úterý 17. září 2019

Kosmetika s obsahem měsíčku lékařského a její péče o pokožku

Přeji pěkný den.

V dnešním článku bych vám ráda představila kosmetiku od značky Calendula. Už samotný název nám napovídá, že se jedná o kosmetiku, která obsahuje měsíček lékařský.
Jelikož většina tuhle kosmetiku nepozná (ani já jsem ji dříve neznala), chtěla bych vám ji nejprve trochu blíže představit.

Slovenská kosmetická značka Calendula byla založená v roce 1998. Zabývá se zpracováním léčivých rostlin a v roce 2003 svou nabídku rozšířila o pleťovou a tělovou kosmetiku. Pokud by vás zajímalo více informací, najdete je tady

Já jsem, díky spolupráci s touhle značkou, mohla vyzkoušet jak péči o pokožku, tak péči o pleť. Články jsem rozdělila na dva díly, aby nebyly moc dlouhé a v tom dnešním si budete moct přečíst o pečující tělové kosmetice. Zařadila jsem tu kostivalovo-arnikový gel, antibakteriální gel na ruce, změkčující krém na regeneraci pokožky a krém na ruce.


Začneme mou největší závislostí a to jsou krémy na ruce. Nemám ráda pocit suchých ruk. Když je mám suché, začínám být nervózní a když zrovna nemám u sebe krém na ruce, jsem schopna si je namazat jakýmkoliv jiným krémem. Krémy na ruce patří i k mé pravidelné večerní péči, kdy bez namazaných ruk prostě neusnu.
Krém na ruce od Calenduly má velmi jemnou, květinovou vůni, příjemně se roztírá a i když ho používám hlavně na noc, dá se použít i přes den, protože se během chvilky vstřebá a ruce zanechá hezky jemné a vláčné, bez pocitu mastnoty.


Změkčující krém na regeneraci pokožky je úplně dokonalý. Taky jemně květinově voní. Můžete ho použít na jakékoliv místa na těle. Já ho používám na suché lokty, kolena, tvrdé paty a rovnou s ním máznu i ruce. Krém doporučuji používat hlavně na noc, kdy během spánku o vaši pokožku pečuje. Velmi dobře se roztírá a na pokožce vytváří takový zvláštní film. Nevím, jak ho popsat, ale není mastný. Ráno je pokožka jemná, vláčná a hlavně na rukách cítím, že jsou opravdu měkčí a příjemnější na dotek. Lokty a kolena nejsou tak vysušené a když k péči o chodidla přidáte i pemzu, budete mít nožky, jako miminko.


Antibakteriální gel je must have v každé kabelce. Nebo teda aspoň já tam vždy nějaký mám a to hlavně pro případ, když si zrovna potřebuji umýt ruce a nemám k dispozici vodu. S tímhle gelem si umyjete ruce i bez vody a mýdla. Stačí malou kapku rozetřít v rukách a měly by být čisté. Má docela příjemnou vůni, ale jako u všech jiných antibakteriálních gelů, i tady jde dost cítit obsažený alkohol. Jedná se o gel, který se při rozetření změní jakoby na vodu, takže doporučuji rychle roztírat. Na pokožce ruk během chvilky zaschne, nezanechává ji mastnou. Na dotek jsou ruce jemnější, příjemně voňavé a mám větší pocit čistoty.


Kostivalovo-arnikový gel velmi ráda používám na unavené nohy po dlouhém chození. Je taky super po cvičení na unavené svaly. Gel nanesu na postižené místo, jemně ho vmasíruji a chvíli příjemně chladí. Není určený na dlouhé masáže, protože se během chvilky vstřebá a na pokožce nezanechá žádné stopy. Nemastí ji. Má takovou, jak se u nás říká, větrovou vůni a jde z něj cítit i mentol. Po použití si tedy pořádně umyjte ruce, aby se vám gel nechtěně nedostal do očí, je to potom dost nepříjemné. Na postižené místa se může nanášet i několikrát za den.


Když to tak shrnu, s kosmetikou jsem byla velmi spokojená. Nejvíce mě překvapila jemná květinová vůně. Nemám těmto produktům co vytknout a velmi pěkně děkuji e-shopu kozmetikacalendula.sk za poslání krásného balíčku.

Poznáte tuhle kosmetickou značku? Zaujalo vás něco?
SHARE:

22 komentářů

  1. Nechtik lekarsky je skvela lieciva rastlinka :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec tuhle značku neznám, ale krémy na ruce miluji, takže ten bych si klidně pořídila :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Značku neznám, takže díky za předestavení. Zaujal mne hlavně krém na ruce, taky je používám skoro pořád.

    OdpovědětVymazat
  4. No super, značka mi něco říkala, ale až po zobrazení jejich webu se mi vybavilo, že jí znám...☺.
    Tak ty antibakteriální gely vypadají hodně lákavě. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že ji poznáš. Já ji dříve vůbec neznala. :-)

      Vymazat
  5. Značku vůbec neznám, vypadá super, musí být moc příjemná :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měsíček lékařský je opravdu takový malý zázrak. Kosmetika je příjemná. :-)

      Vymazat
  6. Ahojky,
    značku neznám, ale zaujaly mě vlastně všechny produkty a všechny bych je i využila. Taky si potřebuji pravidelně mazat ruce, jinak jsem nervózní:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suché ruce jsou nepříjemné, naštěstí mám vždy po ruce nějaký krém. :-)

      Vymazat
  7. To je skvělé, měsíček se mi už mnohokrát osvědčil.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si dříve kupovala měsíčkovou mast přímo v lékárně, ale ten měl zvláštní vůni. :-)

      Vymazat
  8. Moc se mi líbí oba gely, hlavně ten arnikový. Značku tedy vůbec neznám, ale docela mě zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten arnikový je super. Vždy se s ním namažu po cvičení. :-)

      Vymazat
  9. O značce čtu poprvé, ale ty jejich obaly jsou vážně krásný :) takové veselé barvy hned člověka nalákají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že i na pěkném obalu záleží. :-)

      Vymazat
  10. Značku vůbec neznám :-) na antibakteriální gely nedám také dopustit!

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig