úterý 24. března 2020

Vůně granátového jablka

Přeji pěkný den.

Značku Winni's jsem dříve moc neznala. Velmi mile mě překvapilo, že nabízí jak čistící a prací prostředky, tak i kosmetické produkty.
Z e-shopu drogerie.cz mi přišel velký, voňavý balík, který jsem vám už ukazovala. Obsahoval spoustu výrobků. Od pracích prostředků, přes čistící přípravky až po kosmetické produkty. O pracích prostředcích a přípravcích do myčky jsem vám už psala, tak se dneska budeme věnovat kosmetice. V balíčku jsem našla pěnu do koupele, šampon, kondicionér, tekuté mýdlo, sprchový gel a intimní gel. Vše bylo s nádhernou, osvěžující vůní granátového jablka.

Jen pro připomenutí, kosmetická značka Winni's patří pod italskou společnost Madel. Jedná se tedy o produkty určené pro italský trh, takže je vyloučena dvojí kvalita. Plastové obaly jsou recyklovatelné, neobsahují fosfor, barviva ani těžké kovy a jsou plně rozložitelné v přírodě.

Kosmetika Winni's má tři certifikáty:
ICEA - zaručuje, že výrobek i výrobní proces respektují zdraví člověka i životní prostředí a že primární suroviny pocházejí z biologického zemědělství.
VEGAN OK - neobsahují složky živočišného původu (jen rostlinného) a výrobky ani jejich suroviny (ze kterých byly vyrobeny) nebyly testovány na zvířatech.
SKINECO - nezpůsobují kožní podráždění či alergie, jsou tedy vhodné pro alergiky, ekzematiky a osoby s citlivou pokožkou.


Dovolím si začít vlasovou kosmetikou, kterou jsem začala používat jako první. Kdo mě sleduje delší dobu, ví, že na své vlasy používám jen Milvu, ale někdy dostanu chuť na změnu a touha zkoušet nové produkty je silnější, než já.

Winni's naturel šampon Melograno je vhodný pro suché vlasy. Je s výtažkem z plodů granátového jablka, borůvek a s proteinem z pšenice a rýže. V souladu s přírodou zajišťuje hygienu a vitalitu pro vaši pokožku i vlasy. Neobsahuje LES/SLES/SLS, thiazolinon, parabeny, PEG, silikony.
Šampon mají momentálně vyprodaný, tak jsem vložila odkaz na všechny šampony. Jakmile ho naskladní, určitě se tam zobrazí.

U šamponu mě nejvíce překvapila jeho velmi tekutá konzistence. Vlasy si zvyknu umývat dvakrát. Na první mytí moc nepění. Do vlasů si ho tak musím nanášet ve větším množství, ale při druhém použití už napění dobře a vytvoří jemnou pěnu. Šampon moc hezky voní a lehce se oplachuje. Vždy potom používám kondicionér, tak si hodnocení této dvojice nechám do nižších řádků. 

Bio balzám na vlasy s granátovým jablkem Winni's na poškozené vlasy. Je obohacený o výtažek z granátového jablka a jedlého kaštanu. Usnadňuje rozčesávání vlasů a dodává jim zdravější vzhled plný lesku. Také neobsahuje LES/SLES/SLS, parabeny, thiazolinon, PEG, silikony, EO/PO a spousty dalších složek o kterých ani nevím, co znamenají. Veškeré informace o výrobcích včetně složení, najdete na jejich e-shopu.

Kondicionér má taky dost tekutou konzistenci a jeho vůně je nádherná, osvěžující. Jelikož mám vlasy u kořínků mastné a v délkách suché, všechny kondicionéry i masky používám jen do délek. Stejně tomu tak bylo i u tohoto kondicionéru. Na vlasech ho nechávám působit několik minut. Mezitím se věnuji třeba čištění pleti nebo holení apod. Taky se z vlasů velmi lehce oplachuje.

Když si ještě za mokra prohrábnu rukou své vlasy, mám ji takovou hladkou. Jako kdybych z vlasů stírala něco voskového. Neumím ten pocit moc dobře popsat. Měla jsem strach, abych neměla mastné vlasy, ale naštěstí byly dobře umyté, hezky lesklé, plné objemu a lehce se rozčesávaly.
Jenže na druhý den, večer, jsem měla vlasy u kořínků už trochu mastné a u hlavy byly takové těžší.
Proto jsem se rozhodla, že šampon daruji mamince, která s vlasy nemá žádný problém a je s ním velmi spokojená. Vůbec se jí vlasy rychleji nemastí a vydrží ji pěkné až do dalšího umytí, což bývá jednou za pět dní.

BIO pěna do koupele s granátovým jablkem Winni's je taky obohacena o extrakty z plodů granátového jablka, borůvek a aloe vera. Obsahuje pouze přírodní organické suroviny. Díky svému složení pokožku nedráždí ani nevysušuje.

O pěně do koupele vám napíšu později, protože máme doma jen sprchový kout. Zatím můžu pochválit pouze její nádhernou vůni. Budu doufat, že se momentální situace co nejdříve uklidní a my budeme moct jet někde na dovolenou. Vždy vybírám ubytování, kde mají vanu a tam si každý večer užívám podobné produkty. 


BIO sprchový gel s granátovým jablkem Winni's je obohacený o extrakty z plodů granátového jablka a borůvek. Díky svému složení nedráždí ani nevysušuje pokožku. Je vhodný pro každodenní používání.

Sprchový gel už má konzistenci lepší, než vlasová kosmetika. Moc hezky voní, dobře pění, skvěle umyje, přitom pokožku vůbec nevysušuje. Lehce se oplachuje a provoní nejen celou koupelnu, ale i mou pokožku.
Vím, že by se to nemělo, ale já jsem hrozný lenoch. Proto ho někdy používám i jako pěnu na holení. Nemám po něm vůbec podrážděnou pokožku a plně mi vyhovuje.

Bio intimní mýdlo s granátovým jablkem Winni's je hypoalergenní, rostlinného původu s výtažkem z plodů granátového jablka, koriandru a aloe vera. Vhodné je i pro velmi citlivou pokožku a na každodenní použití.

U intimního gelu chválím pumpičkový aplikátor. Ten bych uvítala už skoro na každém produktu. Má takovou zvláštní vůni, což asi zapříčiňuje obsah koriandru. Jinak je příjemný, pokožku nedráždí a mám s ním dlouhodobý pocit čistoty.

Bio tekuté mýdlo s granátovým jablkem Winni's je vhodné i pro citlivou pokožku. Zároveň ji nedráždí ani nevysušuje. Taktéž je obohaceno o výtažky z plodů granátového jablka, borůvek a aloe vera.

Tekuté mýdla u nás jdou ve velkém. Na mytí ruk nepoužíváme nic jiného, tak jsem byla moc ráda, když jsem ho v balíčku našla. Tekuté mýdlo má gelovou konzistenci. Moc krásně voní. Jeho vůni pochválil i manžel, což se málokdy stává, že pochválí nějakou kosmetiku. Ruce dobře umyje a vůbec je nevysušuje. Úplně nejvíce se mi líbí, že se dá koupit i ve velkém 5l balení, které vyjde cenově výhodněji. 

S kosmetikou jsem byla velmi spokojená. Až teda na vlasové výrobky, které jsem darovala mamince. Granátové jablko má nádhernou, svěží vůni. Kdyby vám tahle vůně nevyhovovala, v nabídce mají ještě variantu se zeleným čajem. Tyhle produkty koupíte za skvělou cenu na e-shopu drogerie.cz.

*Velmi pěkně děkuji společnosti Madel za poslání produktů k recenzi.*

Co vy a značka Winni's? Znáte? Používáte?
SHARE:

18 komentářů

  1. Zajímavé výrobky, díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rada granátové jablko a preto by mi určite voňala aj táto sada :-) A pekná recenzia.
    Budem sa musieť po nej poobzerať...
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Granátové jablko mám taky moc ráda. :-)

      Vymazat
  3. Značku vůbec neznám, ale oceňuji, že její složky jsou rostlinného původu :) Zajímalo by mě, jaká je ta vůně granátového jablka, moc produktů s touto vůní jsem ani v obchodě neviděla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tak nad tím přemýšlím, taky jsem tuto vůni ještě neviděla. Ale je to vůně velmi příjemná. :-)

      Vymazat
  4. S touto kozmetikou nemám vôbec skúsenosť, ale vyzerá dobre. :) Zaujal ma hlavne šampón.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten moc hezky voní a mamka s ním byla velmi spokojená. :-)

      Vymazat
  5. Produkty vypadají skvěle a musí nádherně vonět! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle značku vůbec neznám.. Granátové jablko je ale příjemná vůně,zkusila bych když už, tak ten sprchový gel...

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný článek, taková kosmetika by mě lákala a mám moc ráda vůni granátového jablka.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Teď jsi mě docela pobavila se sprchovým gelem :D taky vždycky nějaký sprcháč použiji k oholení noh :D Produkty ale vypadají skvěle :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig