úterý 29. ledna 2019

Kosmetický mix od Ziaje

Přeji pěkný den.

Už dlouho tu nebyla žádná kosmetická recenze. Proto se v dnešním článku podíváme na kvalitu rovnou tří mazátek od polské kosmetiky značky Ziaja, která je nově dostupná, od konce minulého roku, na e-shopu elnino.sk.

Když jsem si všimla, že před vánoci naskladnili Ziaju, byla jsem nadšená, protože jejich kosmetiku mám ráda. Nevěděla jsem, co si jako první vybrat a tak jsem zvolila takový mix, který se skládal z pleťového krému, očního krému a balzámu na rty, ten prostě nesměl chybět.


Začneme pleťovým krémem, který má nádhernou vůni okurek. Okurky a ještě olivy v kosmetice já můžu. Tyhle vůně jsou jemné a moc krásné. Konzistence krému je lehučká, příjemně krémová. Samotný krém stačí nanášet v malém množství a velmi dobře se roztírá. Do pleti se rychle vstřebává a pokožku zanechá hezky jemnou, hladkou a hydratovanou. Díky tomu, že je krém lehký, pleť nemastí. Je úplně ideální na denní nošení a klidně i na použití pod makeup. Já osobně, na noc, preferuji trochu hutnější krémy

Oční krém je určený pro všechny typy pleti a jeho hlavním úkolem je vyhladit vrásky. Krém má lehkou konzistenci, velmi dobře se roztírá a oční okolí nezanechává mastné. Je taktéž vhodný na denní použití, ale já ho používám hlavně na noc, jemným vklepáváním do očního okolí. Vyhlazení vrásek sice potvrdit nemůžu, ale oční okolí je hezky hydratované a jemné. Taky jsem si všimla, že když jsem krém večer nepoužila, měla jsem ráno pod očima větší otoky. Takže dokáže i trochu zmírnit nateklé oční okolí způsobené nedostatkem spánku.

Kakaový balzám na rty má úžasnou, jemnou vůni, připomínající kakao, které jsem v dětství hrozně ráda pila. Vlastně ani nevím, proč mě napadlo si ho vybrat. Zatím všechno, co jsem měla z této řady, mi nevyhovovalo.
Hodně se mi líbí balení balzámku. Takové mám nejraději, protože si sama určím nanesené množství a klidně to s nánosem můžu i přehnat. Na rtech nelepí ani nezanechává žádný jiný nepříjemný pocit. Balzám je nahnědlé barvy, ale rty nijak nebarví. Dodá jim pouze krásný lesk a zdravý vzhled. Je ideální hlavně pro ty, co nemají se rty větší problém. Pokud trpíte na velmi suché až popraskané rty, tento balzám bych vám nedoporučovala. V tom případě bych sáhla po balzámu s čistě přírodním složením.

Máte rádi Ziaju? Zkoušeli jste od ní něco?
SHARE:

26 komentářů

  1. Zatiaľ som od tejto značky skúšala len pár produktov a bola som s nimi spokojná.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem noční i denní krém a odličovací mléko (už ani nevím z jaké řady) a nebyly špatné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdysi jsem měla noční krém s růží a ten byl dokonalý. :-)

      Vymazat
  3. Ten stejný oční krém s petrželkou jsem už několikrát měla a za ty peníze je skvělý. Vrásky taky nemůžu potvrdit, protože se mě ještě tolik netýkají, ale hydratace je skvělá. Teď jsem si pro změnu koupila oční krém od Ziajy s chrpou polní a za mě taky super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám stejnou řadu s okurkou akorát gel na odličování a ten dokonale voní a je fakt super. Odlíčí vše aniž bych musela potom ještě dočistit. :) Za mě spokojenost
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaju znám a mám ji velmi ráda. A jejich produkty jsou perfektní za pár korun, je až neskutečný co umí. U očních krémů je beru mezi nejlepší značky, které oční krémy na trh dováží :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pleťové krémy jsou super a vlastně všechno ostatní. Kromě kakaové řady, ta mi moc nesedla. :-)

      Vymazat
    2. Z té co si pamatuji jsem měla vlasovou péči myslím, ale moc si na ni nepamatuji.. :( takže asi taky nebyla zrovna úchvatná.. :( :(

      Vymazat
    3. Taky jsem z té řady měla vlasovou péči a ještě krém na ruce. Ani jeden výrobek mi bohužel nesedl.

      Vymazat
  6. Petrželkový krém od Ziaji mám moc ráda, a musím říct, že i kozí je super :-)

    OdpovědětVymazat
  7. od Ziaji som skúšala len balzám na pery, ktorý bol skvelý a krém na pleť ktorý mi žiaľ nevyhovoval :)
    Budem rada ak sa zapojíš do súťaže na mojom blogu :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jejich pleťové krémy mám ráda a děkuji za pozvání do soutěže. :-)

      Vymazat
  8. Konkrétně tyto produkty jsem nezkoušela, ale Ziju mám moc ráda a používám. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Hi! I really like Ziaja´s product, but those ones I haven´t tried yet.
    I follow your blog, would you like to follow me too?
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  10. Ziaja má perfektní produkty! Marti zaujal mě oční krém :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ziaju mám veľmi rada, hlavne ich edíciu s manukou ! :)

    S LÁSKOU, TORILINKA / @Torilinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee,tu jsem ještě neměla. Zajímalo by mě, jak voní. :-)

      Vymazat
  12. Čím dál častěji teď čtu recenze na značku Ziaji. Já jí zkoušela jen párkrát, dalo by se to spočítat i na prstech jedné ruky. Asi jí dám ale ještě šanci, jak ta vidím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky jsem si toho všimla, že se o ní teď píše častěji. Já mám tuto kosmetiku ráda, třeba si i ty v ní najdeš své oblíbence. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig