úterý 16. dubna 2019

Jaro, moje nejoblíbenější roční období

Přeji pěkný den.

Dneska bych vám chtěla popovídat, co mám na jarním období nejraději a ukázat vám pár fotek, které se mi podařily vyfotit (převážně) na naší zahradě.

Jaro patří mezi moje nejoblíbenější roční období. Miluji, jak se příroda probouzí k životu a všechno hezky kvete. Na zahradě máme i magnólii. Trošku mě mrzí, že jsem domů přijela až jak odkvétala, protože má vždy nádherně velké květy. Fotky s rozkvetlými stromy bývají moc krásné.




Každé ráno mě probouzí cvrlikání ptáčků, které jsme v zimě krmili. Podvečery se už dají trávit, grilováním masa, na zahradě. Na to si sice ještě chvíli počkám, protože terasu akorát upravujeme, ale můžu vám ukázat, jak krásný výhled máme ze zahrady.

Teplejší, jarní dny si neužívám jen já, ale i náš malý kavalír Scooby, který je na zahradě hrozně rád. Všude běhá, skáče, sem tam něco vyhrabe. Sice bývá špinavý, jako prasátko, ale je tam neuvěřitelně šťastný.


Na jaru se mi hrozně líbí, že můžu odložit zimní bundu do skříně. Ven se dá se vyjít jen v tenké bundičce a teplejší počasí láká na dlouhé procházky do přírody.

Taky nesmím zapomenout na změnu dekorativní kosmetiky. Z výraznějších odstínů přecházím do jemnějších tónů a nehty ladím do pastelových barviček.

Máte rádi jaro? Jaké je vaše nejoblíbenější roční období? 
SHARE:

28 komentářů

  1. Souhlasím, jaro nádherné :-) a také miluji rozkvetlé stromy, je v nich tolik radosti :-) A falco je strašně roztomilej :-) :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji jaro, ještě jsou noci dost chladné, ale přes den je sluníčko. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v noci je ještě chladno, ale přes den je skvěle. :-)

      Vymazat
  3. Já jsem člověk, co přes zimu trpí, ale jak přijde jaro, tak je ve svém živlu, miluji tohle roční období, prodlužují se dny, stromy se obsypou listím a květy, sluníčko, zpěv ptáčků..to je idylka:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky miluju jaro a fotím kytky jak divá :) moc hezké fotky, už je konečně trochu teplo a sluníčko nás láká :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné jarní povídaní, přesně to všechno letos vnímám taky, jak se všechno probouzí, rodí, kvete... ale v líčení to mám naopak - sahám po výrazných rtěnkách, abych ladila k těm kytičkám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Mě výrazné odstíny lákaly v zimě, každá to máme jinak. :-)

      Vymazat
  6. Krásne fotky aj článok. Ten havinko je rozkošný :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám raději podzim, resp. babí léto. To ze mne mluví pylový alergik, co má alergii na pyly snad všech jarních stromů. Krásná bříza obsypaná jehnědami je pro mne pohroma. Takže preferuju záplavy barevného listí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro alergiky to musí být opravdu strašné období, takže se ani nedivím, že máš raději podzim. :-)

      Vymazat
  8. Také mám jaro moc ráda. I náš psík, ale ten si nevybírá a venčit se musí ať svítí sluníčko, sněží nebo prší :-) teď si ale procházky hodně užíváme :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás si vybírá. Hlavně když prší, tak se mu ven vůbec nechce, ale samozřejmě, že musí. :-)

      Vymazat
  9. Jaro je i mé oblíbené, každoročně mám mobil plný fotek rozkvetlých stromů a květin :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Kvety sú na jar to najkrajšie. My máme hneď pred domom čerešňu a susedia majú magnóliu, takže stále mám na čo pozerať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí to být nádherné. Taky máme magnolii, ale už odkvetlou.

      Vymazat
  11. Jar milujem najviac na svete, za mňa by mohla trvať celý rok. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne fotky :) ja osobne milujem každé ročné obdobie a vždy sa snažím nájsť na ňom nejaké pozitívum :)
    https://mojperfektnysvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. To je taky moc hezké, najít si to krásné na daném ročním období.

      Vymazat
  13. Přesně z těchto důvodů miluji jaro i já. :) Mimochodem pěkné fotky a ta druhá fotka jak jsou bílé květy s červeným kolem je nádherná, ještě se mi takový květy nepodařilo vyfotit a to fotím kytky a stromy neustále. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi pěkně děkuji. Taky jsem si všimla, že ráda fotíš. :-)

      Vymazat
  14. Proste jar ♥ Tiež som na blog zverejnila článok, prečo ju milujem <3 Krásne fotografie ✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tvůj článek jsem viděla, je moc pěkný. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig