty a gel na obočí je dokonalý, ten ti můžu určitě doporučit. :-)

      Vymazat
  2. Opravdu dost výrobků. :) Mně zaujaly asi právě rozjasňovače a ty stíny, jak jsou opravdu takové pro každého. :) Super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty oční stíny jsou super. Na rozjasňovače bohužel nejsem, ale vyzkoušela jsem je. Taky je můžu doporučit, vypadají na pleti moc hezky a krásně ji rozjasní. :-)

      Vymazat
  3. Dost výrobků a krásných!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten balíček je dokonalý, myslím že se povedl, líbí se mi snad všechno! :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý balíček, mám produkty GS moc ráda a je super, že jsi mohla novinky vyzkoušet :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem za tuto možnost opravdu moc ráda. Taky velmi ráda zkouším nové věci a kosmetika mě baví. :-)

      Vymazat
  6. Také jsem balíček dostala a spousta produktů mě mile překvapila :-) nejvíce mě nadchly asi rozjasňovače, paletka se stíny a lesky na rty :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta paletka očních stínů je nádherná. Líbí se mi, že má pro většinu použitelné odstíny. Lesky jsou taky parádní, jen na ty rozjasňovače já moc nejsem. :-)

      Vymazat
  7. Pár produktov od GS som už skúšala a bola som celkom spokojná :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem už pár výrobků od nich dříve měla a v podstatě jsem byla taky spokojená. :-)

      Vymazat
  8. Ta paletka vypadá dost dobře...🧐 já jsem na všechny možné paletky závislák😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi šesnácti očními stíny😀😊

      Vymazat
    2. Taky jsem z ní byla nadšená. O to více, když jsem zjistila, že je kvalitní a na očním víčku hezky drží. :-)

      Vymazat
  9. Nad houbičkou na make-up už dlouho přemýšlím, ale bojím se toho, zda mi vůbec bude vyhovovat. Takže jsem si jí zatím nepořídila. Ty balzámy na rty jsou perfektní. Jinak se mi moc líbí ty fotky po aplikaci kosmetiky :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se všechno vyfotit, aby jste měli představu, jak vypadají produkty po nanesení. Nevím, mě ta houbička moc nezaujala, zůstávám při štětci, ale zase na oční okolí byla super i kvůli svému tvaru do špičky. Balzámky jsou super a ty lesky taky. :-)

      Vymazat
  10. Samé krásné novinky :) Tuhle značku mám ráda, takže jsi mě zrovna pěkně nalákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji paletku očních stínů, ta je za mě nejvíce povedená. :-)

      Vymazat
  11. Téda, koukám docela nálož věcí :-) Krásně namalovaná mimochodem :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Hezké nové věci :-) já mám ráda laky na nehty.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  13. veselé vianoce :)
    túto značku moc nepoužívam :) avšak niektoré produkty vyzerajú skvelo :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké Vánoce, hodně kosmetických dárků pod stromečkem a šťastný nový rok 2019.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkné svátky i tobě a vše nej v novém roce. :-)

      Vymazat
  15. Ta paletka stínů vypadá úžasně stejně jako rozjasňovač. Tvářenka mi připomíná trochu odstíny a paletkou tvářenky od Sleek :)

    Inka blog – bydlení, DIY, vaření, focení a krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty oční stíny jsou super, tvářenka nic moc a o rozjasňovače se s vámi podělím v nějaké soutěži. :-)

      Vymazat
  16. Tuto značku znám již delší dobu a oblíbila jsem si jejich stíny. Ty metalické v paletce vypadají opravdu skvěle.
    Blog Plný Života – nepřežívej, žij!

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig