úterý 31. prosince 2019

Alcina a její adventní kalendář

Přeji pěkný den.

V prvé řadě bych vám chtěla popřát veselého Silvestra a všechno nejlepší do nového roku 2020.

Po celý adventní čas jsem otevírala okýnka u adventního kalendáře od Alciny, který mi přinesl Mikuláš. Vše jste mohli sledovat na mém Instagramu, kde jsem vám každý den ukazovala, co jsem v jednotlivých okýnkách našla.
Nic jsem od této značky ještě nezkoušela a taky jsem neměla ani tušení, co bude v sobě ukrývat. Měla jsem tak opravdové překvapení. 


Úplně největším překvapením pro mě bylo, když jsem v okýnkách nacházela i plná balení.
Jedním z nich byl pečující krém pro lesk vlasů, matující makeup v odstínu Dark a konturovací tužka. Trochu se bojím, že i v létě bude na mě tento odstín makeupu příliš tmavý. Do adventního kalendáře, který se otevírá v zimním období, bych vybírala spíše světlejší odstíny. Za to na zbylé dva produkty jsem velmi zvědavá. Mám ráda péči o vlasy a konturování obličeje bych chtěla vyzkoušet, tak aspoň mám s čím.

Taky se dost těším, až vyzkouším aktivní peeling a 5-minutovou masku. Tohle byla trefa do černého. Dva moje oblíbené druhy produktů a zrovna v plném balení (50ml), takže super.

Dále jsem v adventním kalendáři našla čistící pěnu, antibakteriální gel na ruce a krém na ruce. Pěny jsem si v poslední době dost oblíbila a používám je moc ráda. Jestli mě sledujete déle, tak víte, že krémy na ruce jsou moje závislost a antibakteriální gely nosím stále sebou v kabelce.

Kalendář taky obsahoval dvě menší ampulky. První je vyživující noční sérum pro suchou pleť a druhá je liftingové sérum. Momentálně používám pleťový booster od Vichy, ale až mi dojde, určitě tyhle séra velmi ráda vyzkouším.
Roztomilá růžová lahvička v sobě ukrývá všestranné pleťové tonikum. Žádné tonikum doma nemám. Těším se, až ho zařadím do mojí pleťové péče.

Z vlasové kosmetiky jsem uvnitř našla výživný olejový šampon, na který jsem velmi zvědavá. Dále balzám na vlasy a stylingový gel. Stylingové přípravky na své vlasy vůbec nepoužívám, tak ho asi někomu daruji. Za to balzámy na vlasy používám po každém umytí. Miluji, jak jsou vlasy na dotek jemné, hebké a po uschnutí se krásně lesknou.

Z řady Cashmere jsem uvnitř objevila šampon, kondicionér na vlasy a balzám na ruce. Moc hezky tato řada voní a všechny tři produkty taktéž velmi ráda vyzkouším.

Z řady hyaluron jsem v kalendáři měla oční gel v plném balení. Byl v posledním okýnku a měla jsem z něj obrovskou radost, protože oční krémy používám každý večer. Teď používám jeden od Uriage, ale už mi dochází.
Další dva produkty jsou šampon a kondicionér pro žíznivé vlasy. Myslím, že po šamponech z tohoto kalendáře se mi budou rychleji mastit vlasy, ale ty kondicionéry mi budou vyhovovat. Jelikož mám vlasy u kořínků mastné a v délkách vysušené.

Jako poslední tu mám produkty, které někomu daruji, protože je nevyužiju. A to černou tužku na oči, tužku na rty v odstínu Intense 020, ořezávátko na tužky a aplikátor očních stínů.

Jak už jsem psala výše, kalendář v sobě ukrýval i plná balení a většina menších balení se dá taky koupit. Což je super, když chcete jen vyzkoušet, zda vám daný produkt sedne. Adventní kalendář, od kosmetické značky Alcina, byl kupovaný na e-shopu glamot.sk a i když některé produkty z něj nevyužiju (hlavně ty na poslední fotce), jsem z obsahu nadšená.

Ale jednu vadu na kráse bych tomuto kalendáři přeci jen vytkla. A to tmavé čísla na tmavém podkladě. Obzvlášť když jsem okýnka otevírala večer. Při umělém světle bylo na čísla špatně vidět.

Co vy a adventní kalendáře? Měli jste nějaké? 
SHARE:

30 komentářů

  1. Krásny kalendár, značku nepoznám :-)
    V Novom roku prajem hlavne veľa zdravia, dobrej nálady a pohody!
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martin, do nového roku 2020 Tobě i Tvým blízkým přeji hlavně zdraví, štěstí a pohodu. ☺♥
    Adventní kalendář vypadá zajímavě, samotnou značku neznám, ale vídám ji tady na bloggosféře.

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, tam jsou samé obří produkty! Jak velký to byl kalendář? :D Alcinu jsem kdysi možná zkoušela, ale dneska ji nepoužívám, tak se těším na další testování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Primadonnko, tak, jak vidíš na první fotce. Přesné rozměry ti neřeknu, obal už doma nemám. Ale nebyl nijak rozkládací a okýnka se otevíraly ze všech stran. :-)

      Vymazat
  4. Kalendář vypadá moc krásně, i produkty v něm jsou zajímavé, i když se hodně opakuje vlasová kosmetika. Značku Alcina znám, i když jsem od nich nic ještě nezkoušela. Nicméně mě osobně přijde docela škoda, že to Alcina "zabila" tím aplikátorem na oční stíny. Mohli dát buď nějaký štětec (které v nabídce mají), nebo jiný produkt. Ale to je jen takový můj postřeh.

    A zrovna kosmetické adventní kalendáře mi přijdou jako super věc když chce člověk zkusit něco nového. Letos jsem dostala jako dárek adventní kalendář od Yves Rocher a byly v něm super produkty, začínám uvažovat nad tím, že si příští rok pořídím kalendář od Kiehl´s.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ten aplikátor očních stínů byl nešťastný výběr. Většina z nás tyhle aplikátory ani nepoužívá. A máš pravdu, od této značky jsem ještě nic neměla, tak jsem ráda, že něco vyzkouším. :-)

      Vymazat
  5. Tak tento kalendář jsem nikde neviděla (ostatně nic mi neříká ani samotná značka). Obsah vypadá hodně dobře.
    Já měla adventní kalendář čajový (resp. tedy dva čajové - jen od firmy St. Benno a jeden o English tea shop)
    Přeju hodně štěstí a pohody do nového roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Taky jsem ho nikde neviděla v nabídce, ale byl kupovaný na e-shopu glamot. :-)

      Vymazat
  6. Produkty vyzerajú celkom super! Ja som si tento rok opäť nedoželala žiaden kozmetický kalendár T_T Tak možno o rok konečne! xD Haha :) ☃❄❅

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda, zatím, každým rokem nějaký kosmetický kalendář mám a je to super. Vždycky se nemůžu dočkat, až budu moct otevřít další okýnko. Otvírám vždy poctivě po jednom. :-)

      Vymazat
  7. Kalendár vyzerá fakt parádne. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. Kalendář vypadá skvěle, určitě by mě také potěšil. Přeji ti do nového roku jenom to nejlepší! :))

    OdpovědětVymazat
  9. No jako hodně povedený kalendář, taky za tu cenu aby tam nebylo tolik plných balení. :) Doufám, že uvidíme i nějaké ty recenze na plné produkty. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že ano. Všechno ráda vyzkouším. :-)

      Vymazat
  10. Kalendár bol veľmi podarený, plný skvelých produktov. Ja som od značky Alcina skúšala len krém na ruky, tak dúfam, že budú aj recenzie :)
    Mimochodom do nového roku prajem všetko dobré, nech je úspešnejší ako ten predošlí, ale hlavne veľa lásky a zdravia!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tenhle kalendář taky vypadá super! :)
    Já měla "jen" ten čokoládový :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  12. Já se na blog dostala pořádně až teď, takže přeji spíše už hezký Nový rok :) Kalendář musel učitě potěšit, já jsem tedy od této kosmetiky ještě nic neměla, ale byla bych na ni celkem zvědavá. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem od ní ještě nic neměla, ale ráda ji vyzkouším. A děkuji, krásný nový rok i tobě. :-)

      Vymazat
  13. Wau, skvelý obsah! :) A je úžasné, že je tam aj pár plných balení :) Ja som tento rok mala adventný kalendár od Douglasu a bola som nadmieru spokojná :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tenhle kalendář vypadá vážně skvěle, je v něm spousta pěkných věcí :) Škoda, já letos nedostala ani si nekoupila, tak třeba inspirace na příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, třeba si letos nějaký vybereš. Přijde mi, že je jich každým rokem víc a víc. :-)

      Vymazat
  15. Samé pěkné kousky, vůbec jsem nepostřehla, že alcina měla taky advenťák 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych o něm nevěděla, kdyby mi ho Mikuláš nepřinesl. :-)

      Vymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig